Здравейте, за седмица изчетох 98 страници на темата, много е полезна и съм много доволен Ще се видим на някоя от срещите в София! На тунинг шоуто уикенда имаше Фиат ентусиасти, но малко колите ми се сториха една идея назадничави...(дано никой не се обижда) трябва да се вземат мерки И за да не е тотален офтопик, да питам въпрос и да споделя впечатления за Стилото:1. предните чистачки, като придърпаш към тебе лостчето, освен да пръска вода, трябва и да се движат? Да или не? При мен само вода хвърля и не се движат. Задната също запецна по средата на стъклото и не работи. Някакви идеи?2. 180-200 км./час си ги прави без проблеми и се чудиш даже защо са я направили само до толкова разграфена :P3. Радиото, като на повечето чат-пат се смущава4. Преди обслужване. Разход на гориво градско около 9/100... ужаст. Комбинирано с ходене до тунинг шоуто и в града - 7/100... (но при гуми 205/45/17 предполагам трябва да се бия сам по главата... ако продължи таха разхода)5. За слагане на фолио препоръчвам едни момчета на Тодор Александров и Иван Иванов. На две места слагах.. първия малко мурдарската подходи. Тези правиха задно стъкло и изглеждат много по-добри експерти. Не ги познавам, просто споделям опитhttp://www.foliotuning.com/6. Има ли някъде къде да перат салон, за да не изглежда захабен и някой да е ходил (от този синия масовия е, дето изглежда захабен)7. Усещам леко дърпане на волана наляво, препоръчаха ми реглаж, има ли значение дали първо ще я обслужа или първо реглажа?8. Има едни бутони +/- на волана и какви ли не още бутони от другата му страна, които хич не работят, сега почвам да чета за какво служат...9. Най-важното. Голямо удобство, като лодка е (все пак слизам от народния любимец - Голф )Това е от мен, до скоро, бойци
"Let us die young or let us live forever, we don't have the power but we never say never"
------------------------------------------
Fiat Stilo 1,9 JTD 115, 3 врати
Добре дошъл в отбора и в темата! :D Моето мнение по въпросите ти:1. Чистачките не тръгват заедно с (или по-точно малко след) включването на помпичката - така са решили инженерите, по някаква причина са се отказали от автоматизацията (на предишни модели го имаше).2. 180-200 км./час си ги прави без проблеми... Абе бегачка си си взел, не знаеше ли? 3. И моето радио прави мизерии, ама още не ме е нервирало достатъчно, за да го разхвърлям.4. Темата за разхода е необятна!... Особено градското... много е относително. Все пак ми се вижда висок. Ама имай предвид, че ако досега не си карал дизел - има си някои особености при каране. Yellow_Flash_Colorz_PDT_19 6. Пране на салон: виж тази тема.7. Реглаж предница - преди или след обслужване. Според мен - след! Все пак при обслужването майсторът може да забележи нещо, което да има нужда да се оправя/сменя. Реглаж се прави, когато всичко е наред, нали затова е реглаж.За бутоните по волана да кажат колегите, които имат такива работи. За возията - и аз мисля, че е доста добра. Ама нали знаеш, че е въпрос на вкус - някои предпочитат
В началото, още като взех колата, се оплаквах, че въздуха от духалките е много слаб (в сравнение с Бравото ми).Открих проблема Вчера най-накрая се наканих да сменя поленовия филтър, който ми седи в багажника от 7-8 месеца (знам, знам, за бой съм ).A като извадих стария - мама мия: 1. Някакъв нефелен2. Най-вероятно не е сменян от 2007г. За пореден път - Италианците са мундари Също така си намерих и габарити със съпротивления, които да лъжат борд компа, че иначе голямо писукане пада.Е поне така ми каза продавача, казах му, че ако ме е излъгал ще го накажа със смяната им
...Също така си намерих и габарити със съпротивления, които да лъжат борд компа, че иначе голямо писукане пада...
Странно! Досега съм слагал 2 модела и двата минаваха чека без проблеми (дори бях останал с впечатлението, че габаритите са изключени от проверката). Може би причината е, че и двата бяха сравнително мощни.Мисля, че с тези Стилото ти няма да писука.
Вчера полицаи ме спряха и бяха така добри да ме информират че не ми свети крушката на късите светлини за ПОРЕДЕН път.Това не ми се струва много нормално впредвид тов че всеки месец давам по 7-8 лева за крушки.Някой знае ли какъв е проблема че вече ми писна, а на всичкото отгоре нещо се е прецакала индикацията на таблото за изгоряла крушка и винаги оставам неприятно изненадан.
Виж бейби не сме глупаци,
ние сме отбор от здравеняци.
Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
така че качвай се на дансинга и започвай да играеш! http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo
Вчера полицаи ме спряха и бяха така добри да ме информират че не ми свети крушката на късите светлини за ПОРЕДЕН път.Това не ми се струва много нормално впредвид тов че всеки месец давам по 7-8 лева за крушки.Някой знае ли какъв е проблема че вече ми писна, а на всичкото отгоре нещо се е прецакала индикацията на таблото за изгоряла крушка и винаги оставам неприятно изненадан.
При мен се случи 1-2 пъти да ми избягат късите, но проблема се оказа в това че буксата зад крушката не прави контакт както трябва .
само като им гледам таблицата, ми става ясно че не са запознати с моделите и двигателите на ФИАТа това че "вдигат" толкова коне на атмосферен мотор ... почти 20%
Вчера полицаи ме спряха и бяха така добри да ме информират че не ми свети крушката на късите светлини за ПОРЕДЕН път.Това не ми се струва много нормално впредвид тов че всеки месец давам по 7-8 лева за крушки.Някой знае ли какъв е проблема че вече ми писна, а на всичкото отгоре нещо се е прецакала индикацията на таблото за изгоряла крушка и винаги оставам неприятно изненадан.
Не ти е прецакана индикацията за късите, просто няма такава.
Pecho написа:
Странно! Досега съм слагал 2 модела и двата минаваха чека без проблеми (дори бях останал с впечатлението, че габаритите са изключени от проверката). Може би причината е, че и двата бяха сравнително мощни...
Е задаваш въпрос с повишена трудност! :D Китайски: такива и такива. В момента съм с вторите - все още работят , въпреки, че на единия са се споминали няколко светодиода.
Коментар