Някаква идея как да стигна до прословутия филтър на климатика, защото разглобих почти всичко отдясно и така и не го видях...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Уфффф ако знаех, че ще питаш щях да снимам, онзи ден го смених.От пасажерската страна се сваля пласмасата на централната конзола.След като се извади в дъното, ама най в дъното има 2 щипки и 1 един болт, болта се развива с много, ама много къса кръстата отвертка или както в моя случай с клещи ))Натискат се щипките и се сваля една малка пластмаса и се вижда филтъра.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Вземам я преди 2 часа от обслужване (масло, ремъци, ролки, водна помпа и т.н.) Обслужих при на Pecho човека на Кирил и Методий и Сливница срещу Shell-a.Карам по-малко от 5 км. и на дисплея светва злокобното ENGINE FAULT... гася я веднага на кръстовището както съм.. След малко пробвам да запаля - не ще, въртя, въртя, въртя, но не ще. Звъня на майстора, дето ми смени маслото, но той нямал комп и няма как да разбере какво е... След малко пристига майстора при мен, връткам я два пъти и запалва пред него... ENGINE FAULT изгасва. След 1 мин. работа на двигателя пак се появява ENGINE FAULT. Звъня от там на Бобо (Extreme Орландовци) Карам му я веднага със светещ надпис ENGINE FAULT и сърцебиене и човека я закача на диагностиката и вика братле счупили са ти датчика на разпределителния вал и от там той не замерва не знам си какво си правилно и затова имаш ENGINE FAULT. И вика дай 120 лв. за датчик и 60 за работа и до 200 лв. ти излиза смяната и ще го оправим...Утре ще я закарам на първия майстор - човека дето ми сменя маслото и филтрите вика, че щял да го оправи или да го смени на негови разноски, ако го е бил счупил... Но вика, че уж внимавал и не бил го счупил.Бах мааму и приключение, на някой подобно нещо случвало ли му се е?ппПрибирайки се към нас имам 9 км. до нас. През тях ENGINE FAULT спря да свети. Не мога да го разбера това нещо - или ще e FAULT или няма да е FAULT, ама така да ме разиграва... Сега я запалих пак и пак не свети ENGINE FAULT. Ще видя и сутринта дали ще светне, когато си иска светва..Някакви идеи"Let us die young or let us live forever, we don't have the power but we never say never"
------------------------------------------
Fiat Stilo 1,9 JTD 115, 3 врати
Коментар
-
emzo написа:А Мистър Бобо, каза ли ти номера на грешката/ите ?Щото не знам да свети Engine Fault от този датчик , но пък знае ли човек.Затова си купи един ваг-ком кабел за 40лв, лаптоп и сам си я гледкай"Let us die young or let us live forever, we don't have the power but we never say never"
------------------------------------------
Fiat Stilo 1,9 JTD 115, 3 врати
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Изписва грешка от този сензор.Но щом ту свети,ту не свети чек-лампата може да е нещо разхлабен датчик или куплунг.peio написа:колеги нещо ми блокира врътката от която се наглася накъде да духа струята въздух от климата и сега остана на позиция да духа само на предния прозорец въртя на другите позиции не се сменя духа си постоянно на предния прозорец ако някой е имал същия проблем да помага мерси предварителноСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Днес успях да сменя филтъра на климатика (с малко напътствия от колегата Емзо), ще постна и малко снимков материал за да видите нагледно къде какво се прави :D Това е мястото в разглобен вид без страничната кора и без кората под жабкатаhttp://img517.imageshack.us/f/dsc00995js.jpg/Ето в какво състояние беше старият филтър с който купих колата, така като го гледам май това е била единствената смяна след оригиналният http://img339.imageshack.us/f/stariqfiltur.jpg/На кутията в дъното има едно болтче за отвиване, отвива се със ключе 5,5мм, а самото болтче се намира отдолу под ограденото на снимката място http://img704.imageshack.us/f/dsc00991e.jpg/А ето го и самото болтчеhttp://img266.imageshack.us/f/bolcheto.jpg/И вече след като се отвие болтчето, остава да свалите капака от снимката, чрез натискане на 2-те щипки и да извършите смяната на филтъра http://img191.imageshack.us/f/dsc00994pw.jpgFiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Ето обещаните ти снимки на плафончетата на вратите, ама с гадно качество http://a2.vox.com/6a00f48cf48ef20003...57860d-piп.с. колата ти от Италия ли е внос - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=684995#684995F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Хех еми от Италия е от къде може, само там са такива мурдари, има още много дребни неща за до изкусуряване като цяло, но всичко с времето си, пък и за толкова пари, толкоз :D .Емо мерси за снимките , обаче при мен всичко е на мястото си, без пластините който правят контакт с крушката .Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Значи, по моя казус с ENGINE FAULT надписа, заради неизправен датчик на разпределителния вал (след смяна на масла и ремъци нещо е бил повреден). Човека дето я повреди разглоби пак всичко и уж нещо настрои датчика, че било разместено нещо. След това след 20-30 км. шофиране надписа изчезна и вече не се появява. Карам да речем около 100 км тестово и все не се появява. В началото колата не искаше да пали, защото нали уж датчика настройва цилиндрите. Но вече го няма и този проблем. Та се чудя как така от самосебе си изчезна... да не би да е трябвало време компютъра да си нулира грешката...Сега отивам на лекар при Бобо в Орландовци да каже дали се е самоизлекувала колата или ще трябва нова операция... приключение"Let us die young or let us live forever, we don't have the power but we never say never"
------------------------------------------
Fiat Stilo 1,9 JTD 115, 3 врати
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар