Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем - гасне много

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Само да допълня по темата за филтъря макар, че бе писано в предишната тема относно проблема. Колагата Nino (ако не греша) бе споменал, как може да почистиш филтъра си. И старият и новият ми филтър отдолу имаха пластмасова врътка. Предполагам, че и твоят има. Развий я за да изтече това, което може да му пречи (парафин според колегите). Тъй, като по този начин че вкараш въздух в системата напомпай с онази гумена джаджа, която е 20см. преди филтъра! Така ръчно ще вкараш нафта във филтъра и ще го промиеш. След две-три напомпвания завърти пластмасовата врътка и напомпай пак докато стане по-трудно помпането. Това е. Според документация и продавачи от магазина на Оборище нашите двигатели нямат филтър веднага след резервоара, както при бензиновите двигатели.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #17
      Anaboliy написа:
      За колегата Nino :значи не съм сменял филтера след като ми казаха тъй като незнам как а пак да ходя в ВАНТО немисе ще значи добавката я сложих след като имах 45л горива обаче3 сложих повечко добавка можеби около 60-70 мл но след това не сам слагал още нафта , ясно от нея не е имало ефект . А иначе зареждам само от Лукоил. А относно последния въпрос дали е херметическа и идея си нямам.
      Споделям от личен опит, който иска да си прави изводите.Лукойл ги зачеркнах, след като миналата година месец март им ядох дръвчето. Един месец преди това пък гризнах същото на Шел.В старата тема писах: "Забрави за Лукойл,Шел и разни случайни бензиностанциийки.Причината е проста, стари технологии на нефтохима, много сяра и парафин и малко контрол.Ръгат добавки колкото да вземат парите на хората.ОМВ внасят горива от Гърция и Румъния.. многократно по-качествени от нефтохимските.Също зареждам и от OPJET или нещо подобно се пишеше..внос от Турция.Сега ако отидеш да си купиш ново дизелово автомобилче, повечето вносители ГОРЕЩО ще ти препоръчат за зареждаш само от ОМВ.А ЕУРАТЕК са дори по-строги, може да се стигне до непризнаване на гаранцията и много големи разправии.Съвета ми е: иди пак до ВАНТО.Най-малко от топлият им хангар може би горивната система ще "отвърне" а ще проверят дали няма въздух в системата. Е, скъпи са да, ама дай да се качваме на жигулките на татковците и дядовците. За моето Пунто нафтовият филтър струва "само" 38 лв.Няма смисъл де си чешем пръстите тук, най-много някой да те посъветва да провериш и моторчето на чистачките...може пък от него да е?!
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #18
        Наистина не бива да се гъбаркаш много и решението е във Вантотрейд. Макар да не са перфектният, то поне са най-доброто до момента. И наистина след, като си се качил на съвременен автомобил трябва да му осигуриш съвременен сервиз. Не може да очакваш някой да ти поправи сложен дизелов автомобил за 2 лева
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #19
          е не таякола ме изуми!!!Значи свършвам аз работа и се обаждам на братовчед ми той е по на ти с колите. Отивам при него зимам го за да правим тестове. Значи карал съм колата до него максимум 10-15 мин като на място преди да трагна поработи 4-5 мин (говорех си с един колега).И така, ще почваме тестове. Най-вече исках да му покажа как гасне като спра ряско. Първа, втора, трета газзз 70км/ч с двата крака на педала - гумите се трият ли трият с асвалта (имаше и малко лед) но не колата не угасна реших че явно не е развило достатачно скорост, айде пак 1,2,3,4 80км/ч спирачката до ламарините, върта колата НЕ. Пак не угасна. Пробвах още няколко пъти негасне и негасне при спиране. После да му покажа че трудно пали ако е изгаснала по кофти начин. И кво, как да я изгася- скочих на спирачката без да натискам съединителя както се очаква гасне и връщам ключа, хоп да запаля и от раз като по чесовник ебаси тестовете нищо не можах да му покажа. После се сетих да вклуча първа и да пъсна рязко саединителя без да подавам газ. Угасна естествено , но противно на учакванията ми запали пак от раз без газ без нищо!!!Е кво да ви кажа
          Fiat Bravo 1.9 TD100

          Коментар


            #20
            Nino написа:
            Anaboliy написа:
            За колегата Nino :значи не съм сменял филтера след като ми казаха тъй като незнам как а пак да ходя в ВАНТО немисе ще значи добавката я сложих след като имах 45л горива обаче3 сложих повечко добавка можеби около 60-70 мл но след това не сам слагал още нафта , ясно от нея не е имало ефект . А иначе зареждам само от Лукоил. А относно последния въпрос дали е херметическа и идея си нямам.
            Споделям от личен опит, който иска да си прави изводите.Лукойл ги зачеркнах, след като миналата година месец март им ядох дръвчето. Един месец преди това пък гризнах същото на Шел.В старата тема писах: "Забрави за Лукойл,Шел и разни случайни бензиностанциийки.Причината е проста, стари технологии на нефтохима, много сяра и парафин и малко контрол.Ръгат добавки колкото да вземат парите на хората.ОМВ внасят горива от Гърция и Румъния.. многократно по-качествени от нефтохимските.Също зареждам и от OPJET или нещо подобно се пишеше..внос от Турция.Сега ако отидеш да си купиш ново дизелово автомобилче, повечето вносители ГОРЕЩО ще ти препоръчат за зареждаш само от ОМВ.А ЕУРАТЕК са дори по-строги, може да се стигне до непризнаване на гаранцията и много големи разправии.Съвета ми е: иди пак до ВАНТО.Най-малко от топлият им хангар може би горивната система ще "отвърне" а ще проверят дали няма въздух в системата. Е, скъпи са да, ама дай да се качваме на жигулките на татковците и дядовците. За моето Пунто нафтовият филтър струва "само" 38 лв.Няма смисъл де си чешем пръстите тук, най-много някой да те посъветва да провериш и моторчето на чистачките...може пък от него да е?!
            Най-голямата глупост на света.Как можа да го изцепиш тва.Като стар цистернаджия мога да ти кажа мойто момче че за тоя нашия бг бензин можеш само да си мечтаеш да попадне в колицата ти.Как можа ве Гръцкия и Румънския са най-големите боклуци много са евтини и затова ги внасят.Тука на Балканите България и Сърбия правят най-качественото гориво.Да ти кажа ли каде ни отива нащо гориво твари се на танкери и се изнася а да не говори с трабопроводите колко се изнася сащо.А за Shell i LukOil Прав си да боклук е за шела бензина различно престига един път от Румъния един път от Гърция вапрос на сделки.Как става това идват 4 цистерни едната кара бензин които не става за никъкав хуЙ другата кара тулол третата супра и другата добавка я забравих тва всичко се смесва и ти правят 95-98 каквото си иска6 има таблица с пропорциите.А за ЛуКоил ми какво да ти кажа първо рядко има истински лукоил пове4ето са лукойли ама са на някакви частници които имат някакав договор там ама и за тях сме карали бензин от Гърция пак с баките да се смесва.А тая смес е пален баркоч само октана докарва ама знаеш ли ти 4е има 26 фактора за един бензин да е хубав не е само октана.Аз лично сам от Бургас и при нас има бензиностанции лук оил които не са лукоил само името им е такова но има и истински смятай че от там горивото е невероятно.Но един ден и аз гризнах като тебе дръвчето уж истински беше апак вкарали от Гърция пълна помия. няма да ти обяснявам повече по тваСамо искам да ти обясня нешо:1. хубавия бензин мирише на сладко2.като го стриеш с пръсти ако останат едни бели балони по пръстити ти значи е раган само с тулол демек Гърция или Румъниятва е което знам по тоя вапросКарал съм бензин от Сърбия невероятно качество е и той ама е скап като нашия и само ония прасета на запад го муцат за нас пак лайната на Гърция и Румъния Мисля че тази информация е полезна на всички ако има други цистернаджии да ме подкрепът

            Коментар


              #21
              Дам дам дам. Имам една идея но незнам дали ще има навити. Ако случайно има човек тук който кара цистерна може да се разберем нещо. Поне да знаем че караме с качествено гориво. Но това само лирично отклонение. Да се върнем на въпроса. Кво става с тая колица
              Fiat Bravo 1.9 TD100

              Коментар


                #22
                Аз лично сам от Бургас и при нас има бензиностанции лук оил които не са лукоил само името им е такова но има и истински смятай че от там горивото е невероятно.
                Я кажи лукоила на изхода за созопол истинска ли е или само името й е такова? Че там сипах от невероятния им бензин и после пушех като дизел, и що не се случват такива неща с "боклуците" от ОМВ?
                Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                Коментар


                  #23
                  gdd55 написа:
                  Nino написа:
                  Anaboliy написа:
                  За колегата Nino :значи не съм сменял филтера след като ми казаха тъй като незнам как а пак да ходя в ВАНТО немисе ще значи добавката я сложих след като имах 45л горива обаче3 сложих повечко добавка можеби около 60-70 мл но след това не сам слагал още нафта , ясно от нея не е имало ефект . А иначе зареждам само от Лукоил. А относно последния въпрос дали е херметическа и идея си нямам.
                  Споделям от личен опит, който иска да си прави изводите.Лукойл ги зачеркнах, след като миналата година месец март им ядох дръвчето. Един месец преди това пък гризнах същото на Шел.В старата тема писах: "Забрави за Лукойл,Шел и разни случайни бензиностанциийки.Причината е проста, стари технологии на нефтохима, много сяра и парафин и малко контрол.Ръгат добавки колкото да вземат парите на хората.ОМВ внасят горива от Гърция и Румъния.. многократно по-качествени от нефтохимските.Също зареждам и от OPJET или нещо подобно се пишеше..внос от Турция.Сега ако отидеш да си купиш ново дизелово автомобилче, повечето вносители ГОРЕЩО ще ти препоръчат за зареждаш само от ОМВ.А ЕУРАТЕК са дори по-строги, може да се стигне до непризнаване на гаранцията и много големи разправии.Съвета ми е: иди пак до ВАНТО.Най-малко от топлият им хангар може би горивната система ще "отвърне" а ще проверят дали няма въздух в системата. Е, скъпи са да, ама дай да се качваме на жигулките на татковците и дядовците. За моето Пунто нафтовият филтър струва "само" 38 лв.Няма смисъл де си чешем пръстите тук, най-много някой да те посъветва да провериш и моторчето на чистачките...може пък от него да е?!
                  Най-голямата глупост на света.Как можа да го изцепиш тва.Като стар цистернаджия мога да ти кажа мойто момче че за тоя нашия бг бензин можеш само да си мечтаеш да попадне в колицата ти.Как можа ве Гръцкия и Румънския са най-големите боклуци много са евтини и затова ги внасят.Тука на Балканите България и Сърбия правят най-качественото гориво.Да ти кажа ли каде ни отива нащо гориво твари се на танкери и се изнася а да не говори с трабопроводите колко се изнася сащо.А за Shell i LukOil Прав си да боклук е за шела бензина различно престига един път от Румъния един път от Гърция вапрос на сделки.Как става това идват 4 цистерни едната кара бензин които не става за никъкав хуЙ другата кара тулол третата супра и другата добавка я забравих тва всичко се смесва и ти правят 95-98 каквото си иска6 има таблица с пропорциите.А за ЛуКоил ми какво да ти кажа първо рядко има истински лукоил пове4ето са лукойли ама са на някакви частници които имат някакав договор там ама и за тях сме карали бензин от Гърция пак с баките да се смесва.А тая смес е пален баркоч само октана докарва ама знаеш ли ти 4е има 26 фактора за един бензин да е хубав не е само октана.Аз лично сам от Бургас и при нас има бензиностанции лук оил които не са лукоил само името им е такова но има и истински смятай че от там горивото е невероятно.Но един ден и аз гризнах като тебе дръвчето уж истински беше апак вкарали от Гърция пълна помия. няма да ти обяснявам повече по тваСамо искам да ти обясня нешо:1. хубавия бензин мирише на сладко2.като го стриеш с пръсти ако останат едни бели балони по пръстити ти значи е раган само с тулол демек Гърция или Румъниятва е което знам по тоя вапросКарал съм бензин от Сърбия невероятно качество е и той ама е скап като нашия и само ония прасета на запад го муцат за нас пак лайната на Гърция и Румъния Мисля че тази информация е полезна на всички ако има други цистернаджии да ме подкрепът
                  ОООПППС!!!!!!Виж ся ГОТИНИЯ... за "МОЕТО МОМЧЕ" МАЛКО ТРУДНО ЩЕ СТАНЕ... няма да се обясняваме тук или ако имаш нещо НА СЪРЦЕ дай на "ЛИЧНИ"....но ако все-пак прочетеш назад за к’во си пишем и се абстрахираш малко от ВОДКИТЕ сигурно ще разбереш,че не става реч за БЕНЗИН, а за ДИЗЕЛ....Леко на завоя да не занесеш като котарак на ламиниран паркет....Аре малко по-леко А?!!!!!!!!И де те светна малко повече, ПРЕДИ 46 години бях роден във ВЕЛИНГРАД!!!!!!Там правим ТУЛОЛ в т.нар."КОЛОФОНЕН ЗАВОД" и то от тогава, когато сигурно още не си бил роден... така че , да не се изпитваме на органична химия!!!Знам, че "ВСИЧКО ОТДАЛЕЧЕНО ОТ МОРЕТО Е ПРОВИНЦИЯ" ама все-пак! Иначе, ако си забелязал не говорим за КУФАРНИ ТЪРГОВЦИ ,а за ОМВ,ШЕЛ и други големи.
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #24
                    Колеги, орезилихте на пича темата за проблема му! Наистина темата за горивата е любопитна за всички ни, но май не е тук мястото за този спор!
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #25
                      Nino написа:
                      gdd55 написа:
                      Nino написа:
                      Anaboliy написа:
                      За колегата Nino :значи не съм сменял филтера след като ми казаха тъй като незнам как а пак да ходя в ВАНТО немисе ще значи добавката я сложих след като имах 45л горива обаче3 сложих повечко добавка можеби около 60-70 мл но след това не сам слагал още нафта , ясно от нея не е имало ефект . А иначе зареждам само от Лукоил. А относно последния въпрос дали е херметическа и идея си нямам.
                      Споделям от личен опит, който иска да си прави изводите.Лукойл ги зачеркнах, след като миналата година месец март им ядох дръвчето. Един месец преди това пък гризнах същото на Шел.В старата тема писах: "Забрави за Лукойл,Шел и разни случайни бензиностанциийки.Причината е проста, стари технологии на нефтохима, много сяра и парафин и малко контрол.Ръгат добавки колкото да вземат парите на хората.ОМВ внасят горива от Гърция и Румъния.. многократно по-качествени от нефтохимските.Също зареждам и от OPJET или нещо подобно се пишеше..внос от Турция.Сега ако отидеш да си купиш ново дизелово автомобилче, повечето вносители ГОРЕЩО ще ти препоръчат за зареждаш само от ОМВ.А ЕУРАТЕК са дори по-строги, може да се стигне до непризнаване на гаранцията и много големи разправии.Съвета ми е: иди пак до ВАНТО.Най-малко от топлият им хангар може би горивната система ще "отвърне" а ще проверят дали няма въздух в системата. Е, скъпи са да, ама дай да се качваме на жигулките на татковците и дядовците. За моето Пунто нафтовият филтър струва "само" 38 лв.Няма смисъл де си чешем пръстите тук, най-много някой да те посъветва да провериш и моторчето на чистачките...може пък от него да е?!
                      Най-голямата глупост на света.Как можа да го изцепиш тва.Като стар цистернаджия мога да ти кажа мойто момче че за тоя нашия бг бензин можеш само да си мечтаеш да попадне в колицата ти.Как можа ве Гръцкия и Румънския са най-големите боклуци много са евтини и затова ги внасят.Тука на Балканите България и Сърбия правят най-качественото гориво.Да ти кажа ли каде ни отива нащо гориво твари се на танкери и се изнася а да не говори с трабопроводите колко се изнася сащо.А за Shell i LukOil Прав си да боклук е за шела бензина различно престига един път от Румъния един път от Гърция вапрос на сделки.Как става това идват 4 цистерни едната кара бензин които не става за никъкав хуЙ другата кара тулол третата супра и другата добавка я забравих тва всичко се смесва и ти правят 95-98 каквото си иска6 има таблица с пропорциите.А за ЛуКоил ми какво да ти кажа първо рядко има истински лукоил пове4ето са лукойли ама са на някакви частници които имат някакав договор там ама и за тях сме карали бензин от Гърция пак с баките да се смесва.А тая смес е пален баркоч само октана докарва ама знаеш ли ти 4е има 26 фактора за един бензин да е хубав не е само октана.Аз лично сам от Бургас и при нас има бензиностанции лук оил които не са лукоил само името им е такова но има и истински смятай че от там горивото е невероятно.Но един ден и аз гризнах като тебе дръвчето уж истински беше апак вкарали от Гърция пълна помия. няма да ти обяснявам повече по тваСамо искам да ти обясня нешо:1. хубавия бензин мирише на сладко2.като го стриеш с пръсти ако останат едни бели балони по пръстити ти значи е раган само с тулол демек Гърция или Румъниятва е което знам по тоя вапросКарал съм бензин от Сърбия невероятно качество е и той ама е скап като нашия и само ония прасета на запад го муцат за нас пак лайната на Гърция и Румъния Мисля че тази информация е полезна на всички ако има други цистернаджии да ме подкрепът
                      ОООПППС!!!!!!Виж ся ГОТИНИЯ... за "МОЕТО МОМЧЕ" МАЛКО ТРУДНО ЩЕ СТАНЕ... няма да се обясняваме тук или ако имаш нещо НА СЪРЦЕ дай на "ЛИЧНИ"....но ако все-пак прочетеш назад за к’во си пишем и се абстрахираш малко от ВОДКИТЕ сигурно ще разбереш,че не става реч за БЕНЗИН, а за ДИЗЕЛ....Леко на завоя да не занесеш като котарак на ламиниран паркет....Аре малко по-леко А?!!!!!!!!И де те светна малко повече, ПРЕДИ 46 години бях роден във ВЕЛИНГРАД!!!!!!Там правим ТУЛОЛ в т.нар."КОЛОФОНЕН ЗАВОД" и то от тогава, когато сигурно още не си бил роден... така че , да не се изпитваме на органична химия!!!Знам, че "ВСИЧКО ОТДАЛЕЧЕНО ОТ МОРЕТО Е ПРОВИНЦИЯ" ама все-пак! Иначе, ако си забелязал не говорим за КУФАРНИ ТЪРГОВЦИ ,а за ОМВ,ШЕЛ и други големи.
                      Аз говоря за бензина таокова гориво карам.И не та знам ти като си правил тулола едно време какво искаш да ми кажеш аз имам много хора на тулола на бензола и на каквото се сетиш ама не сам 100 килаПисах това което сам видял и пипнал не сам писал нищо на изуст и неща тука да споря с никой за глупости просто се натварих за тва че тука бил хубав бензина там не бил пък тва за Румъния и Гърция въобще нямам думи

                      Коментар


                        #26
                        vesko написа:
                        Аз лично сам от Бургас и при нас има бензиностанции лук оил които не са лукоил само името им е такова но има и истински смятай че от там горивото е невероятно.
                        Я кажи лукоила на изхода за созопол истинска ли е или само името й е такова? Че там сипах от невероятния им бензин и после пушех като дизел, и що не се случват такива неща с "боклуците" от ОМВ?
                        Уж беше истински и изведнаж почнаха да вкарват гориво от ванка там.Какво да ти кажа с тия горива е голям монопол беше лукоил сега някои ли го купи незнам какво стана взеха да не зареждат от нефтозавода.Тва го знам защото имам човек там да работи затваче като нищо може да са те нагабаркали тва е България всеки гледа само личната си изгода

                        Коментар


                          #27
                          Виж сега, дай да не осираме темата на момчето с глупости , а да говорим по същество.Никой в тази тема освен теб не е имал предвид бензините, а ти изкочи като като "КРАЗ на ЗАВОЙ" да ни говориш за бензините.И ако си сипвал лайна от тези страни които визирахме жалко.Пак ще повторя ако не си чел постовете нагоре.Има БРАКЯТА БРАТУШКИ много пари да инвестират в Бургас докато достигнат качеството което им изисква ЕС. Самия Алекперов го каза преди година в интервю, че БУРГАС да достигне нормите на ЕС, са необходими около 100 МИЛИОНА ДОЛАРА ИНВЕСТИЦИИ.ИЛИ ПАК НЕ ВЯРВАШ И ЩЕ МЕ КАРАШ ДА ТЪРСЯ в нета интервюто му.Известно ли ти е, че Рено дадоха" ПЕРМИШЪН" позволение, "ПРОМОБИЛ" да внася в България КОМЪН РЕЙЛ ДИЗЕЛИТЕ едва 2002г, заради качеството на нефтохим НАФТАТА.Известно ли ти е, че Шкода препоръчват смяна на маслата на ТДИ двигателите на 7500 км вместо на 15 000км за другите страни.. пак заради качеството на родната ни бургаска нафта.Известно ли ти е, че СУЗУКИ не внася и не предлага на българският пазар автомобили от последно дизелово поколение... /ТОЗИ ПЪТ ПРЕДПОЛАГАМ ЗАРАДИ ВЕЛИНГРАДСКИЯ ТУЛОЛ/.Знаеш ли как работи мотор на ПЕЖО 307 ХДИ,ЗА РАДОСТ СЛУЖЕБНО експлоатирано 1.5 години в България и зареждано единствено и само на бензиностанциите на Лукойл и Петрол... живи и здрави да са "Петрол Карт Сървиз".Аре да не задълбаваме, щото говорим за обикновени неща от бита ни, а не за еди кой си бургаски тарикат к’ва далавера направил с горивата и кво било.Тая тема плаче за катинара!
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #28
                            ебаси !! Преебахте и темата с некви странични коментари и мен ме интересува за горивата но въпроса ми беше съвсем друг. Тази сутрин пак ми направи същия проблем угасна мизерията му. Като през цялото време забелязвах играене ан оборотите и при подване на повече гас стрелката както тръгва да се дига и изведнъж се върне с 500-1000 оборота и пак се дигне????? какво става данеби да е пак от замръзване щото аз сипах добавка на резервар с 45л вътре но недолях нафта. Сега е спаднала има към 30л да сложа ли само нафта (да се размеша с добавката) или да сложа и добавка и нафта?
                            Fiat Bravo 1.9 TD100

                            Коментар

                            Working...
                            X