Интересуваме диаметъра на полуоската в областа кадето се набива лагера на маншона. Предстои ми смяна на маншон-лагер-семер комплект и на двете полуоски и искам да съм готов с този инструмент
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Семер на полуоска
Collapse
X
-
не мога д аотворя прикачения файл в моемнта, че съм на работа. каквото ще напиша се отнася за браво 1,6. маншона е с лагер само от едната страна, пада се ляво като си в колата. лагера при мен има 2 модела- единия не помня колко беше на сайта на хит ко ги има, другия е 34.4. няма начин да се потготвиш предварително с нов лагер ако не измериш полуоската. не може д асе разбери ни по рама ни по година... поне хит не успя. затова отиваш в магазина и питаш имат ли 2-та лагера и като разглобиш тогава купуваш. или вземаш 2-та и се разбираш да върнеш единия. моя съвет е ако не тече от лагера не го сленяш, аз смених моя оригиналния, щото много леко омасляваше. с новия тече повече. ебаси лагерите. имай предвид ако мериш полуоската, че видимата част сле длагера е по-широка, там където ляга лагера е по-тънка и общо взето кофти раота еп.с сори за грешките, но бързамLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
pakumba написа:не мога д аотворя прикачения файл в моемнта, че съм на работа. каквото ще напиша се отнася за браво 1,6. маншона е с лагер само от едната страна, пада се ляво като си в колата. лагера при мен има 2 модела- единия не помня колко беше на сайта на хит ко ги има, другия е 34.4. няма начин да се потготвиш предварително с нов лагер ако не измериш полуоската. не може д асе разбери ни по рама ни по година... поне хит не успя. затова отиваш в магазина и питаш имат ли 2-та лагера и като разглобиш тогава купуваш. или вземаш 2-та и се разбираш да върнеш единия. моя съвет е ако не тече от лагера не го сленяш, аз смених моя оригиналния, щото много леко омасляваше. с новия тече повече. ебаси лагерите. имай предвид ако мериш полуоската, че видимата част сле длагера е по-широка, там където ляга лагера е по-тънка и общо взето кофти раота еп.с сори за грешките, но бързамФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
според мен нещо си се объркал. няма семеринг- това е един лагер с особенна черупка, на която да легне маншона. стяга се маншона със скоба към лагера и маслото няма как да мине между маншона и лагера, а ако лагера не се е скапал та маслото от скоростите да влезе в него и оттам не може д амине и се седи вътре. това, няма специален семеринг. то набиването на лагера не е драма дори без дорник. един голям гаечен кюч звезда и си с готов дорник. проблема е, че има 2 модела лагери и ще разбереш кой е твоя след като свалиш полуоскатаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:според мен нещо си се объркал. няма семеринг- това е един лагер с особенна черупка, на която да легне маншона. стяга се маншона със скоба към лагера и маслото няма как да мине между маншона и лагера, а ако лагера не се е скапал та маслото от скоростите да влезе в него и оттам не може д амине и се седи вътре. това, няма специален семеринг. то набиването на лагера не е драма дори без дорник. един голям гаечен кюч звезда и си с готов дорник. проблема е, че има 2 модела лагери и ще разбереш кой е твоя след като свалиш полуоскатаФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
pakumba написа:ам добре, в такъв случай сигурно ти си правФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар