Старият вариант с кръглите фарчета 1.9 дизел 105 :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за Фиат Мултипла?
Collapse
X
-
Shadowandust написа:Здравейте колеги,от вчера съм собственик на Мултипла.Колата е на метан,интересувам се колко масло побира мотора,а също и какво се сменя при обслужване на мотора. Благодаря предварително!..MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Благодаря за отговора колега,иначе днес след обед смених масло,маслен филтър,въздушен и филтър на купето.Двигателя събра 3,5л. +-0.100масло,смених го с 10в40 на Лики Моли мисля че е добър избор.Фаровете под прозореца са дълги светлини!Поздрави.Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
фарове
крушките на дългите светлини се сменят като махнеш едно бъбрековидно капаче над рефлектора и под него се открива глава на болт,отвиваш го и избутваш с ръка рефлектора от вътре навън.Като излезе малко трябва да го повдигнеш леко за да излезе от метална пластина която е под него.Крушките са H7.ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА
Коментар
-
Re: фарове
nikos1954 написа:крушките на дългите светлини се сменят като махнеш едно бъбрековидно капаче над рефлектора и под него се открива глава на болт,отвиваш го и избутваш с ръка рефлектора от вътре навън.Като излезе малко трябва да го повдигнеш леко за да излезе от метална пластина която е под него.Крушките са H7.Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
Днес карах Мултиплата на мой приятел 1,9 дизел. За мен беше невероятен кеф. Удобна, маневрена, пъргава, видимост като на кино, салон като гарсониера. Не е вярно, че няма къде да си подпреш ръцете. Има място и за лявата и за дясната /при сгъната предна седалка/. Аз съм 115 кила и се настаних като у дома си. А скоростния лост, ами той не е за подпиране, а е за превключване на предавки. Седалката е малко твърдичка, по-твърда от тази на моето Пунто, но разбрах, че това е за опора на гърба и против изморяване. Не вреди на комфорта. Не ми се слизаше от автомобила. Управлението е направо мечта. След 20 минути, имах чувството, че цял живот съм я карал. Спирачките ми се сториха малко по-мудни, но сигурно аз не съм натискал достатъчно.За сравнение, преди това имах Навара и Волво 850 комби и знам какво е голям автомобил. За това, дето била грозна - глупости, писани от голфаджии и комплексари. Да си карат паралелепипедите и да не се месят в класа на семейните автомобили, поне докато нямат свое семейство.Скоро ще имам Мултипла!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар