Yavor написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дали е от акумулатора?
Collapse
X
-
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
забравих- да не би да има някой консуматор, макар и малък, скритичък такъв като я аларма, я нещо друго да посмуква малко ток и в комбинация със студа да прави мизерии- ако не ти е проблем за касетофона или нещо друго там като идеш на работа откачи едната клема просто за през деня, после преди да тръгнеш я закачи и ако запали без проблем значи това ти е проблема.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba84 написа:забравих- да не би да има някой консуматор, макар и малък, скритичък такъв като я аларма, я нещо друго да посмуква малко ток и в комбинация със студа да прави мизерии- ако не ти е проблем за касетофона или нещо друго там като идеш на работа откачи едната клема просто за през деня, после преди да тръгнеш я закачи и ако запали без проблем значи това ти е проблема.pakumba84 написа:1.палиш колата, отваряш капака и махаш плюса на акумулатора-ако динамото не зарежда колата просто ще угасне, ако зарежда нормално ще се вдигнат оборотите, защото динамото ще се "разтовари" от това да зарежда акумулатора и ще трябва да дава ток само за бобината и евентуално някакъв допълнителен консуматор. препоръчват ти да я оставиш преди тези опити да загрее, хем да позареди акумулатора малко, хем да изключи там смукачи автоматични и такива глупости, понеже не знам как би повлиял един автоматичен смукач на оборотите ако махне + на акумулатора, да не би да се стреми да намали оборотите и да се провали целия опитSmile 2. вече ще си проверил дали зарежда димато, ако да, то проблема е в акумулатора, очевидно е обслужваем, проблема може да е само един- ниско ниво на електролита, купуваш си дестилирана вода от първата бензиностанция и доливаш.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Vladim написа:Е то това не е истина... при 20 волта ще ти изгърми всичко в колата! Да не бъркате нещо... ?pakumba84 написа:забравих- да не би да има някой консуматор, макар и малък, скритичък такъв като я аларма, я нещо друго да посмуква малко ток и в комбинация със студа да прави мизерии
Коментар
-
Ами сега като се замисля като отворя вратата горе плафона над главата на шофьора светва и съм оставил врътката на парното включена за да не я щтракам всеки път - т.е. в момента в който дам контакт почва да духа но обикновенно след няколко секунди вече съм запалил. Не ми се вярва за няколко секунди да изсмуче толковаа ток.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
vesko написа:Ами сега като се замисля като отворя вратата горе плафона над главата на шофьора светва и съм оставил врътката на парното включена за да не я щтракам всеки път - т.е. в момента в който дам контакт почва да духа но обикновенно след няколко секунди вече съм запалил. Не ми се вярва за няколко секунди да изсмуче толковаа ток.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
пък и това е форум да си помагаме, а не да си казваме "иди на сервиз", та затова... избора си остава на колегата с проблема.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
vesko написа:пък и това е форум да си помагаме, а не да си казваме "иди на сервиз", та затова... избора си остава на колегата с проблема.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
По принцип се долива само ВОДА. Не се долива електролит и така нататък.Гъстотата се измерва с ДЕНСИМЕТЪР това е нещо като спиртомер за ракия :D но в пипетка и трябва да бъде 1.25 до 1.30 .Зарядното напрежение трябва да е в границите 13.9 до 14.6 волта при зареден акумулатор и обороти над 1000 .Когато го свалиш да го заредиш например за 3 или 4 часа това не е достатъчно.Остави го поне 20 часа и ако имаш възможност премери гъстотата на всяка клетка.Ако има клетка под 1.25 това не говори добре за нея.Цифровите мултицети куча марка от 5 лева понякога се шашкат и мерят глупости от твоя порядък 20 волта.Напрежението може да си го измериш и в запалката вътре на топло няма да има разлика повече от 0.4 0.5 волта от това върху акумулатора директно.Кратките пътувания честото стартиране и студа водят до скъсяване на живота на акумулатора и увеличеното му разреждане. :DАЛ.ПЕТРОВ
FIAT PUNTO 1.2 8V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар