Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с акумулатора.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с акумулатора.

    Здравейте колеги. Проблема е следния, колко трябва да е нормалната консумация при пусната аларма (фабричната). Нормално ли е дисплея на таблото да си показва непрекъснато километрите и нивоизмерителя на горивото и температурата също да работят. Ако не е нормално къде може да е проблема. Колата е Марея 2,4 JTD.
    Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
    2000г.
    Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

    #2
    Нормалната консумация за една кола като твоята с аларма е 30-40 mA/h. Не трябва да свети показанието за километри и измервателните уреди също трябва да са изключени, но къде е проблема не мога да ти кажа.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      А дали някой знае кой бушон изключва уредите по таблото и изобщо имали начин да се изключат защото за една нощ ми изсмуква акумулатора. Може и самия акумулатор да се е прецакал въпреки че е VARTA и е на месец и половина.
      Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
      2000г.
      Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

      Коментар


        #4
        Помагайте моля.
        Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
        2000г.
        Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

        Коментар


          #5
          Колега проблемът най вероятно е на 2 места: Едното е контактния ключ и клемите или клеморед дето му викат. Другото е - има едно реле на гърба на таблото с бушони, то е реле което захранва основни възли в колата и се задейства при контакт. То не е конкретно за даден възел, а е едно реле, което подава захранване към много неща. Нямам нищо за мареа 2.4, но довечера ще гледам каква е ситуацията при брава 1.9 жтд. Това което можеш да направиш на първо време, е да сваляш силовите бушони, в двигателния отсек. Това е равносилно на изключване на акумулатора от клемите. Ако имаш мултицет - можеш много бързо и лесно да разбереш дали е от конт. ключ. Ако искаш - ела на довечершната среща, и ще го видя , ако смяташ че не можеш да се справиш сам.

          Коментар


            #6
            Благодаря за съветите ще проверя. Ако не се справя след една седмица ще я карам при електриджия да я види. За момента съм направил едно СК ключе и нощно време изключвам таблото от него.
            Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
            2000г.
            Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

            Коментар


              #7
              kolega tova ne ti e ot akymylatora nqkade imash jica deto ti dava postoqnno na kontakt edin vid ote4ka dolo ot lqvata ti strana sa byshonite kato mahnesh kapaka padat se nai ot dqsno vish koi sa no tam e byshona za tablo i cqloto osvetlenie aide i yspeh!!!!!!!!!!

              Коментар

              Working...
              X