Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няма напрежение към бензиновата помпа.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ЕКУ-то е много относително за цена.Естествено трябва да търсиш на старо, че ново няма просто начин да си купиш.Като цена не знам може би 200лв... нямам идея, това е просто според както намериш.Така както виждам нещата, мен лично ме съмнява контактния ключ (патрона), провери него преди да се мяташ към ЕКУ-то.п.п. Аз не виждам как ще имаш + на 12-то и - на 7-мо и няма да има + на 4-то за към бензинова помпа. Просто нещата не се връзват.Ако имаш напрежение между 12 и 7 то задължително трябва да се задейства релето и трябва да затвори.Как има напрежения от акумулатора и не работи а от батерия като му подадеш напрежение и сработва
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #32
      Ми и аз това се чудя, ама така излиза Идните дни ще я додърпам до някой сервиз за диагностика та дано там я оправят.
      _/''''''''''''''''''''''''\_
      //---------------\\
      [( )== //// ==( )]
      |_|'------------'|_| ....Punto

      Коментар


        #33
        Сега забелязах, че лампата CODE свети постоянно.Преди като си палех колата като дам на контакт лампата светва и като запаля угасва.Някъде във форума прочетох, че лампата като се даде на контакт трябвало да огасне след 1-2сек. а мойта свети постоянно.Явно имобилайзера ми е блокирал като съм махал акумулатора.Как мога да го оправя?Или в кой сервиз могат да ми го оправят?Имам само един син ключ, колата си я купих преди 30 дни.
        _/''''''''''''''''''''''''\_
        //---------------\\
        [( )== //// ==( )]
        |_|'------------'|_| ....Punto

        Коментар


          #34
          MorningEnergy написа:
          Сега забелязах, че лампата CODE свети постоянно.Преди като си палех колата като дам на контакт лампата светва и като запаля угасва.Някъде във форума прочетох, че лампата като се даде на контакт трябвало да огасне след 1-2сек. а мойта свети постоянно.Явно имобилайзера ми е блокирал като съм махал акумулатора.Как мога да го оправя?Или в кой сервиз могат да ми го оправят?Имам само един син ключ, колата си я купих преди 30 дни.
          Ами трябваше направо това да кажеш за кода.Свържи се с "kluchar" за да ти помогне да премахнете проблема.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #35
            Ключар ми предложи 150лв за да ми отблокира имобилайзера.Аз си намерих ЕКУ от по-стария модел без имобилайзер на много по-ниска цена и с него колата запали.BTW: Ако някой иска старото ЕКУ може да ми прати ЛС.Благодаря на всички писали в темата!
            _/''''''''''''''''''''''''\_
            //---------------\\
            [( )== //// ==( )]
            |_|'------------'|_| ....Punto

            Коментар


              #36
              Друже, без схема няма да сане. замерваш тока в буксата на релето.После подаваш ток на съответните краччета и слушаш ... Или замерваш на съответните крачета дали се появява напрежение... Така. Или ако не схвана нищо - просто си викаш майстор.
              FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

              Коментар


                #37
                по тоя въпрос има ли развитие ??? имам същия проблем с фиат браво .... карал съм я на диагностика на 2 места ... не е в компютъра проблема ... нямам грешки

                Коментар


                  #38
                  Относно тоя проблем с паленето или тръгването на бензиновата помпа ... Преди години го имах и аз . Казаха ми че компютъра бил развален и трябвало да се праща на ремонт , после обаче казаха ,че можело и без , дасе праща (понеже сам бил там при ремонта) .Един пичага извел едно кабелче за корпуса на колата и го подава към кабела които отива на краче 7 на въпросното бяло реле ... Дълго време си мислех ,че проблема е в релето ( и имам едно закътано преватизирано от морга ) Викам чакай днес да го сменя и да махна тоя минус дето се подава на краче 7 ... Да ама не ее и с другото реле без подаване на минус краче 7 помпата не тръгна ... Аз лично нямам проблем с това . Просто при работа на бензин чека на дюзата не изгасва , в момена в които махна тва допълнителното кабелче и колата я дам на контак чека на дюзата си заработва светва и гасне ,но помпата не тръгва ... Но общо взето неме притеснява понеже карам на газ и ми е се тая дали ше свети Чек-а . Доколкото разбрах 23 пин на компа отива краче 7 на релето ... (оборотите) ....
                  Прикачени файлове
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар

                  Working...
                  X