Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за Фиат Мултипла?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Баира към Галата си е доста убедителен,особено с товар
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      Да , пропан-бутана е евтин в момента.Обаче:- Пропан-бутановата инсталация се слага допълнително кой , къде и какво ще сложи е въпрос на избор и пари.- Инжекциона чака да се стопли двигателя , демек зимата на къси отсечки си карате на бензин.- Имате редовно обслужване на изпарителя , и честички посещения за настройки и донастройки.Заводския метан прехвърля веднага , без значение на обороти и температура на двигателя.В редуктора за метан няма нищо за обслужване освен едно филтърче за 1,6лв.Дюзите си изкарват и до половин милион километра , за разлика от по-евтините за пропан-бутана.Не са само елементарните сметки 5,5кг метан срещу 10литра газ.
      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

      Коментар


        Искам само да ви кажа, че баща ми има тази кола от 2008г. Тоест ние взехме първата Мултипла в Стара Загора.Отначало всички я гледаха като объл камък и питаха това там скоростния лост ли е.Повечето части са лесни за намиране и евтини,но джантите са изключително трудни за намиране.Колата има климатроник,прибиращи се огледала,ел.стъкла и всякакви други екстри.Тя е 1.6 метан и си върви много добре.С 4-ма човека и мотор в багажника карахме с 160 по магистралата,нямаше никакви проблеми.Р.S: Метановата версия на колата е със 103 к.с и празна тежи над 2000 килограма,а не 1600.Прикачвам малко снимки за да я видите:Така беше без джантите:А сега със:

        Коментар


          Nikolow написа:
          Да , пропан-бутана е евтин в момента.Обаче:- Пропан-бутановата инсталация се слага допълнително кой , къде и какво ще сложи е въпрос на избор и пари.- Инжекциона чака да се стопли двигателя , демек зимата на къси отсечки си карате на бензин.- Имате редовно обслужване на изпарителя , и честички посещения за настройки и донастройки.Заводския метан прехвърля веднага , без значение на обороти и температура на двигателя.В редуктора за метан няма нищо за обслужване освен едно филтърче за 1,6лв.Дюзите си изкарват и до половин милион километра , за разлика от по-евтините за пропан-бутана.Не са само елементарните сметки 5,5кг метан срещу 10литра газ.
          20гр. са предостатъчни, вярно ще гори малко повече от 60гр., но не е фатално.20гр. се достигат много бързо, колкото и да е къса отсечката(стига да не е 300метра.) все ще обърне на газ.Лятото температурата на антифриза в жегите стои на около 30гр. достатъчни, да обърне на газ секунди след запалването.Редовно, колко да е редовно ? В газта има графит, в метана има масло, компресорите изпускат доволно количество масло.При читав газов филтър на течната фаза - графита, не е проблем, обаче маслото, което идва с метана си се набива и през 2 филтъра за изпарена газ в инжекторите.Проста рейка - Валтек, изкарва 100 000км без ядове, е не като 500 000км, но пък цената и е смешна.Настройки и донастройки - да, ако не уцелиш на кадърни майстори, иначе - нищо подобно. 1 настройка напролет и 1 наесен.В моя случай по 1 за всеки сезон Метана ми го хвали само за евтинджос возене от точка А до Б. Нито мощност , нито нищо ... само една икономия, ама икономията е майка на мизерията Край.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            как ви се струва тази обява...?

            Здравейте колеги!Мой познат е докарал тази кола от Австрия ако не се лъжа. До колкото знам нищо не е правил по нея, освен пране и леко закърпване на шофьорската седалка. Ръждичката ми се стори малко за от долу ... Даже и километража не е връщал. Видях я като я свалиха от платформата. Изглежда добре и стори ми се стегнато возене ( за около километър пробно) . Има печка под купето, но няма дисплей вътре. Предполагат че е за затопляне на двигателя само, когато е по-студено.... Цената ще ми е доста под посочената в обявата...Колебая се че е 2000 г. .... щеше ми се да е след 2002 ама... нещо не мога да се реша... http://valvel.cars.bg/c362906

            Коментар


              Re: как ви се струва тази обява...?

              diablovt написа:
              Здравейте колеги!Мой познат е докарал тази кола от Австрия ако не се лъжа. До колкото знам нищо не е правил по нея, освен пране и леко закърпване на шофьорската седалка. Ръждичката ми се стори малко за от долу ... Даже и километража не е връщал. Видях я като я свалиха от платформата. Изглежда добре и стори ми се стегнато возене ( за около километър пробно) . Има печка под купето, но няма дисплей вътре. Предполагат че е за затопляне на двигателя само, когато е по-студено.... Цената ще ми е доста под посочената в обявата...Колебая се че е 2000 г. .... щеше ми се да е след 2002 ама... нещо не мога да се реша... http://valvel.cars.bg/c362906
              Ами колата е в доста добро състояние предвид на колко години е.Предполагам знаеш, че колата е дизел,а на всички дизелови двигатели им е нужно подгряване за да може да се запали дизела.Не е като бензина с искра,а с подгряване.Чичо ми има един Фолксваген бус 83’ и трябва това подгряване да е включено поне 10 секунди иначе посмъртно не може да запали.

              Коментар


                От десет дни я имам - Бипауар 2001. Не мога да се оттърва от едно гадно тресене на ниски обороти. Някой да е преживял нещо такова?

                Коментар


                  андреян лъсков написа:
                  От десет дни я имам - Бипауар 2001. Не мога да се оттърва от едно гадно тресене на ниски обороти. Някой да е преживял нещо такова?
                  За да тресе,значи нещо не работи както трябва,трябва и доктор.Може да е свещ,кабели,бобина и др.На метан ли тресе само или и на бензин.Виж къде могат да ти я погледнат.
                  MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                  "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                  R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                  Коментар


                    Здравеите,нов съм в форума.Досега търкалях Улисе ,но е време да го бракувам.Понеже пътувам за работа с колата и ми трябва да е 6-местна.Cпрях се на Мултиплата,поради сравнително българската и цена.Двоумя се между метан и дизел.Fiat Multipla 1.6 i METAH Април 2002 г. и Multipla 1.9 JTD Октомври 2002 г.Kаръл съм avensis,primera,ulysse,bora и всичко това на метан или газ.Дизел до сега не съм търкалял.Давайте мнения,помагайте,в града има метан станция.Cлаби места?Как се държи ходовата част?
                    Миг невнимание - цял живот умрял...

                    Коментар


                      Multipla 1.9 jtd 110 hp

                      Добър ден колеги ,утре ще ида да гледам една Мултипла 1.9 жтд 110 кс. внесена е от Австрия, ако може да дадете някой и друг съвет на какво да обърна внимание при огледа преди покупката , ако се харесаме с нея де Благодаря предварително!

                      Коментар


                        Re: Multipla 1.9 jtd 110 hp

                        roma123 написа:
                        !
                        Има ли дори малко ръжда, просто спираш да я гледаш Draac, вземай метановата. Разхода е смешен и поддръжката е евтина. Щом ще я караш всеки ден, хич не го мисли. Много е удобна за извънградско.андреян лъсков, започни от чистене на метановите дюзи и смяна на метановия филтър.Аз го имам същото леекичко тресене. Смених свещи и кабели и пак си го има. Не вярвам да е от бубината и тея дни ще нося дюзите на баня Колеги, дайте ми конкретно място от което да си взема проклетия метанов филтър, че в Евро 07 ме гледаха като изкопаемо П.П. Митака утре ми праща филтъра
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          Здравейте. Да посъбудя темата. Към днешна дата търся мнение за най-проблемната Мултипла на метан, с грозния фейс. За здравите то е ясно карат се судоволствие На път съм да си взема една такава хубавица
                          FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
                          FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999

                          Коментар


                            Що пък да е най-проблемната? Няма такова нещо...Питай за нещо конкретно
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              Когато караш 1,4 12в, просто нямаш право да казваш, че друг фиат е проблемен.Хахахх
                              ФИАТ- Пътят е само формалност
                              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                              -----------------------------------------------------
                              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                              Коментар


                                Mисълта ми беше най проблемната бройка от би-пауър карана тук в България. Търся лични впечетления. А за Брава 1.4 ами откакто смених гумичките на маслена магистрала - нямам проблеми. (бяха оригинални на дърво след първата смяна на разпределителния вал в "сервиз" дано да са фалирали вече ) Даже заради Бравата залюбих и марката Fiat. Трябва ми семейна кола. Която да вози добре и да е весело и широко вътре - нещо като Мултипла. Конкретно - с лек проблем в предно окачване и съединител за смяна - трудно ли се оправят "пред блока" Познати ме плашат с лошо окачване.
                                FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
                                FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999

                                Коментар

                                Working...
                                X