Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.4 12V проблеми ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo 1.4 12V проблеми ...

    Трудно загрява... едва вдига до втората чертичка сега зимата Не трябва ли да работи нормално до половината?(90 градуса) ... 90 градуса въобще не мога да достигна. Струва ми се, че нещо термостата си играе с колата Какви пари е нов някой знае ли? И още нещо ... възможно ли е ако термостатът не е в ред да ми играят оборотите от това? Постоянно играят, никога не падат на 850 както всъщност мисля че трябва да е. Кажете си мненията
    Bravo(TM) HGT

    #2
    термостата е за смяна... аз смених моя и сега каквото и да я правя седи само на малко под 90 градуса (както трябва и да е..)54 лв. струва термостата за мойта Брава с климатик... можеш и сам да си го смениш, иначе искат 15 лева за смяна.
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    Коментар


      #3
      Mazgarev написа:
      термостата е за смяна... аз смених моя и сега каквото и да я правя седи само на малко под 90 градуса (както трябва и да е..)54 лв. струва термостата за мойта Брава с климатик... можеш и сам да си го смениш, иначе искат 15 лева за смяна.
      при 1.4 не можеше ли да смени само пружинката с клапата, а не цялото тяло?или това беше за 1.8?
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        Re: Fiat Bravo 1.4 12V проблеми ...

        VeSSkO написа:
        Трудно загрява... едва вдига до втората чертичка сега зимата Не трябва ли да работи нормално до половината?(90 градуса) ... 90 градуса въобще не мога да достигна. Струва ми се, че нещо термостата си играе с колата Какви пари е нов някой знае ли? И още нещо ... възможно ли е ако термостатът не е в ред да ми играят оборотите от това? Постоянно играят, никога не падат на 850 както всъщност мисля че трябва да е. Кажете си мненията
        Даааа, тер мос тат! Много е важна марката на термостата който ще монтираш!Оборотите нямат пряка врьзка, но не е невьзможно, зависи как се колебаят!Смени пьрво термостата, а после ще коментираме!

        Коментар


          #5
          Да не пускам нова тема...През по-топлите месеци температурата на двигателя беше около 90 градуса (средата на скалата), а сега през студените (да речем 2 месеца) забелязвам, че показва температура около 75 градуса... дори и след 200 км каране нон-стоп. Честно не съм забелязал някакъв проблем или неадекватно поведение на автомобила, но ми прави впечатление, че на другите колеги им стои около 90 градуса и през зимата.. а при мен това падане на показанията съвпадна с по-сериозното застудяване...Става дума за автомобила от подписа. Някакви идеи? Май не е нормално?
          FIAT Marea 1.9 JTD HLX

          Коментар


            #6
            температурата трябва да е 88 градуса (загрял двигател)... най-много да се колебае между 86 и 90 по време на движението, но не и повече!но виж първо да не ти е нещо прецакан датчика за температурата... но най-вероятно е от термостата...
            FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

            Коментар


              #7
              Mazgarev написа:
              но виж първо да не ти е нещо прецакан датчика за температурата...
              Къде се намира, може ли да ми кажеш?
              FIAT Marea 1.9 JTD HLX

              Коментар


                #8
                Хора, ползвайте търсачката!!!Ако маркуча към радиатора загрява преди колата да е достигнала 80 градуса значи термостата е пътник.
                Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                Коментар


                  #9
                  vesko написа:
                  Хора, ползвайте търсачката!!!Ако маркуча към радиатора загрява преди колата да е достигнала 80 градуса значи термостата е пътник.
                  Точно! Запалих и държах 2,3 минути колата да работи. Пипнах мотора отгоре - студено. Пипнах маркуча към радиатора - топло. Има ли някаква регулировка този термостат? Или трябва да си взема нов?hit-ko, можеш ли да ми кажеш цена на тоя термостат за Браво 1.4 12V 97-ма?
                  Bravo(TM) HGT

                  Коментар


                    #10
                    VeSSkO написа:
                    vesko написа:
                    Хора, ползвайте търсачката!!!Ако маркуча към радиатора загрява преди колата да е достигнала 80 градуса значи термостата е пътник.
                    Точно! Запалих и държах 2,3 минути колата да работи. Пипнах мотора отгоре - студено. Пипнах маркуча към радиатора - топло. Има ли някаква регулировка този термостат? Или трябва да си взема нов?hit-ko, можеш ли да ми кажеш цена на тоя термостат за Браво 1.4 12V 97-ма?
                    аз нали ти казах по-горе - 54лв
                    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                    Коментар


                      #11
                      perlsite написа:
                      Mazgarev написа:
                      но виж първо да не ти е нещо прецакан датчика за температурата...
                      Къде се намира, може ли да ми кажеш?
                      намира се на термостата... ще го видиш - има кабели към него
                      FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                      Коментар


                        #12
                        Mazgarev написа:
                        аз нали ти казах по-горе - 54лв
                        Да ама ти си с Брава, а аз с Браво. И питам него, защото искам да знам ако от него си го поръчам колко ще ми излезе. А и нали марката имало значение ... и това ли ще да е Марели
                        Bravo(TM) HGT

                        Коментар


                          #13
                          VeSSkO написа:
                          Mazgarev написа:
                          аз нали ти казах по-горе - 54лв
                          Да ама ти си с Брава, а аз с Браво. И питам него, защото искам да знам ако от него си го поръчам колко ще ми излезе. А и нали марката имало значение ... и това ли ще да е Марели
                          За цените е добре да му пишеш на ЛС. Иначе за марката, оригиналния е behr, Такъв купих от hit-ko.

                          Коментар


                            #14
                            VeSSkO написа:
                            vesko написа:
                            Хора, ползвайте търсачката!!!Ако маркуча към радиатора загрява преди колата да е достигнала 80 градуса значи термостата е пътник.
                            Точно! Запалих и държах 2,3 минути колата да работи. Пипнах мотора отгоре - студено. Пипнах маркуча към радиатора - топло. Има ли някаква регулировка този термостат? Или трябва да си взема нов?hit-ko, можеш ли да ми кажеш цена на тоя термостат за Браво 1.4 12V 97-ма?
                            Пиша понеже имах и аз тези дни същия проблем. Става дума за Типо 1.4 бензин. Колата работи няколко минути. Пипам двигателя топъл. Пипам радиатора - и той. Работата ясна. Термостата въобще не затваря а си работи само отворен на големия кръг. 90 градуса не бях виждал да показва. Решението - 50 лв за нов понеже на типото се продава комплект заедно с тялото или поне така обясниха в сервиза. Сега - приказка. Карам десетина минути - колата на почти 90. Пипам двигателя - топъл. Радиатора студен както трябва да си бъде преди да е отворил термостата.

                            Коментар


                              #15
                              За термостата само ,,Behr" -аз смених моя преди 2 месеца и нямам никакви проблеми- 50 лв. го взех. Има и по евтин но не ти го препоръчвам

                              Коментар

                              Working...
                              X