Здравейте колеги. Проблема е следния, колко трябва да е нормалната консумация при пусната аларма (фабричната). Нормално ли е дисплея на таблото да си показва непрекъснато километрите и нивоизмерителя на горивото и температурата също да работят. Ако не е нормално къде може да е проблема. Колата е Марея 2,4 JTD.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с акумулатора.
Collapse
X
-
Нормалната консумация за една кола като твоята с аларма е 30-40 mA/h. Не трябва да свети показанието за километри и измервателните уреди също трябва да са изключени, но къде е проблема не мога да ти кажа.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
А дали някой знае кой бушон изключва уредите по таблото и изобщо имали начин да се изключат защото за една нощ ми изсмуква акумулатора. Може и самия акумулатор да се е прецакал въпреки че е VARTA и е на месец и половина.Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
2000г.
Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/
Коментар
-
Колега проблемът най вероятно е на 2 места: Едното е контактния ключ и клемите или клеморед дето му викат. Другото е - има едно реле на гърба на таблото с бушони, то е реле което захранва основни възли в колата и се задейства при контакт. То не е конкретно за даден възел, а е едно реле, което подава захранване към много неща. Нямам нищо за мареа 2.4, но довечера ще гледам каква е ситуацията при брава 1.9 жтд. Това което можеш да направиш на първо време, е да сваляш силовите бушони, в двигателния отсек. Това е равносилно на изключване на акумулатора от клемите. Ако имаш мултицет - можеш много бързо и лесно да разбереш дали е от конт. ключ. Ако искаш - ела на довечершната среща, и ще го видя , ако смяташ че не можеш да се справиш сам.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар