Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сам направИх ПоленоВ ФИЛТЪР

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сам направИх ПоленоВ ФИЛТЪР

    Нормален ФИЛТЪР за двИгател От Opel corsa,tigra (става И hyunday accent ls ) lsИмаха нИсък профИл И уйдИсваха на отвора за въздуха.ОтсстранИ сложИх алумИнИев профИл за двойно стъкло за прозорец.ИгИ споИх с ПИстолет-40watta за лепене с разтопен сИлИконов пластИк...
    Прикачени файлове
    Fiat Tempra 1.6 sxac
    AR 164 super V6 2.0 TB

    #2
    Евала! Знам си аз, че българите сме изобретателно племе! :P
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Дано да е свършил работа, обаче много ми прилича на въздушен филтър....
      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

      Коментар


        #4
        Имам подозрения, че въздухопроводимостта на този и поленовия е различна. И улавят различни работи Единият полени, другия сигурно котки и кучета :P
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Re: Сам направИх ПоленоВ ФИЛТЪР

          alex1969 написа:
          Нормален ФИЛТЪР за двИгател От Opel corsa,tigra (става И hyunday accent ls ) lsИмаха нИсък профИл И уйдИсваха на отвора за въздуха.ОтсстранИ сложИх алумИнИев профИл за двойно стъкло за прозорец.ИгИ споИх с ПИстолет-40watta за лепене с разтопен сИлИконов пластИк...
          и защо беше това упражнение?
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            Vladim написа:
            Имам подозрения, че въздухопроводимостта на този и поленовия е различна. И улавят различни работи Единият полени, другия сигурно котки и кучета :P
            Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 хахаха

            Коментар


              #7
              Хм, то разликата в цената(поне при мен) едва ли е повече от 3-4 лева. А и въздушния филтър ич не е като поленовия както стана дума по-горе...

              Коментар


                #8
                Колеги, не виждам защо трябва да му "скачате" на alex1969. Имал е ентусиазма да го направи, а и желанието да снима и сподели. Аз мога само да го поздравя.А и дайте да се уточним за разликата между поленовия и въздушния филтър. С какво поленовия би превъзхождал въздушния? Към последния, мисля си, има доста високи изисквания както по отношение на пропускливостта на въздушната струя, така и по отношение на филтрирането на боклуците. Или бъркам?
                Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                Коментар


                  #9
                  Аз изобщо не му "скачам". Въздушния филтър има за цел да ограничи механичните частици да влизат свободно с въздуха. Поленовия е от материя, ограничаваща навлизането на бактерии, плесени, полен и други такива органични материи. Именно за това ми се струва, че въздшния филтър няма да върши много работа.

                  Коментар


                    #10
                    me_to_u написа:
                    Аз изобщо не му "скачам". Въздушния филтър има за цел да ограничи механичните частици да влизат свободно с въздуха. Поленовия е от материя, ограничаваща навлизането на бактерии, плесени, полен и други такива органични материи. Именно за това ми се струва, че въздшния филтър няма да върши много работа.
                    Съгласен! Yellow_Flash_Colorz_PDT_11
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      Re: Сам направИх ПоленоВ ФИЛТЪР

                      и защо беше това упражнение?[/quote]....да бе.и аз тва щях да питам.....яко пари си спестил.....сега и нова кола ако си направиш грешка няма да имаш.....
                      Fiat Brava 1.6 16V '98

                      Коментар


                        #12
                        me_to_u написа:
                        Аз изобщо не му "скачам". Въздушния филтър има за цел да ограничи механичните частици да влизат свободно с въздуха. Поленовия е от материя, ограничаваща навлизането на бактерии, плесени, полен и други такива органични материи. Именно за това ми се струва, че въздшния филтър няма да върши много работа.
                        Да? А как именно ги ограничава тези органични частици? Според мене като предоставя на въздуха дупки за минаване по-малки от размера на нежеланите частици. Друг начин просто няма . (Има, но не се използва при автомобилите, ако трябва да съм по-точен) И може да сте сигурни че вируси и бактерии никой филтър не може да спре. Остава въпросът дали въздушният филтър е достатъчно "ситен" за да спре цветният прашец (полени) към който някои хора са алергични или ще действа само на обикновенният уличен прах? Аз бих казал: "На кой му пука, ще е много по-добре отколкото изобщо без филтър." А доколкото си спомням от други обсъждания някои от нас си карат изобщо без никакъв филтър.
                        Fiat Ritmo 105TC
                        1600cc 105к.с.

                        Коментар


                          #13
                          johnfound написа:
                          me_to_u написа:
                          Аз изобщо не му "скачам". Въздушния филтър има за цел да ограничи механичните частици да влизат свободно с въздуха. Поленовия е от материя, ограничаваща навлизането на бактерии, плесени, полен и други такива органични материи. Именно за това ми се струва, че въздшния филтър няма да върши много работа.
                          Да? А как именно ги ограничава тези органични частици? Според мене като предоставя на въздуха дупки за минаване по-малки от размера на нежеланите частици. Друг начин просто няма . (Има, но не се използва при автомобилите, ако трябва да съм по-точен) И може да сте сигурни че вируси и бактерии никой филтър не може да спре. Остава въпросът дали въздушният филтър е достатъчно "ситен" за да спре цветният прашец (полени) към който някои хора са алергични или ще действа само на обикновенният уличен прах? Аз бих казал: "На кой му пука, ще е много по-добре отколкото изобщо без филтър." А доколкото си спомням от други обсъждания някои от нас си карат изобщо без никакъв филтър.
                          Ами да, така ги ограничава, не ги спира. До колкото знам, голяма част от праха във въздуха е мъртва човешка кожа. Какъв е проблема филтъра да ограничи(не да спре) нахлуването на такива органични единици? Ясно, че ги дишаме и без това, ама нали в това затворено пространсто в купето на автомобила концентрацията на такива неща може да стане по-голяма, а като пътува човек, който има дори малка непоносимост към споменатите "продукти", нали ще се получи известна доза дискомфорт, който може да е опасен за другите участници в движението. А на мен ми пука, затова операцията ми се струва неефективна.

                          Коментар


                            #14
                            Ъъъ, добре де. Само питам И говорейки за тези от нас които карат без никакъв филтър - защо на фиат им е хрумнало, че някои от нас нямат нужда от такова животно в колата си? Дали ще ми се намали силата на въздушната струя ако си сложа поленов филтър?
                            Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                            Коментар


                              #15
                              А като знам че 90% от хората лятно време карат на отворени прозорци(като имам предвид че лятото праха и полените са в пъти повече), май не е такъв голям проблем.П.С. Може би сам прекалил с процента :D
                              125s/1600ccm/100ps

                              Коментар

                              Working...
                              X