Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Амортисьри за Brava

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    georgiarg написа:
    Аз на бравата (1,4) и качих бразилски (kofap) и съм много доволен до сега. Цената и беше около 65-70лв за брой, което е за предпочитане пред монрото, което го даваха за 110-130лв. за брой.
    И аз такива взех от hit-ko за Бравото, мисля че и други колеги бяха вземали, засега няма забележки а и цената беше 55 лв/бр.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    Коментар


      #17
      spark написа:
      Ами около 2000 км съм навъртял, аз такива малки амортисьорчета не бях виждал. Магазина се намира на ул. Гладстон. Тръгваш от Младежкия дом по посока на Билла и на 50м вдясно след като трънеш е магазина - Fiat, Alfa, Lancia пише по табелата. Може да провериш и в Александър Кар какви имат, магазина им е на бул. Мария Луиза (бившия бул. Москва). Малко извън темата е, ама какво бихте посъветвали - да ми наковат носачите за 20лв парчето или да взема нови за по 55лв (сигурно турски). Аз засега съм на първия вариант.
      ако са турски на AS МЕТАЛ за 55лв добре ама ако са италиански на БИРТ бягай далече на мойта темпра единия ми носач е рециклиран в момента е на 10 хил и е добре /да не чуе дявола/ но зависи от майстора как ще го направи
      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
      UNO 1.0 FIRE

      Коментар


        #18
        Малко извън темата е, ама какво бихте посъветвали - да ми наковат носачите за 20лв парчето или да взема нови за по 55лв (сигурно турски). Аз засега съм на първия вариант.
        Аз бих те посьветвал, нито едното, нито другото! В крайна сметка нещата опират до сигурност на пьтя, а с това компромис не трябва да се прави!И при това с рециклиран шарнир / носач / не се изкарва дьлго, понеже няма как да се шлайфа сферата, а то точно там е проблема и какво остава, един двоен монтаж-демонтаж!А и за 4-5 лева отгоре на носач, можеш да си всемеш много качествен!

        Коментар


          #19
          hit-ko написа:
          Малко извън темата е, ама какво бихте посъветвали - да ми наковат носачите за 20лв парчето или да взема нови за по 55лв (сигурно турски). Аз засега съм на първия вариант.
          Аз бих те посьветвал, нито едното, нито другото! В крайна сметка нещата опират до сигурност на пьтя, а с това компромис не трябва да се прави!И при това с рециклиран шарнир / носач / не се изкарва дьлго, понеже няма как да се шлайфа сферата, а то точно там е проблема и какво остава, един двоен монтаж-демонтаж!А и за 4-5 лева отгоре на носач, можеш да си всемеш много качествен!
          колега може би за първи път не съм съгласен с теб, турските части по окачването са с доста добро качество бих казал че по добро от повечето италиански фирми които се продават в бг а пък с рециклиран/оригиналния/ на уно съм изкарвал 60хил и пак не се беше разбил а аз сам си го прецаках като изках да го избия от носача ПС :и аз се занимавам с авточасти и имам наблюдения
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #20
            stef написа:
            hit-ko написа:
            Малко извън темата е, ама какво бихте посъветвали - да ми наковат носачите за 20лв парчето или да взема нови за по 55лв (сигурно турски). Аз засега съм на първия вариант.
            Аз бих те посьветвал, нито едното, нито другото! В крайна сметка нещата опират до сигурност на пьтя, а с това компромис не трябва да се прави!И при това с рециклиран шарнир / носач / не се изкарва дьлго, понеже няма как да се шлайфа сферата, а то точно там е проблема и какво остава, един двоен монтаж-демонтаж!А и за 4-5 лева отгоре на носач, можеш да си всемеш много качествен!
            колега може би за първи път не съм съгласен с теб, турските части по окачването са с доста добро качество бих казал че по добро от повечето италиански фирми които се продават в бг а пък с рециклиран/оригиналния/ на уно съм изкарвал 60хил и пак не се беше разбил а аз сам си го прецаках като изках да го избия от носача ПС :и аз се занимавам с авточасти и имам наблюдения
            Сега ще отворим една голяма тема, ама не мога да не отговоря, в крайна сметка участваме вьв форума за да консултираме и предпазим хората от некачествена стока, да ги ориентираме кьм по-добрия вариант за ремонти то само с добре проверени сьвети! И в този аспект не сьм си позволил нито за момент да бьда голословен или подвеждащ!Щом се занимаваш с авточасти много добре знаеш, че не е важна дьржавата, а фирмата-производител и нейния авторитет, а авторитет се постига с качество!!!Както виждащ, аз никьде не сьм споменал "турски", защото и там има качественна стока, но не е по 55лв! Оригинален носач произведен в Турция е с цена 115$!!! А ефтинията от 55 лв. идва от преработена пластмаса в шарнира, неполирана сфера, ефтина грес и маншон, манифактурна сглобка и спестени куп необходими операции! Не само в Турция, но и в Италия и по целия свят има такива фирми, но се опитвам, благодарение на опита си не само в тьрговията, но и в сервизната дейност да отварям очите на хората по такива проблеми!А, за качествен рециклаж се иска сериозна техника за обработка на сферата в шарнира и..., но тя е дьлга тема....Така, че далеч сьм от мисьлта да спорим, но дьржа да бьда обективен и коректен!

            Коментар


              #21
              Сериозната техника е на лице. На мои приятели редовно им ремонтираха цистерните там и поне с техника за обработка на метал мисля, че нямат проблем, все пак е Металснаб или нещо от сорта. Това доколкото знам е единственото място в Бургас където "рециклират" носачи. Сервиза се намира в кв. Победа - завива се покрай бензиностанцията на Петрол 500-600м по-нататък между едни цехове се виждат десетките коли чакащи за ремонт. Ако някой все пак е правил подобна процедура точно там нека сподели мнение.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #22
                hit-ko написа:
                Сега ще отворим една голяма тема, ама не мога да не отговоря, в крайна сметка участваме вьв форума за да консултираме и предпазим хората от некачествена стока, да ги ориентираме кьм по-добрия вариант за ремонти то само с добре проверени сьвети! И в този аспект не сьм си позволил нито за момент да бьда голословен или подвеждащ! Щом се занимаваш с авточасти много добре знаеш, че не е важна дьржавата, а фирмата-производител и нейния авторитет, а авторитет се постига с качество!!! Както виждащ, аз никьде не сьм споменал "турски", защото и там има качественна стока, но не е по 55лв! Оригинален носач произведен в Турция е с цена 115$!!! А ефтинията от 55 лв. идва от преработена пластмаса в шарнира, неполирана сфера, ефтина грес и маншон, манифактурна сглобка и спестени куп необходими операции! Не само в Турция, но и в Италия и по целия свят има такива фирми, но се опитвам, благодарение на опита си не само в тьрговията, но и в сервизната дейност да отварям очите на хората по такива проблеми! А, за качествен рециклаж се иска сериозна техника за обработка на сферата в шарнира и..., но тя е дьлга тема.... Така, че далеч сьм от мисьлта да спорим, но дьржа да бьда обективен и коректен!
                съгласен :D може би нещо не съм те разбрал в предния пост
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #23
                  spark написа:
                  Сериозната техника е на лице. На мои приятели редовно им ремонтираха цистерните там и поне с техника за обработка на метал мисля, че нямат проблем, все пак е Металснаб или нещо от сорта. Това доколкото знам е единственото място в Бургас където "рециклират" носачи. Сервиза се намира в кв. Победа - завива се покрай бензиностанцията на Петрол 500-600м по-нататък между едни цехове се виждат десетките коли чакащи за ремонт. Ако някой все пак е правил подобна процедура точно там нека сподели мнение.
                  Добре, spark, вьзможно е хората да имат добра техника за металообработване, аз все-пак ще мина да ги видя какво рециклират и как!Но искам да ви кажа, че никьде в Европа не се разрешава производството и продажбата на рециклирани части по окачването! И сигурно има защо, ама те не знаят какво ги чака като се докопаме до Европа!

                  Коментар


                    #24
                    hit-ko написа:
                    ама те не знаят какво ги чака като се докопаме до Европа!
                    Следва искрен смях в залата
                    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                    Нека Силата на бъде с Нас...

                    Коментар

                    Working...
                    X