Разбрах че Стилото няма горивен филтър така че предполгам че трябва да има няква джаджа,която да го замества.
Колега нещо си във грешка, има си горивен филтър, изнесен е отгоре до казанчето за спирачна течност .
Греда ! Колегата първо е бензинов , второ - най-вероятно е като при браво - така да се каже вграден в помпата в резервоара и не се сменя .... или поне не на 10-20-30к км.
Ясно, но ми трябва производител и модел на лагера.
Назад го бях писал...Фирмата е:http://www.nachi-fujikoshi.co.jp/eng/jik/index.html На лагера пише:358х5212S1D3TИмам и един...глупав въпрос.Във книжката на колата пише че за температури над 10’C се ползва Selenia 20k, сега ми попадна Mobil1 2000 x1 което е като селенията - полу-синтетика.В Аутодатата дето аз имам пише да е синтетика, 10W40....това трябва да е грешка, нали?
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Скоро карах Пежо Партнер, който имаше автопилот, та се чудех дали има модел на Фиат Стило с такава екстра.
Аз си сложих ръчката. Удобство си е.
Как така си сложи ръчката, това не е ли заводска екстра, или и само може да я монтираш?
http://www.fiatforum.com/stilo-guides/55049-cruise-control-installation.htmlТука има как да си монтираш сам, но аз търся сервиз. Нито имам времето нито нервите да си го направя сам
До колкото разбрах от Alfa 147 е самия темпомат, та въпроса ми е има ли такъв в БГ и от къде мога да си го набавя.
По моргите, но първо виж имаш ли куплунга, че да не си го купиш напразно, не че е лошо де, ще ми го продадеш на мене после п.с. предните ти странични прозорци, затъмнени ли са ?
По моргите, но първо виж имаш ли куплунга, че да не си го купиш напразно, не че е лошо де, ще ми го продадеш на мене после п.с. предните ти странични прозорци, затъмнени ли са ?
всичко съм затъмнил, яко изглежда ама какво да ти кажа два пъти ме спират с буркани и искат да я спират от движвение колата, в събота ще обиколя да вида по моргите ако не нз, някои магазин на алфа
Тази вечер ми дойде музата и разглобих свалената стоп машинка (вж. по-напред). :D Ето няколко снимки за любознателните.Предполагам, че Стоян говори за това, което е на последната снимка. Аз не съм сигурен, че само натягането чрез фиксиране на стеблото в ново положение ще реши въпроса с прекъсването, ама щом при него се е получило, може и да е така.
Да, за черното бутало от 4-та снимка говоря. Странното е, че на 3-та снимка (буталото ти е все още монтирано) позицията му не е в крайно прибрано положение, така ли беше или ти после го сглоби и снима? При мен не се виждаха никакви нарези, цялото беше прибрано, т.е. скобата беше на най-горно положение-1. Така че аз всъщност не го натегнах, а освободих-2 което на практика го удължи-3, като така (според мен) се реши проблема.Което все пак не отговаря на основния въпрос-какво по дяволите се разкикерва по тоя педал/машинка, че да се налага тази манипулация? П.С. Аз също си набавих машинка, обаче на старо, която ми сви същия номер след 1 седмица. Сега съм си със старата, но коригирана и всичко си спи.
Май имаше писано назад, но в крайна сметка откъде да си купя въпросния лагер за климатика ?
Къде по-точно е писано, че темата е огромна вече и не намирам нищо?!? И моя взе да вие, но само когато включа климатроника...иначе мълчи. Дали е същия лагер или е нещо в компресора?
...Странното е, че на 3-та снимка (буталото ти е все още монтирано) позицията му не е в крайно прибрано положение, така ли беше или ти после го сглоби и снима?...
Така си беше (снимка 3 е от преди да го разглобя).
Коментар