Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няма напрежение към бензиновата помпа.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няма напрежение към бензиновата помпа.

    Здравейте!Колата е пунто МК1 55к.с. и не пали.След като замерих с мултицен останових, че нямам напрежение към бензиновата помпа. Самата помпа я свалих и пробвах с адапторче и заработи, но като е в колата неще. Защо не подава напрежение?Проверих предпазителя на бензиновата помпа не е от него. Някой може ли да ми обясни къде точно се намира релето и икакво представлява? Също така от четене из нета разбрах, че колата има някакъв инерционен датчик който прекъсва работата при удар. Къде се намира този датчик и ако е сработил как може да се оправи?
    _/''''''''''''''''''''''''\_
    //---------------\\
    [( )== //// ==( )]
    |_|'------------'|_| ....Punto

    #2
    Има един бутон на пода, до седалката на водача от ляво.Виж да не би да е бутнат случайно и опитай пак да запалиш!
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    Коментар


      #3
      Къде точно е този бутон?Гледах под седалката от пред и така и не видях нищо.Иначе е възможно проблема да е от него защото преди да спре да пали колата я чистих от вътре и е възможно да съм го натиснал.Но къде точно се намира, гледах около ръчката за отваряне на багажника няма нищо.
      _/''''''''''''''''''''''''\_
      //---------------\\
      [( )== //// ==( )]
      |_|'------------'|_| ....Punto

      Коментар


        #4
        На Пунто бутона би трябвало да е отляво на седалката и да има нарисувана задраскана бензинова колонка. Този бутон спира бензиновата помпа при катастрофа. Като си чистил си го ударил и затова нямаш ток към помпата.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Там гледах, но така и не го намерих този бутон
          _/''''''''''''''''''''''''\_
          //---------------\\
          [( )== //// ==( )]
          |_|'------------'|_| ....Punto

          Коментар


            #6
            Избери си коя тема да се изтрие.Тази в раздела Консултации по общи въроси или тази в Бензинови двигатели.Няма смисъл от двете.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Намерих бутона (скрит е под седалката).Той е кръгал и гумен. Нямаше какво да направя освен да го натисна. Натиснах го и нищо не стана.Най-накрая взех един акумулатор и го вързах директно към помпата, помпата заработи, но колата пак не иска да пали Направи ми впечатление, че лампата на дюзата свети постоянно.Някой има ли идеи от какво може да е?
              _/''''''''''''''''''''''''\_
              //---------------\\
              [( )== //// ==( )]
              |_|'------------'|_| ....Punto

              Коментар


                #8
                MorningEnergy написа:
                Намерих бутона (скрит е под седалката).Той е кръгал и гумен. Нямаше какво да направя освен да го натисна. Натиснах го и нищо не стана.Най-накрая взех един акумулатор и го вързах директно към помпата, помпата заработи, но колата пак не иска да пали Направи ми впечатление, че лампата на дюзата свети постоянно.Някой има ли идеи от какво може да е?
                от много неща може да е.... иди на диагностика, най-добре

                Коментар


                  #9
                  На диагностика ми е трудно да отида защото колата трябва някак да стигне до там, а не иска да запали.В краен случай ще отида с дърпане, но се надявам да не се стигне до там.Да обясня как се стигна до проблема:Значи, оказа се че тече бензин от капака на бензиновата помпа.Преди няколко дни дойде един майстор познат за да оправим теча.Понеже резервоара беше пълен до горе махнахме въздушния филтър и маркуча който връща не изгорялото гориво в резервоара и от него при пуснат двигател източихме 10тина литра бензин и след това запушихме теча. Опитах се да запаля колата чак на другата сутрин защото трябваше да се изчака 24часа, но акумулатора беше паднал. Колата я купих преди месец и не съм смянял акумулатора за това не ми направи впечатление. Вчера като сложих заредения акумулатор и се опитах да запаля колата въртеше, но не палеше. Забелязах, че бензиновата помпа не работи и от там всичките мъки до днес, а те не бяха малко. Също така другото нещо което минаправи спечатление е поведението на лампата за дюзата (умната дюза както и казват). Преди като дам на контакт лампата веднага светва и след няколко секунди изгасва. Сега като дам на контакт лампата светва със закъснение от около 1-2 секунди и след това не изгасва.Напрежение до помпата не се подаваа. Да не би да е натрупало някакви грешки ЕКУ-то? Ако е натрупало как да ги изчистя? Все пак ако е натрупало би трябвало да се изчистят като махах и слагах акумулатора.Та ако някой има идеи какво може да е станало от всичките тези интервенции много моля да ги сподели защото колата ми трябва от утре, а така като гледам ще започнат едни големи мъки по сервизите (а време за сервизи няма) с новия ми фиат.Преди това колата работеше като пушка.
                  _/''''''''''''''''''''''''\_
                  //---------------\\
                  [( )== //// ==( )]
                  |_|'------------'|_| ....Punto

                  Коментар


                    #10
                    MorningEnergy написа:
                    На диагн.............Преди това колата работеше като пушка.
                    Намери копчето ( "ИНЕРЦИОННИЯ ДАТЧИК") виж дали е натиснат Обясни кога мериш напрежение на бензиновата помпа Незнам запознат ли си, че когато дадеш контакт имаш един пик от напрежение за подкачване на гориво Напрежение на помпата имаш после само при въртене на стартер, и при работещ двигател......... Предпазителите на автомобила проверени ли са Ако си сигурен че нямаш напрежение на помпата тегли един директен + и я закарай в сервиз
                    Tipo 1.4i.e 94 - Alesio, DLS, Pioneer, BRC, NGK....

                    Коментар


                      #11
                      В горния пост съм обяснил по подробно.Сигурен съм, че нямам напрежение към помпата, защото най-накрая я пуснах с автономно захранване (акумулатор).Инеционния как да го проверя?Намерих копчето до седалката и просто го натисках защото друго с копчето не се сетих какво да направя Предпазителите са проверени.
                      _/''''''''''''''''''''''''\_
                      //---------------\\
                      [( )== //// ==( )]
                      |_|'------------'|_| ....Punto

                      Коментар


                        #12
                        Някой знае ли къде се намира и какво представлява релето на бензиновата помпа?Намерих една схема на ел. инсталацията на пунтото и точно релето е свързано с инжектора и помпата и е след предпазителя.При предпазителя има ток, а след него няма което ме навежда на мисълта, че е заминало релето просто няма какво друго да е. Другото което искам да питам е как да проверя дали не е изгоряло защото ново гледам че струва 50лв (най-евтиното), и не ми се купува преди да съм напълно сигурен дали е за смяна.Edit:Намерих релето (ако е едно бяло с много кабели).Сега остана въпроса как мога да го проверя дали е читаво.
                        _/''''''''''''''''''''''''\_
                        //---------------\\
                        [( )== //// ==( )]
                        |_|'------------'|_| ....Punto

                        Коментар


                          #13
                          абе човек и аз наскоро се вкараш в същия филм.аизгоря ми помпата и после взех нова но нямаше ток до отзаде и си пуснах един кабел от бушона отпреде до буксата отзаде и срязах кабела които трябва да е + и го свързах с този който пуснах директно.и сега си работи перфектно
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                          Коментар


                            #14
                            Да, но аз като пусна захранване на бензиновата помпа колата пак не пали въпреки, че има налягане в системата (и това проверих Единственото нещо което може да се е развалило остана релето. Свалих го, но някой ако ми каже как да проверя дали е здраво преди да си купя ново ще съм много благодарен защото не искам да дам 50лв напразно за реле ако старото е здраво.
                            _/''''''''''''''''''''''''\_
                            //---------------\\
                            [( )== //// ==( )]
                            |_|'------------'|_| ....Punto

                            Коментар


                              #15
                              Това че си натиснал бутона не значи че е наред.Вътре са две пластини които ако са се разместили и 100 пъти да го натиснеш няма да стане.Имаш два варианта да го провериш.Единият е да му извадиш буксата и да замериш дали идва + на една от клемите(те са две),а другият вариант който между другото ти препоръчвам е да го шунтираш просто да отрежеш датчика и да вържеш кабелите заедно.Това е. Успех!
                              COUPE 1.8 16V
                              Volvo XC90 T6

                              Коментар

                              Working...
                              X