Здравейте колеги,Преди 3 месеца смених гумичките на клапаните, налях ново масло, сложих нови филтри и всичко тръгна по мед и масло. Маслото вече не изчезва и т.н. От тогава съм минал 1300 км и нямах никакви проблеми. До миналата Събота! Извадих щеката и о, ужас - маслото беше черно! До сега винаги, когато съм сменял масло, старото не е било толкова черно колкото е това. Обадих се на майстора, който ми сменяше гумичките (имам му пълно доверие), и той хвърли вината върху маслото - Арал минерално, като изключи друг проблем. Предположи, че са ми пробутали менте, а и според него е нормално стар двигател да се чисти от нагара си по този начин - ако сложа калпаво масло да му действа като промивка и да смъкне саждите. Аз определено не знам какво да правя. Ако някой има някаква идея какво да проверя - да каже. Смятам да отложа смяната на маслото с ново за известен период, докато не се разбере, че е от него.Ще съм Ви много благодарен, ако ме насочите!Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Маслото почерня!
Collapse
X
-
Това, че маслото е почерняло може само да те радва. Означава, че същото има добри измиващи свойства, който са само една от характеристикита на добрите масла. Откакто сипах "Селения голд синтетик" 15W40 съм забравил за всички други масла.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
Нормално е маслото да почернява това е нормалният му цвят, или поне така аз знам Чисто масло много километри съм имал единствено, когато беше избила гарнитурата на главата на старата ми кола. Тогава разглобих двигателя и почистих всички, защото антифриза се беше умешал с маслото. Тогава с цел измиване в началото сипах евтино масло, което след 50 километра смених с по-хубаво. Това второто имаше прозрачност около 3-4 000 километра. Доколкото знам при дизелите положението е още по-тежко, там просто няма как да имаш бистро и прозрачно масло.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Логично е да е от маслото. Наистина има такова "животно" - масло менте.Виждал съм в Турция как се пълни едно и също масло във варели на Shell, Castrol i Aral.Преди време правихме експерименти със едно Тико за промиване на двигателя, наляхме му МХЛ-32 ( хидравлично масло ). Поработи около 45мин. на празен ход без натоварвания и резултата беше черно масло. Наистина имаше някакво очистващо действие, но не и 100%.Така че или си със масло менте ( филтрирано старо масло ), или пък е много рядко масло и е свалило нагарите."Плама" Плевен произвеждат само филтрирано старо масло, изкупуват го от базите на "Петрол".Големите фирми пък се избиват за старите масла от Държавния резерв.Fiat Coupe 2.0 16v Cadamuro, Fiat Stilo
Коментар
-
Re: Маслото почерня!
Forsaken написа:Здравейте колеги,Преди 3 месеца смених гумичките на клапаните, налях ново масло, сложих нови филтри и всичко тръгна по мед и масло. Маслото вече не изчезва и т.н. От тогава съм минал 1300 км и нямах никакви проблеми. До миналата Събота! Извадих щеката и о, ужас - маслото беше черно! До сега винаги, когато съм сменял масло, старото не е било толкова черно колкото е това. Обадих се на майстора, който ми сменяше гумичките (имам му пълно доверие), и той хвърли вината върху маслото - Арал минерално, като изключи друг проблем. Предположи, че са ми пробутали менте, а и според него е нормално стар двигател да се чисти от нагара си по този начин - ако сложа калпаво масло да му действа като промивка и да смъкне саждите. Аз определено не знам какво да правя. Ако някой има някаква идея какво да проверя - да каже. Смятам да отложа смяната на маслото с ново за известен период, докато не се разбере, че е от него.Ще съм Ви много благодарен, ако ме насочите!Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар