В кво всъщност го убвждаваме,оставете го да си кара каруците.Ей сега возих един колега ,голям фен на немските автомобили,на излизане от Алфата трясна вратата малко по силно,таму викам "Шшшш туй да не ти е Ваген Бре"(в кръга на шегата разбира се,така си говорим с него),та той поде насериозно и викаима разлика,има....и продължи да мисли гледайки вече с почит автомобила.Не съм го возил с 200,нито съм взимал завойте със 150,просто преминахме 10 километра през задръстванията
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за Фиат Мултипла?
Collapse
X
-
На batececo мога да кажа че Сценика е рядко калпав автомобил.Едно приятелче си взе преди около година такъв автобус и какво ли не му се чупи на тоя варел.То не бяха компютри,имобилайзери,стартер,радиатор протече,задни главини се прецакаха,дръжки и машинки на вратите се изпочупиха,челното стъкло само се спука,калника кучето му го изяде и т.н.Има едно прекъсване което никой не може да го оправи...Да не говорим че като тръгнахме на море три пъти зареждахме бензин и не му стигна ей Много ми е противен сценика вече,а за Мултиплата нямам впечатления но дизаина ми харесва :P
Коментар
-
Сценика е страхотен автомобил Нито един от гореизброените проблеми не съм ги имал И така вече година и половина и малко над 20 000 км Твоя приятел е избирал със затворени очи или е искал да мине по тънката лайсна - тънката лайсна е фЯт, за което в последствие се плаща в пъти И не ми говори за икономия точно рено-фЯт за икономия не ми сравнявай, че италианките са толкова лакомииии, леле мале Сами си го казвате във форумите, а двигателите на Рено са едни от най-икономичните Изобщо не пипа маслото от смяна до смяна и няма да се ремонтира през ден като италианките P.S. Multipla ми звучи като multiple problems - второто имe не фЯт и италианките :D За напред се постарай да не постваш мнения с цел търсене на конфронтация и в разрез с основните идеии на форума."Модераторски екип на fiat-bg.org"
Коментар
-
@batececoБаджо, попитаха те нещо по рано в темата.Коя е причината да пишеш тук?Мнението ти за Multipla го чухме, ние също изказахме нашето за Сеник, защо продължаваш да флеймиш?Поведението ти е поведение на трол. Бъди сигурен, че скоро ще се намеси модератор, а според мен е нужен и админ. За да ти наложи бан. Не заради мнението ти, а заради начина ти на изразяване, умишлено да дразниш събеседниците си.Всеки има право на мнение, ние уважаваме твоето. Карай Сеника и му се радвай. И на икономиите и на здравината. Остави ни нас да си блъскаме главите с Fiat.Само спри да пишеш по подобен неуважителен начин. Лично аз ще уведомя администратор, ако продължаваш така. Форума е за да си помагаме и за да си доставяме удоволствие, да се разсейваме.Твоите писаници не помагат на никого, а и ни напрягат с малоумното си съдържание.Недей да пишеш повече, моля те..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Мултиплата, със своите изящни форми и супер дизайн води класацията за най-красив автомобил в света.Когато президента мине край лек автомобил Фиат Мултипла, той веднага казва на шофьора да спре, за да може да я огледа.Полицаите спират Мултиплите повече от другите коли, за да може да ги огледат, дори питат собственика дали е възможно да се снимат до колата, да покажат на децата си каква кола са си спрели.
Коментар
-
Malone написа:@batececoБаджо, попитаха те нещо по рано в темата.Коя е причината да пишеш тук?Мнението ти за Multipla го чухме, ние също изказахме нашето за Сеник, защо продължаваш да флеймиш?Поведението ти е поведение на трол. Бъди сигурен, че скоро ще се намеси модератор, а според мен е нужен и админ. За да ти наложи бан. Не заради мнението ти, а заради начина ти на изразяване, умишлено да дразниш събеседниците си.Всеки има право на мнение, ние уважаваме твоето. Карай Сеника и му се радвай. И на икономиите и на здравината. Остави ни нас да си блъскаме главите с Fiat.Само спри да пишеш по подобен неуважителен начин. Лично аз ще уведомя администратор, ако продължаваш така. Форума е за да си помагаме и за да си доставяме удоволствие, да се разсейваме.Твоите писаници не помагат на никого, а и ни напрягат с малоумното си съдържание.Недей да пишеш повече, моля те.Fiat Marea 1.9 TD100 97г.
Коментар
-
opel4ever написа:Какво ще кажете за тази:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...037&f1=detailsFIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
@batececo,казвал съм ти 100 пъти, че си купил Реното по неволя, защото е най-евтиния мини ван на пазара!Казвал съм ти също, че ако Фиат имаше мини ван, то той щеше да е по-евтин от Реното и ти щеше да си го купиш него!!!Не ти прави чест, да дразниш феновете на Фиат, както и да хвалиш тоя кошник Сценика,който въпреки, че съм фен на Рено е един от най-несполучливите модели.Не ти прави чест и да се хвалиш с изявите си тук, в Рено форума!Ако продължава да се държиш по този начин, ще получиш бан в два форума.Сега за да не съм голословен, два цитата, а колегите да преценят, колко си искрен:batececo написа:24 септември 2009, 12:01...Ако някой има идея лесно ли се разглобява и как става това - нека сподели, тъй като нямам 15 000 лева за Пасат или А4, мисля Сценика да го карам докато ме изкара и докато съвсем се разпадне, сега като слизам хората се обръщат към Реното с пукащите врати...batececo написа:26 април 2010, 16:56Май, май... и аз съм се запътил към К7М-боза-сектата - безплатен членски внос в Боза-Клуб-К7М :’(От няколко месеца ми се струва, че ми се появява масло в антифриза. Мислех, че са боклуци от стария антифриз, чистих няколко пъти, но ... вчера отново чистих казанчето и ми замириса на смесица от бензин и масло и не можеше да с смеси с антифриза. За 100 км събира около 1 мм масло над антифриза, който става на нещо като пяна и по стените на казанчето има едри капки масло. Самия антифриз е чист, само отгоре лек слой масълце се образува, а по-надолу си стои бистър. Дано е останало от предишна смяна на гарнитура, ама колата я карам около 30 000 км и от гарнитурата надолу е олято с масло откакто я имам, от смяна до смяна губи 200 грама масло, скоро се появи и мазнотията в разширителния съд. Дано изкара поне месец и 5-600 км че ми се налага да пътувам, а в момента не ми е до скъпи ремонти по двигател ...Хубаво ми казваха да не купувам френска, италианска и с "Ф" ... и във форума го плюеха този мотор, а аз: "ще гледам". Айде една гарнитура не е страшно да се смени, но доколкото разбирам не решава проблема и от тук нататък започва постоянно да произвежда боза, може би трябва да му сменя регистрацията на Радомирска (като радомирската боза)...P.S. Ще следя темата с интерес и ако може iary да ми прати и на мен координати на ЛС... че ми иде да пребия всички от екипа френски инженери, конструирали недоразумението К7М...
Коментар
-
Реното е купено по неволя, да. Но пак е в пъти по-добро от най-добрата италианка За щастие пукането на вратите се оправи със затягането на 2 гайки с ключ 10-тка.Пасата ме чака, soon, soon Малко остана За бозата - така е, като си купих кола внос от ИТАЛИЯ но и това ще се оправи със смяна на гарнитурка за символични пари
Коментар
-
Момчета, привет!Потърсих в google мнения за Multipla, защото в момента има неустоима обява за такава: черна с червен салон, 1.9JTD.За дизайна наистина - детето вика че е като костенурката нинджа!...Но изкушението е голямо - изключително функционална е. В момента карам Алфа 155 2.5ТД - много съм правил по нея защото я взех 2006г. в бартер за Renault Espace първата версия 2000см бензин.Алфата страшно ме кефи - мога да я карам всякак , в даден момент - бавно, в следващия я сръчквам и 125 коня ми се подчиняват безпрекословно..., но както каза и друг колега и аз не робувам на марка.Ако Еспейса ми беше с тоя мотор - нямаше да го менкам - беше 86г. без никакви забележки по купето, 112 коня карбуратор на бензин и на газ вървеше по идентичен начин, от 2000г. до 2006г. никакви ремонти нито по окачване нито по мотор.Изключително функционален автомобил, невероятна возия, много добра позиция на шофьорското място спрямо движението, гъвкаво управление на състоянието в салона - сваляне на седалки, въртене в обратна посока...Първия ми автомобил беше бащината Лада 1300S - карал съм я с кеф - 10/11-ти клас в Английска г-я - най-красивите момичета возени на черен кожен салон!... След казармата ми се отвори възможност и си взех чистак бърсак ... ZAZ968M, в най-голямата криза за бензин - 1990г.Проблема истина ви казвам беше само в това, че топлото зиме беше безинова печка, иначе където съм ходил за риба с него едва ли некой днешни офроуди. за камара пари биха били могли да пристъпят.Вървеше много добре, возеше супер и харчеше 6/100 бензин, но не можеше да се чуе музиката от почти 1000 кубиковия мотор отзад!... На 11000км го продадох на един колега и парите стигнаха за едно ТВ Тошиба - още го гледам!...Първия ми западен автомобил- 1993 беше WV SCIROCCO -страхотия за онова време - бегачка - аз на 25!...После Renault 5 GTD 1.6 diesel харчеше 4/100 нафта и го карах с 130- 150км в час - още изпитвам носталгия по него! Бартеросах го за Еспейса 2000-та г. Та мога да кажа че всяка кола съм я взимал по любов и продължавам да изпитвам носталгия, но уважавам инженерната мисъл и на французи и на германци, но италианския дизайн, момчета няма равен.Докато видях Мултиплата, наистина Еспейса бе вана несравним по функционалност.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар