Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за Фиат Мултипла?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнение за Фиат Мултипла?

    Тъста ми си търси миниван и в една автокъща е попаднал на такава кола 1999г. 1.9JTD - 105кс. доста запазена за около 6 000лв.Много ще съм благодарен на мненията и препоръките ВИ за този странен автомобил.

    #2
    Колега, при покупката на употребяван автомобил основен фактор е състоянието му. Конкретно за този модел, ако колата е в добро състояние, определено си заслужава. Аз самият карам Палио, но съм се замислил сериозно за Мултипла, и то първият й вариант. Освен уникалният дизайн и функционалност, това, което съм чел и слушал за модела, са само суперлативи.Ползвай търсачката и ще разбереш за какво говоря. Успех!
    Fiat Palio Weekend 75 - до пролетта на 2013;
    FIAT PUNTO 2 (18

    Коментар


      #3
      На мен много ми харесва Мултиплата. Никога не съм карал но съм се возил в такава кола не веднъж. Лично на мен много ми харесва остъкляването - имам чуството че съм в стъклен балон като се возя в нея, обзора е перфектен на пръв поглед. Също ми се струваше много функционална с тези 3 седалки отпред.. също ми харесваше разположението на скоростния лост. Изобщо много си падах по колата.Наскоро обаче един приятел който доста често кара служебна Мултипла ми сподели разни неща. Според него е много недомислена в детайли, много се уморявал на дълъг път. Да речеме средната предна седалка ставала на подлакатник за шофьора - обаче била много ниска и за да се облегнеш на нея трябвало едва ли не да се "сгънеш настрани". Лоста за скороси също бил неудобно разположен и ако си държиш раката на лоста (аз лично така съм свикнал да карам) то също много се изморявала. Дръжките на вратите също били неудобни - не можело да си подпреш раката на прозореца.И все неща от този род ми наговори моя познат. Но на мен лично колата продължава да ми харесва, въпреки всичко казано по неин адрес от човек който е имал шофьорски опит с нея. На мен все така ми изглежда функционална, все така ми се струва че съм в стъклен балон при това ми харесва усещането да седя високо. Мисля че без тест драйв няма смисъл да си изграждаш мнение.

      Коментар


        #4
        Грозното пате на Фиат.Много практичен автомобил с уникален дизайн.Двигателите са на Фиат и няма тайни за тях тук във форума.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          То колата че е хубава - хубава е. Но в сервизите я гледат като голям камък. Даже в официалния сервиз ще ти свият рамене защото официално в България не се продава нова, съответно не влиза в изискванията за знания на монтьорите (доколкото ги има...изискванията). Части по моргите също няма. Е един колега тука рева оня ден че не може да намери части след като е имал удар (верно неговата от по-новите и все пак...). Признавам си кола мечта ми е. Но не е за в България. Аз бих потърсил някакъв друг ван.

          Коментар


            #6
            Колега аз имам Мултипла 2000г. от две години,само че е бензин.Питай какво те интересува конкретно и ще ти отговоря.Но да знаеш колата е много добра и функционална.

            Коментар


              #7
              И аз карам такава ,но новата и да ,в момента е ударена и части има само с поръчка . Иначе колата е супер . Уникален дизайн и комфорт и пространство.Моята е Бипауър,т.е. фабричен метан .Питай каквото те интересува
              Прикачени файлове
              MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
              "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
              R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

              Коментар


                #8
                на мен FIAT Multipla много ми харесва!

                Коментар


                  #9
                  Re

                  Благодаря за мненията, но все още се колебая, а в това време колата има и BG номера платена ГО и т.н.Интресуваме окачването и спирачките на Мултиплата като на Марея ли са или са по-специални и за тях трябва да се чака поръчка?Прочетох едно мнение че колата е супер неудобна за дълъг път и това малко ме възпира.Предварително Благодаря!

                  Коментар


                    #10
                    Zloben_Kozel написа:
                    ...седалка ставала на подлакатник за шофьора - обаче била много ниска и за да се облегнеш на нея трябвало едва ли не да се "сгънеш настрани". Лоста за скороси също бил неудобно разположен и ако си държиш раката на лоста (аз лично така съм свикнал да карам) то също много се изморявала. Дръжките на вратите също били неудобни - не можело да си подпреш раката на прозореца.И все неща от този род ми наговори моя познат. ...
                    Колега, тоя твой познат като преродил се римлянин разсъждава - все някъде да си полегне или поне да се подпре търси (казвам го без лоши чувства). Все пак това е автомобил, а не туристическа каравана. Иначе колата, ако е гледана както трябва, си е супер.
                    Stop giving directions, just say "Follow me."
                    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                    Коментар


                      #11
                      Колега не знам кой какво говори за удобството при пътуване,но пак се повтарям моята я карам ежедневно от две години и ти заявявам,че си е много удобна.До момента съм сменил 13 автомобила от различни марки,но Мултиплата си е най-добре.От теб се иска да се качиш в такъв автомобил и да го покараш малко и тогава ще придобиеш представа.

                      Коментар


                        #12
                        Re:

                        След сериозен размисъл и лудо обикаляне по автокъщите около месец тъста ми взе Мултиплата.Единственото което ме дразни е евтината пласмаса по табло ,бутони и дръжки на вратите всичката е надрана и с паднала боя все едно си затворил вътре 20 котки и си държал там три дена като отвреме на време си им поднасял валерянче.Отвън, двигателя,окачването ,килматика и всички ел.екстри работят.Везните наклониха 1.9JTD мотора и изключителното добро състояние на тапицерията на седалките.Километража показва 82 000 км и общото състояние горе-долу кореспондират , но пласмасите са доста амортизирани и може и 182 000 км да е което според мен е истината.

                        Коментар


                          #13
                          Е, отиваш до Русе да ти подновят пластмасите и готово.

                          Коментар


                            #14
                            Re

                            Ако обичаш дай повече инфо за Русе и приблизително каква цена и време? Ако дадеш и телефон и адрес ще черпя!

                            Коментар


                              #15
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=37131Нямам нищо общо с тях и не съм ползвал услугите им! Давам ти линк към темата оттам нататък твоя си работа.

                              Коментар

                              Working...
                              X