Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Антифриза намалява

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    При мене е същото - на 2-3 месеца доливам по 500-700 мл антифриз "Аляска" разреден на -25 градуса. Гарантирам, че няма течове по системата и се чудех на какво се дължи, но явно е нормално да има изпарение. По скоро се замислям за следното - дали не се изпарява само водата и в системата да остава концентриран антифриз? Вие какво ще кажете? [/b]
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #17
      kiro_of_the_day написа:
      При мене е същото - на 2-3 месеца доливам по 500-700 мл антифриз "Аляска" разреден на -25 градуса. Гарантирам, че няма течове по системата и се чудех на какво се дължи, но явно е нормално да има изпарение. По скоро се замислям за следното - дали не се изпарява само водата и в системата да остава концентриран антифриз? Вие какво ще кажете? [/b]
      Ако се изпарява, то тогава само водата от разтвора се изпарява, антифриза е смес от етиленгликол и вода.Тогава спокойно може да доливаш чиста водица, няма да се промени температурата на замръзване.Ако губи антифриз по някаква друга причина, доливането на вода може в един момент да разреди антифриза до такава степен, че да стане беля.
      Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

      Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

      Коментар


        #18
        За какво изпарение говорите като охладителната система е ЗАТВОРЕНА и не се съобщава с атмосферата :D Няма и не трябва да има никакво изпарение и течове.Загубата на антифриз е от течове които не винаги виждаме и в по лошия случай от гарнитура на главата.Тогава антифриза или попада в горивната камера и го изгаряме или попада в маслото и го пресича.Втория случай се установява покачване на нивото на масло на пръчката :D
        АЛ.ПЕТРОВ
        FIAT PUNTO 1.2 8V

        Коментар


          #19
          sacho написа:
          За какво изпарение говорите като охладителната система е ЗАТВОРЕНА и не се съобщава с атмосферата :D Няма и не трябва да има никакво изпарение и течове.Загубата на антифриз е от течове които не винаги виждаме и в по лошия случай от гарнитура на главата.Тогава антифриза или попада в горивната камера и го изгаряме или попада в маслото и го пресича.Втория случай се установява покачване на нивото на масло на пръчката :D
          Ако попада в горивната камера-лошо-но би трябвало да се усеща и ще се разбере по работата на двигателя.При мен не отива в маслото, така, че остава варианта теч, който не се вижда.
          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
          Нека Силата на бъде с Нас...

          Коментар


            #20
            kiro_of_the_day написа:
            sacho написа:
            За какво изпарение говорите като охладителната система е ЗАТВОРЕНА и не се съобщава с атмосферата :D Няма и не трябва да има никакво изпарение и течове.Загубата на антифриз е от течове които не винаги виждаме и в по лошия случай от гарнитура на главата.Тогава антифриза или попада в горивната камера и го изгаряме или попада в маслото и го пресича.Втория случай се установява покачване на нивото на масло на пръчката :D
            Ако попада в горивната камера-лошо-но би трябвало да се усеща и ще се разбере по работата на двигателя.При мен не отива в маслото, така, че остава варианта теч, който не се вижда.
            загрей колата до нормална темп отвори капака и гледай внимателно/най вече около скобите на мъркучите/ дали излиза пара от някъде така наскоро установих за един теч на уното ми
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #21
              Течовете се установяват по лесно на студен двигател.На топъл теча от съединенията спира ако е малък и се изпарява това което е било протекло отвън по скобите и маркуча. :D
              АЛ.ПЕТРОВ
              FIAT PUNTO 1.2 8V

              Коментар


                #22
                Обърнете внимание на въпросите зададен в началото на темата.Защото става въпрос за теч, и то не 0.5l за 3 месеца,а 2.0l за 3 седмици.

                Коментар


                  #23
                  white написа:
                  Обърнете внимание на въпросите зададен в началото на темата.Защото става въпрос за теч, и то не 0.5l за 3 месеца,а 2.0l за 3 седмици.
                  Да и успяхме да изброим всякакви възможни варианти за теч! Нещо неясно?
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #24
                    sacho написа:
                    Течовете се установяват по лесно на студен двигател.На топъл теча от съединенията спира ако е малък и се изпарява това което е било протекло отвън по скобите и маркуча. :D
                    и като видиш от къде излиза парата таме е и теча
                    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                    UNO 1.0 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      sacho написа:
                      Течовете се установяват по лесно на студен двигател.На топъл теча от съединенията спира ако е малък и се изпарява това което е било протекло отвън по скобите и маркуча. :D
                      когато е студена колата ,няма налягане в охладителната система и може и да не тече ,аз съм имал спедният проблем :напукан маркуч ,който видимо си е здрав и когато отвори 2-рият кръд вече минава вода през него и от там пропуска ,лек теч който капе към двигателя и се изпарява ,може да се види само при отворен капак и то точно когато се отваря вторият кръг на охлаждането .
                      фиатче Браво 2.0

                      Коментар


                        #26
                        Въпросите са други.

                        Коментар

                        Working...
                        X