Само да допълня по темата за филтъря макар, че бе писано в предишната тема относно проблема. Колагата Nino (ако не греша) бе споменал, как може да почистиш филтъра си. И старият и новият ми филтър отдолу имаха пластмасова врътка. Предполагам, че и твоят има. Развий я за да изтече това, което може да му пречи (парафин според колегите). Тъй, като по този начин че вкараш въздух в системата напомпай с онази гумена джаджа, която е 20см. преди филтъра! Така ръчно ще вкараш нафта във филтъра и ще го промиеш. След две-три напомпвания завърти пластмасовата врътка и напомпай пак докато стане по-трудно помпането. Това е. Според документация и продавачи от магазина на Оборище нашите двигатели нямат филтър веднага след резервоара, както при бензиновите двигатели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем - гасне много
Collapse
X
-
Anaboliy написа:За колегата Nino :значи не съм сменял филтера след като ми казаха тъй като незнам как а пак да ходя в ВАНТО немисе ще значи добавката я сложих след като имах 45л горива обаче3 сложих повечко добавка можеби около 60-70 мл но след това не сам слагал още нафта , ясно от нея не е имало ефект . А иначе зареждам само от Лукоил. А относно последния въпрос дали е херметическа и идея си нямам.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Наистина не бива да се гъбаркаш много и решението е във Вантотрейд. Макар да не са перфектният, то поне са най-доброто до момента. И наистина след, като си се качил на съвременен автомобил трябва да му осигуриш съвременен сервиз. Не може да очакваш някой да ти поправи сложен дизелов автомобил за 2 леваFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
е не таякола ме изуми!!!Значи свършвам аз работа и се обаждам на братовчед ми той е по на ти с колите. Отивам при него зимам го за да правим тестове. Значи карал съм колата до него максимум 10-15 мин като на място преди да трагна поработи 4-5 мин (говорех си с един колега).И така, ще почваме тестове. Най-вече исках да му покажа как гасне като спра ряско. Първа, втора, трета газзз 70км/ч с двата крака на педала - гумите се трият ли трият с асвалта (имаше и малко лед) но не колата не угасна реших че явно не е развило достатачно скорост, айде пак 1,2,3,4 80км/ч спирачката до ламарините, върта колата НЕ. Пак не угасна. Пробвах още няколко пъти негасне и негасне при спиране. После да му покажа че трудно пали ако е изгаснала по кофти начин. И кво, как да я изгася- скочих на спирачката без да натискам съединителя както се очаква гасне и връщам ключа, хоп да запаля и от раз като по чесовник ебаси тестовете нищо не можах да му покажа. После се сетих да вклуча първа и да пъсна рязко саединителя без да подавам газ. Угасна естествено , но противно на учакванията ми запали пак от раз без газ без нищо!!!Е кво да ви кажаFiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
gdd55
Nino написа:Anaboliy написа:За колегата Nino :значи не съм сменял филтера след като ми казаха тъй като незнам как а пак да ходя в ВАНТО немисе ще значи добавката я сложих след като имах 45л горива обаче3 сложих повечко добавка можеби около 60-70 мл но след това не сам слагал още нафта , ясно от нея не е имало ефект . А иначе зареждам само от Лукоил. А относно последния въпрос дали е херметическа и идея си нямам.
Коментар
-
Аз лично сам от Бургас и при нас има бензиностанции лук оил които не са лукоил само името им е такова но има и истински смятай че от там горивото е невероятно.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
gdd55 написа:Nino написа:Anaboliy написа:За колегата Nino :значи не съм сменял филтера след като ми казаха тъй като незнам как а пак да ходя в ВАНТО немисе ще значи добавката я сложих след като имах 45л горива обаче3 сложих повечко добавка можеби около 60-70 мл но след това не сам слагал още нафта , ясно от нея не е имало ефект . А иначе зареждам само от Лукоил. А относно последния въпрос дали е херметическа и идея си нямам.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
gdd55
Nino написа:gdd55 написа:Nino написа:Anaboliy написа:За колегата Nino :значи не съм сменял филтера след като ми казаха тъй като незнам как а пак да ходя в ВАНТО немисе ще значи добавката я сложих след като имах 45л горива обаче3 сложих повечко добавка можеби около 60-70 мл но след това не сам слагал още нафта , ясно от нея не е имало ефект . А иначе зареждам само от Лукоил. А относно последния въпрос дали е херметическа и идея си нямам.
Коментар
-
gdd55
vesko написа:Аз лично сам от Бургас и при нас има бензиностанции лук оил които не са лукоил само името им е такова но има и истински смятай че от там горивото е невероятно.
Коментар
-
Виж сега, дай да не осираме темата на момчето с глупости , а да говорим по същество.Никой в тази тема освен теб не е имал предвид бензините, а ти изкочи като като "КРАЗ на ЗАВОЙ" да ни говориш за бензините.И ако си сипвал лайна от тези страни които визирахме жалко.Пак ще повторя ако не си чел постовете нагоре.Има БРАКЯТА БРАТУШКИ много пари да инвестират в Бургас докато достигнат качеството което им изисква ЕС. Самия Алекперов го каза преди година в интервю, че БУРГАС да достигне нормите на ЕС, са необходими около 100 МИЛИОНА ДОЛАРА ИНВЕСТИЦИИ.ИЛИ ПАК НЕ ВЯРВАШ И ЩЕ МЕ КАРАШ ДА ТЪРСЯ в нета интервюто му.Известно ли ти е, че Рено дадоха" ПЕРМИШЪН" позволение, "ПРОМОБИЛ" да внася в България КОМЪН РЕЙЛ ДИЗЕЛИТЕ едва 2002г, заради качеството на нефтохим НАФТАТА.Известно ли ти е, че Шкода препоръчват смяна на маслата на ТДИ двигателите на 7500 км вместо на 15 000км за другите страни.. пак заради качеството на родната ни бургаска нафта.Известно ли ти е, че СУЗУКИ не внася и не предлага на българският пазар автомобили от последно дизелово поколение... /ТОЗИ ПЪТ ПРЕДПОЛАГАМ ЗАРАДИ ВЕЛИНГРАДСКИЯ ТУЛОЛ/.Знаеш ли как работи мотор на ПЕЖО 307 ХДИ,ЗА РАДОСТ СЛУЖЕБНО експлоатирано 1.5 години в България и зареждано единствено и само на бензиностанциите на Лукойл и Петрол... живи и здрави да са "Петрол Карт Сървиз".Аре да не задълбаваме, щото говорим за обикновени неща от бита ни, а не за еди кой си бургаски тарикат к’ва далавера направил с горивата и кво било.Тая тема плаче за катинара!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
ебаси !! Преебахте и темата с некви странични коментари и мен ме интересува за горивата но въпроса ми беше съвсем друг. Тази сутрин пак ми направи същия проблем угасна мизерията му. Като през цялото време забелязвах играене ан оборотите и при подване на повече гас стрелката както тръгва да се дига и изведнъж се върне с 500-1000 оборота и пак се дигне????? какво става данеби да е пак от замръзване щото аз сипах добавка на резервар с 45л вътре но недолях нафта. Сега е спаднала има към 30л да сложа ли само нафта (да се размеша с добавката) или да сложа и добавка и нафта?Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар