Баира към Галата си е доста убедителен,особено с товар
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Мнение за Фиат Мултипла?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Да , пропан-бутана е евтин в момента.Обаче:- Пропан-бутановата инсталация се слага допълнително кой , къде и какво ще сложи е въпрос на избор и пари.- Инжекциона чака да се стопли двигателя , демек зимата на къси отсечки си карате на бензин.- Имате редовно обслужване на изпарителя , и честички посещения за настройки и донастройки.Заводския метан прехвърля веднага , без значение на обороти и температура на двигателя.В редуктора за метан няма нищо за обслужване освен едно филтърче за 1,6лв.Дюзите си изкарват и до половин милион километра , за разлика от по-евтините за пропан-бутана.Не са само елементарните сметки 5,5кг метан срещу 10литра газ.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Искам само да ви кажа, че баща ми има тази кола от 2008г. Тоест ние взехме първата Мултипла в Стара Загора.Отначало всички я гледаха като объл камък и питаха това там скоростния лост ли е.Повечето части са лесни за намиране и евтини,но джантите са изключително трудни за намиране.Колата има климатроник,прибиращи се огледала,ел.стъкла и всякакви други екстри.Тя е 1.6 метан и си върви много добре.С 4-ма човека и мотор в багажника карахме с 160 по магистралата,нямаше никакви проблеми.Р.S: Метановата версия на колата е със 103 к.с и празна тежи над 2000 килограма,а не 1600.Прикачвам малко снимки за да я видите:Така беше без джантите: А сега със: А сега със:    
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 20гр. са предостатъчни, вярно ще гори малко повече от 60гр., но не е фатално.20гр. се достигат много бързо, колкото и да е къса отсечката(стига да не е 300метра.) все ще обърне на газ.Лятото температурата на антифриза в жегите стои на около 30гр. достатъчни, да обърне на газ секунди след запалването.Редовно, колко да е редовно ? В газта има графит, в метана има масло, компресорите изпускат доволно количество масло.При читав газов филтър на течната фаза - графита, не е проблем, обаче маслото, което идва с метана си се набива и през 2 филтъра за изпарена газ в инжекторите.Проста рейка - Валтек, изкарва 100 000км без ядове, е не като 500 000км, но пък цената и е смешна.Настройки и донастройки - да, ако не уцелиш на кадърни майстори, иначе - нищо подобно. 1 настройка напролет и 1 наесен.В моя случай по 1 за всеки сезонNikolow написа:Да , пропан-бутана е евтин в момента.Обаче:- Пропан-бутановата инсталация се слага допълнително кой , къде и какво ще сложи е въпрос на избор и пари.- Инжекциона чака да се стопли двигателя , демек зимата на къси отсечки си карате на бензин.- Имате редовно обслужване на изпарителя , и честички посещения за настройки и донастройки.Заводския метан прехвърля веднага , без значение на обороти и температура на двигателя.В редуктора за метан няма нищо за обслужване освен едно филтърче за 1,6лв.Дюзите си изкарват и до половин милион километра , за разлика от по-евтините за пропан-бутана.Не са само елементарните сметки 5,5кг метан срещу 10литра газ. Метана ми го хвали само за евтинджос возене от точка А до Б. Нито мощност , нито нищо ... само една икономия, ама икономията е майка на мизерията Край.
							
						F9Q750 @ 151hp/332.2Nm Метана ми го хвали само за евтинджос возене от точка А до Б. Нито мощност , нито нищо ... само една икономия, ама икономията е майка на мизерията Край.
							
						F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 как ви се струва тази обява...?
 
 Здравейте колеги!Мой познат е докарал тази кола от Австрия ако не се лъжа. До колкото знам нищо не е правил по нея, освен пране и леко закърпване на шофьорската седалка. Ръждичката ми се стори малко за от долу ... Даже и километража не е връщал. Видях я като я свалиха от платформата. Изглежда добре и стори ми се стегнато возене ( за около километър пробно) . Има печка под купето, но няма дисплей вътре. Предполагат че е за затопляне на двигателя само, когато е по-студено.... Цената ще ми е доста под посочената в обявата...Колебая се че е 2000 г. .... щеше ми се да е след 2002 ама... нещо не мога да се реша... http://valvel.cars.bg/c362906
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: как ви се струва тази обява...?
 
 Ами колата е в доста добро състояние предвид на колко години е.Предполагам знаеш, че колата е дизел,а на всички дизелови двигатели им е нужно подгряване за да може да се запали дизела.Не е като бензина с искра,а с подгряване.Чичо ми има един Фолксваген бус 83’ и трябва това подгряване да е включено поне 10 секунди иначе посмъртно не може да запали.diablovt написа:Здравейте колеги!Мой познат е докарал тази кола от Австрия ако не се лъжа. До колкото знам нищо не е правил по нея, освен пране и леко закърпване на шофьорската седалка. Ръждичката ми се стори малко за от долу ... Даже и километража не е връщал. Видях я като я свалиха от платформата. Изглежда добре и стори ми се стегнато возене ( за около километър пробно) . Има печка под купето, но няма дисплей вътре. Предполагат че е за затопляне на двигателя само, когато е по-студено.... Цената ще ми е доста под посочената в обявата...Колебая се че е 2000 г. .... щеше ми се да е след 2002 ама... нещо не мога да се реша... http://valvel.cars.bg/c362906
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 За да тресе,значи нещо не работи както трябва,трябва и доктор.Може да е свещ,кабели,бобина и др.На метан ли тресе само или и на бензин.Виж къде могат да ти я погледнат.андреян лъсков написа: От десет дни я имам - Бипауар 2001. Не мога да се оттърва от едно гадно тресене на ниски обороти. Някой да е преживял нещо такова?MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша От десет дни я имам - Бипауар 2001. Не мога да се оттърва от едно гадно тресене на ниски обороти. Някой да е преживял нещо такова?MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
 "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
 R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Здравеите,нов съм в форума.Досега търкалях Улисе ,но е време да го бракувам.Понеже пътувам за работа с колата и ми трябва да е 6-местна.Cпрях се на Мултиплата,поради сравнително българската и цена.Двоумя се между метан и дизел.Fiat Multipla 1.6 i METAH Април 2002 г. и Multipla 1.9 JTD Октомври 2002 г.Kаръл съм avensis,primera,ulysse,bora и всичко това на метан или газ.Дизел до сега не съм търкалял.Давайте мнения,помагайте,в града има метан станция.Cлаби места?Как се държи ходовата част?Миг невнимание - цял живот умрял...
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: Multipla 1.9 jtd 110 hp
 
 Има ли дори малко ръжда, просто спираш да я гледашroma123 написа:! Draac, вземай метановата. Разхода е смешен и поддръжката е евтина. Щом ще я караш всеки ден, хич не го мисли. Много е удобна за извънградско.андреян лъсков, започни от чистене на метановите дюзи и смяна на метановия филтър.Аз го имам същото леекичко тресене. Смених свещи и кабели и пак си го има. Не вярвам да е от бубината и тея дни ще нося дюзите на баня Draac, вземай метановата. Разхода е смешен и поддръжката е евтина. Щом ще я караш всеки ден, хич не го мисли. Много е удобна за извънградско.андреян лъсков, започни от чистене на метановите дюзи и смяна на метановия филтър.Аз го имам същото леекичко тресене. Смених свещи и кабели и пак си го има. Не вярвам да е от бубината и тея дни ще нося дюзите на баня Колеги, дайте ми конкретно място от което да си взема проклетия метанов филтър, че в Евро 07 ме гледаха като изкопаемо Колеги, дайте ми конкретно място от което да си взема проклетия метанов филтър, че в Евро 07 ме гледаха като изкопаемо П.П. Митака утре ми праща филтъра П.П. Митака утре ми праща филтъра "Без сърца, сме просто машини" "Без сърца, сме просто машини"
 Toyota Prius 1.5 Hybrid
 EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
  Mисълта ми беше най проблемната бройка от би-пауър карана тук в България. Търся лични впечетления. А за Брава 1.4 ами откакто смених гумичките на маслена магистрала - нямам проблеми. (бяха оригинални на дърво след първата смяна на разпределителния вал в "сервиз" дано да са фалирали вече )    Даже заради Бравата залюбих и марката Fiat.    Трябва ми семейна кола. Която да вози добре и да е весело и широко вътре - нещо като Мултипла.  Конкретно - с лек проблем в предно окачване и съединител за смяна - трудно ли се оправят "пред блока" Mисълта ми беше най проблемната бройка от би-пауър карана тук в България. Търся лични впечетления. А за Брава 1.4 ами откакто смених гумичките на маслена магистрала - нямам проблеми. (бяха оригинални на дърво след първата смяна на разпределителния вал в "сервиз" дано да са фалирали вече )    Даже заради Бравата залюбих и марката Fiat.    Трябва ми семейна кола. Която да вози добре и да е весело и широко вътре - нещо като Мултипла.  Конкретно - с лек проблем в предно окачване и съединител за смяна - трудно ли се оправят "пред блока" Познати ме плашат с лошо окачване.
							
						FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата. Познати ме плашат с лошо окачване.
							
						FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
 FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


 
							
						
Коментар