Колата е Типо - 1.4 бензин. Карам я предимно на къси разтояния - по няколко километра на ден. Откакто почнаха студовете взе да пали много трудно особенно вечер като тръгна да се прибирам. Сутрин, когато е седяла през ноща в гараж пали сравнително лесно но вечер ... Та до тази вечер. Тръгвам си от работа, отивам до паргинга, качвам се, въртя и чувам как завърта два-три оборота с адски зор след което няма никой. Въртя аз пак - мъка вселенска - едвам половин-един оборот измъчено. Псувам и си тръгвам пеша. То е ясно предполагам, че става дума за изтощен акумулатор. Искам да попитам каква е тази зависимост на топло да пали а на голям студ да се прецаква яко акумулатора и какво и къде трябва да замервам за да разбера точно от какво може да е проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дали е от акумулатора?
Collapse
X
-
Колега Мазгарев,има акумолатори,които издържат повече от 3-4 години.До скоро карах форд и акумолатора му беше произведен 99 година.През септември му се скапа едната клетка и рухна,но моите изчисления говорят за 6 годин!Беше произведен в САЩ!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Колега Мазгарев,има акумолатори,които издържат повече от 3-4 години.До скоро карах форд и акумолатора му беше произведен 99 година.През септември му се скапа едната клетка и рухна,но моите изчисления говорят за 6 годин!Беше произведен в САЩ!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Mazgarev написа:за акумулатора има голямо значение - топло, студено!на колко години е?имай предвид че те не траят по-дълго от 3 (най-много 4) години. след това палят предимно на топло, а на студено хич ги нямаКогато е студено, загряването помагаПри ниски температури, когато маслото в двигателя се е сгъстило и оказва допълнително съпротивление, черпената от акумулатора енергия при пускането на двигателя значително нараства. В такива случаи, преди да се завърти контактният ключ, акумулаторът трябва да се подготви за голямото му натоварване.Това става, като фаровете се включат няколко пъти по за 3 секунди (с 3-секундни паузи между включванията). Така електролитът, който при ниска температура има много слаба токопроводимост, се затопля. Оттук нататък редът е същият.
Коментар
-
Колега, водата е ДЕйонизирана или дестилирана Щом акумулатора е на година и половина значи не би трябвало да е за боклука. За да не цакаш за нов - иди в някоя работилничка да му измерят количеството и гъстотата на електролита и да долеят каквото трябва - вода или електролит. Сляпото доливане на вода не винаги оправя нещата. Там ще ти измерят и колата дали зарежда добре.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Bobolin написа:Искам да попитам как мога да тествам дали към акумулатора се подава достатъчно ток за да се зарежда когато колата се кара? Извинявам се ако въпросът ми е прекалено лаишки, просто колите определено не са ми силна страна.Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
Колега там дето продават акумулатори трябва да имат и такъв уред за мерене на напрежението с което се зарежда. Поне при нас в Ловеч е така първо ти проверяват какво напрежение ти дава генератора и тогава ти дават документ за гаранция на новия акумулатор. Така че отиди при тях и ще те измерят как ти зарежда релето дори биха могли и с натоварваща вилка да ти мернат и твоя как се държи под натоварване.
Коментар
-
Правилно колегите те ориентират към зареждането на алтернатора! Ако имаш мултицет може и сам да го замериш, ако не си наясно иди при специалисти. На първо време ограничи консумацията на електричество в колата! Например, ако имаш халогени, не ги пускай, карай само на фарове. Парното също го пускай на по-слаба позиция. Ако зареждането не е наред понякога консумацията на тези уреди е жизненоважна, но разбира се това няма да ти реши проблема.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Може и да няма проблем с алтернатора а всичко да е от късите разстояния на които се движи както пише.При мен е същото - ако на една две седмици не я покарам повече акумулатора пада - просто разстояния от по 2-3 километра не успяват да заредят толкова акумулатора колкото е загубил от паленето.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Току що с един колега, който има мултицет мерихме тока на акумулатора. Зареждах го цяла нощ. Показа 12.72. Мерихме и по време на палене. Каза че при паленето и форсирането стига до над 20 а иначе подава към акумулатора около 14, което значи че алтернатора си работи коректно. Може би самия акумулатор просто вече е за смяна но не ми се иска да го приема за факт, защото си е на година и половина.
Коментар
-
Bobolin написа:Току що с един колега, който има мултицет мерихме тока на акумулатора. Зареждах го цяла нощ. Показа 12.72. Мерихме и по време на палене. Каза че при паленето и форсирането стига до над 20 а иначе подава към акумулатора около 14, което значи че алтернатора си работи коректно. Може би самия акумулатор просто вече е за смяна но не ми се иска да го приема за факт, защото си е на година и половина.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар