Фирмата е плевенска -http://bogi-oil.com/about-2/ има магазин в Сф - Пункт за смяна на масла на леки, лекотоварни и товарни автомобили - Софиягр.София бул.Европа (ул."Фортов път" 1А)
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Виж тук какво са писали колегите:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...c&start=15Аз също съм мил с МХЛ-32,доста чернилка изкарва.Като я вземах моята направих три промивки една след друга за по десет минути.Първото излезе катран.Второто - почти катран.Третото почерня доста но не като първите две и сметнах , че е достатъчно.Аз не оставих стария филтър а прежалих един нов.
Виж тук какво са писали колегите:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...c&start=15Аз също съм мил с МХЛ-32,доста чернилка изкарва.Като я вземах моята направих три промивки една след друга за по десет минути.Първото излезе катран.Второто - почти катран.Третото почерня доста но не като първите две и сметнах , че е достатъчно.Аз не оставих стария филтър а прежалих един нов.
мерси много, но честно, аз и с бензина номера бих опитал, щото двигателя ми малко прилича на тия от линка на rotdot. ама не ми се цапа пусто, а и къде да го изхвърля всичкото това масло след смяната!? на предишната ми кола един път го изсипах в канализацията и после ме гриза съвестта маса време! затова ми се ще с някоя проверена добавка с дълговременно действие като тази дето я каза muns61, и после хоп - в сервизчето за смяна.
Ако наистина ти е толкоз мръсен мотора, само механично почистване го оправя. Коксувалите боклуци не се разтварят от нищо, най-много да изпадат в картера и да запушат цедката на маслената помпа.Това клипче съм го показвал и друг път, колата е внос от Италия, работи чудесно. За няколкото години в Бг съм я облслужвал само аз, с добро масло и 2 пъти промивка. Мотора го отворих за смяна на гумички на клапаните.http://www.vbox7.com/play21e69cf
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
аз не съм го отварял мотора, но мисля че не е чак такава страхотия. през капачката на маслото обаче се вижда, че има някакъв тънък слой сажди и ми се ще да го няма. сори за калпавата снимка. жълтеникавите петна в лявата половина са си метала в двигателя - черното е филма от сажди, т.е. тук-там прозира метала. иначе двигателя си работи добре и почти няма чукане през лятото. може би най-добре е просто да си сменя пак маслото и да се надявам, че ще го отмие лека-полека.
Коментар