Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stoyan_68 написа:
    ...аз тази топлина предпочитам да я "загубя" във вид на светлина :D
    При положение че съпротивлението е свързано паралелно,няма как да трансформираш топлината в светлина.Светодиода и съпротивлението си консумират колкото им е необходимо.Тока в комплексната им верига само се повишава,като по никакъв начин тока през диода не влияе на този през съпротивлението и обратно.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      iakvvu написа:
      Stoyan_68 написа:
      ...аз тази топлина предпочитам да я "загубя" във вид на светлина :D
      При положение че съпротивлението е свързано паралелно,няма как да трансформираш топлината в светлина.Светодиода и съпротивлението си консумират колкото им е необходимо.Тока в комплексната им верига само се повишава,като по никакъв начин тока през диода не влияе на този през съпротивлението и обратно.
      Значи смяташ, че ако свържем съпротивлението последователно имам как да трансформирам топлината в светлина, така ли? :D Щото за друг вид свързване не се сещам :D Изобщо не говоря за "трансформация" приятелю, казвам че е по-добре да се подбере светодиодна група с подходящ ток (по-висок от някакъв необходим праг), тъй като се предполага (ама не е сигурно) и по-голям светлинен интензитет, вместо да разсейвам топлина и да лъжа чека с резистор (който да се чудя къде да навирам). :D
      Fiat Stilo 1.8 16V

      Коментар


        Несъмнено по-добрият вариант е да няма допълнителен резистор (защото той наистина разсейва част от енергията във вид на топлина).Може на някоя от срещите да премерим колко е токът през тези светодиоди (само да не забравя и да намерим що-годе точен мултицет).
        ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

        Коментар


          Мерихме, Pecho ако се сещаш, твоите диоди са от същия сайт, моите може да са по-нови с 20 дена. Същият модел, същата марка, същото разпределение...бе същите. Ilkor донесе про мултицет. 1.2 А по спомени.Ако измислите по-ефективен начин -казвайте. Но аз мисля че няма.Продават се диоди специални за целта - жични с радиаторчета.Ако си нямам друга работа някой ден ще сменя тези дето съм ги сложил сега щото са без радиаторчета.Греенето е недостатъчно да стопи каквото и да е, особено термоустойчива пластмаса.
          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

          Коментар


            Хубу де, какво им е на тия дето ги показах
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              Ами ти кажи, ти си ги сложил и имаш впечатления!А ако въпросът ти е във връзка с резисторите, коментираме по принцип - ясно е, че наличието на ограничаващ резистор влошава общия КПД (защото разсейва енергия във вид на топлина, вместо в светлина). Ама ако не предизвикват писъци и ти харесва как светят, значи са екстра. :D
              ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

              Коментар


                Хаха, нали знаете, че е цяло изкуство смяната им? Нямам планове скоро да ги слагам.Чак наесен като сменя ксенона от 6000 на 4300К.От друга страна, това е габарит все пак, колкото и да се влошава КПД-то все ще свети и ще се вижда.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  те искат да ги ползват като DRL :D
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    Вижда се супер, свети 2 пъти по-силно от нормална крушка. Не остава да свети след загасяване, какот е при Pecho.Получава се обаче един проблем с примигване, ритмично. Даже на таблото подсветката примигва. Не е постоянно.Не знам дали е от това, но по сайтовете има някакви филтри, които се справят с такива проблеми, породени точно от диоди.
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар


                      А те нашите къси и дълги стандартните какви се водят? Също искам да питам как да разбера дали имам аларма, и ЕСП, АСР имам 100%, а за алармата като купувах колата ми казаха, че има фабрична в автокъщата, но не знам как да я тествам, със сгъваемия ключ съм?

                      Коментар


                        би трябвало да има обемни датчициотваряш прозорецпускаш аларматачакашслед минута почваш да бъркаш през прозореца
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          Управлението на фабричната аларма е над плафона, там има бутони. ако имаш дупка - значи нямаш, но там идеално може да скатаеш антирадар За ESP-то, Стефан Хаджов обясни (бая назад в темата) кое и как, за да разбереш, но по лесно иди на някой полигон и я сурни в завоите, ако влезе сама в пътя значи имаш.Ама май серийно е в началото на 2003г.Къси - H7Дълги - H1
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            Днес на редовната неделна среща при Пипълс с Ники премерихме тока през светодиод (всъщност група от 9 светодиода) като тези, които съм сложил на Стилото. Резултатът се вижда на снимката - малко над 100 mA. Ако приемем, че напрежението на акумулатора е било 12,5V (ми не се сетих да го премеря Yellow_Flash_Colorz_PDT_36 ), това прави ~1,3W обща мощност. При работно напрежение на автомобила мощността ще е около 1,5W (което е мнооого далеч от обявената на сайта Yellow_Flash_Colorz_PDT_11 ).
                            Прикачени файлове
                            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                            Коментар


                              Pecho написа:
                              При работно напрежение на автомобила мощността ще е около 1,5W (което е мнооого далеч от обявената на сайта Yellow_Flash_Colorz_PDT_11 ).
                              Искаш да кажеш при работещ двигател (алтернатор)?
                              Fiat Stilo 1.8 16V

                              Коментар


                                Възможно ли е за 140 000км. да съм с оригиналните задни накладки ?Бош се оказаха, както при iakvvu - http://prikachi.com/images/882/2223882D.jpg
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X