Колеги, здравейте. Току що се регистрирах и искам да питам няколко неща. Надявам се на компетентни отговори. 1.Какво ще кажете са Фиат Типо? Кой мотор е най-икономичен (среден разход, но с предимно каране в града)?2.Истина ли е това което много хора казват че се чупят много предниците (имам някакви наблюдения, но все пак...)?3.Коя година започват да се слагат последният тип решетки (с мрежата вътре, надявам се че ме разбирате)?4.Колко пари струва прословутия носач?5.Наистина ли са поцинковани?6.Как се разбират 1.6 и 1.4 моторите с газта? И горе-долу градски разход ако може7.Кои са им слабите места на тези коли и на какво да обръщам особено внимание при евентуална покупка?8.Казвали са ми че имат проблем с дигиталните табла, има ли такова нещо?Предварително много благодаря на всички отговорили ми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Впечатления от Fiat Tipo
Collapse
X
-
Re: Впечатления от Fiat Tipo
pinciflucnik написа:Колеги, здравейте. Току що се регистрирах и искам да питам няколко неща. Надявам се на компетентни отговори. 1.Какво ще кажете са Фиат Типо? Кой мотор е най-икономичен (среден разход, но с предимно каране в града)?2.Истина ли е това което много хора казват че се чупят много предниците (имам някакви наблюдения, но все пак...)?3.Коя година започват да се слагат последният тип решетки (с мрежата вътре, надявам се че ме разбирате)?4.Колко пари струва прословутия носач?5.Наистина ли са поцинковани?6.Как се разбират 1.6 и 1.4 моторите с газта? И горе-долу градски разход ако може7.Кои са им слабите места на тези коли и на какво да обръщам особено внимание при евентуална покупка?Предварително много благодаря на всички отговорили ми.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
-
За парите, които се предлага, ФИАТ Типо е най-добрата и евтина за подръжка кола на пазара. Това за проблемните предници изобщо не е вярно. След 90 г. са поцинковани. Газовата уредба пасва идеално на карбураторен двигател - за друг нямам опит и не коментирам. Мойто е 1.4 и извънградско ми харчи 7.2-7.5, при макс скорост 110-120, като ме хфанат мътните и 160. Единственото слабо место са ел. инсталацията - не горят уреди, ами доста често се получава лош контакт при съединенията на проводниците или т.н. "слаба маса".VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Re: Впечатления от Fiat Tipo
geshabeli написа:pinciflucnik написа:Колеги, здравейте. Току що се регистрирах и искам да питам няколко неща. Надявам се на компетентни отговори. 1.Какво ще кажете са Фиат Типо? Кой мотор е най-икономичен (среден разход, но с предимно каране в града)?2.Истина ли е това което много хора казват че се чупят много предниците (имам някакви наблюдения, но все пак...)?3.Коя година започват да се слагат последният тип решетки (с мрежата вътре, надявам се че ме разбирате)?4.Колко пари струва прословутия носач?5.Наистина ли са поцинковани?6.Как се разбират 1.6 и 1.4 моторите с газта? И горе-долу градски разход ако може7.Кои са им слабите места на тези коли и на какво да обръщам особено внимание при евентуална покупка?Предварително много благодаря на всички отговорили ми.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Здравей!Само мога да хваля Фиат Типо. Ако обаче искаш нисък разход, не ти препоръчвам 1.6 моторите, особено този който е 75 конски сили. Не стига , че е скопен, ами и харчи повече от другите ( говоря за таблични данни от производителя ). А ако е на газ този ми ти 835С1 - мъка, мъка... 13 градско, 8,5 със 100, за нагоре бай бабо... За сведение карбураторния 1.4 е 71кс, а е къде по-икономичен. Мисля, че за останалите ти въпроси колегите са отговорили изчерпателно. Слаби предници - ГЛУПОСТИ на голфаджии и опелджии...Tipo 1.6 - 835C1, 160EB55A
Коментар
-
Аз имам две типо-та.Едното е 1.1 карбуратор 1988 годинаПо повод ръждата - никакъв проблем с нея защото просто я няма - тук там боята е зажулена (по ръбчета на вратите и т.н.) но ръжда няма изобщо.По повод предницата - за 10 000км в България няма никакъв проблем.От италия си дойде с много запазена предница и не хлопва изобщо (колата е на 148 000км в момента).По повод двигател - малко е слаб за купето но пък мерише бензина (А95Н яде около 7 на 100 градско в задръствания и т.н.).С дигитално табло - само крушки съм сменял като изгори някоя.Колата завива много леко (все пак мотора е лек) и е много удобна за градско.Не ми се иска да я продавам но нямам избор (скъпо ми е да я карам вече в предвид възможностите си на беден студент ) но все още държат цени и мисля че за 2500-2600 ще успея да я продам като се има в предвид че съм и платил всичко,новите номера,нови гуми отпред и т.н. (моля за мнение дали цената е разумна към някой колега от форума)По повод газта - сложих обаче няма много смисъл защото вдига разхода доста (към 11-12) пък става по-мудно и няма много сметка и я махнах.Другото е 1.4 пак карбуратор 1991 годинаТо е 1.4 карбуратор и е на вече над 200 000км.Предницата - грохна на 190 000км (от 136 000 е в България) но не много (амортисиори,тампони на носача и т.н. стандартните неща).Гниене - никакъв проблем макар че майка ми го завря в рейс и доста му обели боята (по предния капак и единия калник).Вече 2 години стои така и не е ръждясало.То също е с дигитално табло и само крушки съм сменял за почти 4 години.Ел проблеми не съм имал никакви.Колата е на газ и харчи 10 градско 8 извънградско ако не се натиска много иначе 12 градско и 10 извънградско (със 140-160).Макар 200-те си хиляди маслото не го пипва изобщо (по книга пише стряскащото 50 грама на 100 километра но не).Единственото което сме сменяли за 90 000км каране освен консумативи е :водна помпа - 70 лева заедно с тялото зад нея.Делко - 30 лева (от Италия),гърне (100 лева) и това е.Мога да заключа че типо-то е префектна кола за градско и извънградско каране и за класа си е страшно евтина като поддръжка и цена и не прави сериозни проблеми нито по двигател нито по купето (ръжди,течове и т.н.)Скоростите си им малко слабо място защото при много ръчкане типо-то 1.4 вече не е ясно кое е 1-ва,кое 2-ра,къде е изключено и т.н. отделно че само изключва но това е нормално като знам майка ми как го караше и че вече 4 години се лумка по дупките,че е на 230 000 км и т.н.Моето мнение е малко дълго но пък поне дава доста информация за два вида типо-та.Успех!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
zfa159,със всичко съм съгласен, но 88 Типо 1.1 за 2500...Аз моето го купих за 2600 от Горубляне през 2001. Миналата година със зор го продадох за 2200 с газта. Ти си знаеш, но аз лично повече от 2000 не давам. Току що продадох 94г 1.6 за 3100 със зимни гуми + комплект летни с джанти.Tipo 1.6 - 835C1, 160EB55A
Коментар
-
pinciflucnik написа:Забравих да питам:Има ли някакъв начин да разбера коя година е даден автомобил. При VW има VIN номер, с Фиат има ли нещо подобно?Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95
Коментар
-
Ем то си е доста запазенко пък и е на малко килметри ама годинките са си доста (но пък е ноември 198.Мисля да го пусна на обява за 2500 пък ще видим дано успея поне за 2300 да го продам.Колата си е перфектна като купе,двигател,предницата и тя е супер,платил съм и всичко,пререгистрация няма да трябва защото е инвалидна и с пълномощно и просто човека си се качва и я откарва направо без никакви грижи.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
milen
ако ме орентирате колко пари мога да искам беэ да ме е срам натипо 2000 8кл. клима/кожа/гаэ/ел.ст./цен.эак./лдж/4дисковиспирачкихал.фарове/стерео/черно пр.92година ако ме светнете много мерси....
Коментар
-
Ами тва е - за такива пари - около 2000 лв нищо по-добро не може да се намери. Аз сам с Типо 88 година дигиталка 1.6 моноинжекция - двувалката. 90 коня. На 220 000 км е вече. Имам я от миналата година . До сега сам правил един "голям "ремонт и то по- принуда. Удариха я на паркинга докато бях на работа. Ремонта ми излезе 320 лв.Включва - смяна на :-десен фар-мигач ( бял)-преден десен калник-предна броня-подкалник (пласмасовия)-а за капак и смяна на пищялката на алармата - беше зад десния фар - та и тя-боядисване на калника и бронята -сребърен металик-работата по ремонта Всичко тва за 320 лв. И тва в най-скъпчийския град в БГ - ВАРНАИначе -по таблото (дигитално) не сам имал проблеми всичко си му е ОК. Виж скоросната кутия ДА- протече ми от дългата полуоска - семерингата изтърва. По предницата съм сменял само ляв шарнир на кормилната уредба. А виж за разхода е друга ...песен - ами харчи си - особенно след като смених филтъра на газовото. :D Стой та гледай 12 градско на газ не и стигат. Е то и аз си я карам по ...спортно де . Аве Типото върви ама от 3000 оборота на горе. Кам 3500- 4000 направо излита ама под 3 хилядярки - не го търси. На бензин 10 - че и за още пита :D .А иначе изключително удобно купе има. Хем е удобна за градско каране и можеш да се вреш навсякаде , а иначе от вътре си просторна , хем ако ти затрябва багажно пространство .....а и с тез падащи седалки 2 към 1. С две думи - доволен сам отвсякаде. Струва си парите. Ами най продавания модел в историята на FIAT е - говоря за навсякаде - не за БГ. У нас по-начало италианските коли са ...меко казано подценени. Обаче на последък гледам интереса се позасили. Ами има още две Типота и отскоро в махлата :D Комшията направо е щастлив - че и на многознайко взе да се прави - забрави кат ми дрънкаше за Голф ове и Опели разни как щял да си вземе. Не че са лоши Голфовете ама за тез пари - само некоя тотално издухана флигорна - да нацелиш , а и купето им като размери и удобство - не може въобше да се сравнява с Типо то.Fiat Tipo 1.6 DGT dvuvalkata
Коментар
-
pinciflucnik написа:От прочетеното до тук съм се спрял на 1.4, ще помоля колеги които карат с такъв мотор на ГАЗ да споделят разхода си в градски и извънградски условияVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар