Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Определено това ми е проблема.Малко тъп въпрос от моя страна.Ще ми е за урок.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      Колеги, да ви попитам как се маха централната конзола на парното (предния панел) дето са врътките. В смисъл изгоря ми крушката там и махнах панела, но това прозрачното вътре не мога. Освен болта явно има и друга някаква цака, защото отзад е скосено и не може да излезе през врътките. Другия вариант е да се махат врътките, но не посмях да ги изтегля. И друго: понеже радиото ми работи, но явно не е вързано с антената, предполагам, че трябва да махна и този панел или не ?
      Fiat Brava 1.4 12V

      Коментар


        Eто как:http://www.fiatforum.com/stilo-guide...ght-bulbs.html
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          Re: Вътрешен накрайник

          icodesi написа:
          Здравейте колеги,искам да ви попитам някой знае ли как се сменя вътрешен накрайник(десен) и някой сменял ли е?Завива ли се или се набива някак?Ако имате опит с това нещо,моля някой да ми обясни по-подробно.Снимки също ще са ми от полза.Единственото сигурно нещо което знам е че след смяната задължително следва реглаж на предницата!Моля помагайте
          Какво трябва да направя за да получавам понякога отговори на въпросите си бе колеги? Аз ли съм тъп,въпросите ли са ми тъпи?Ако не се лъжа тук е мястото за обмяна на инфо или не е така?
          Фиат Стило 1.9 jtd 2003 Multi wagon

          Коментар


            Хах, с каране и мръщене, отговори няма да получиш.Или не са ти видяли въпроса или не знаят хората, ама с фасони .... не си познал.Като тука не намираш инфо:http://www.fiatforum.com/stilo/http:...-clubfiat-net/
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              emzo написа:
              Хах, с каране и мръщене, отговори няма да получиш.Или не са ти видяли въпроса или не знаят хората, ама с фасони .... не си познал.Като тука не намираш инфо:http://www.fiatforum.com/stilo/http:...-clubfiat-net/
              Евала,имало светлина в тунела!Благодаря
              Фиат Стило 1.9 jtd 2003 Multi wagon

              Коментар


                Колега icodesi, наистина няма смисъл от такива емоции и нерви. Още повече, че въпросът ти определено си е за отделна тема.
                ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                Коментар


                  Отново питанка за СТИЛО/ STILO

                  Я.. тя май темата от всичко за стило.. станала малко по-различна :D Та аз пак за СТИЛО да питам де.. някой слагал ли е някое от тези:1.) K&N Product Information for 57-0579 ( http://www.knfilters.com/search/prod...x?Prod=57-0579 )или2.) K&N Product Information for 33-2842 ( http://www.knfilters.com/search/prod...x?Prod=33-2842 )не ми е изобщо за конете.. най-малкото защото първо един филтър да добави 1 конска сила или ако и от рекламата да дават до 20.. на конусния.. според мен няма да има повече от 2, но пък ще подобрим "инхалацията" на маторя. Та и в този ред на мисли.. понеже пък колата не е моя .. а собственика е яко на Вие с техниката не ми се обяснява защо е тоя конус там и де е голямата пластмаса над двигателя.. :P Но малко ми се разсъждава и в друга посока..Съдейки от мястото където би се сложил конусният(до казана с вода за чистачките.. ) то той ще смуче малко по-директен въздух , или казано иначе не от малката задънена кутийка под капака от където оригинално сбира вятъра, но все още ще е близо до двигателя и ще има малко остатъчна топлина(вероятно)На този който влиза в оригиналното място.. няма как да му докарам "специално място" за това и той ще си драпа пак през оригиналните кутии и тръбища, НО.. сега ми мина през главата ако се пробие тази кутия(малкото квадратно пространство , колегите ползващи 1,2 и 1,4 мотор знаят за кое говоря) или се изреже каналче под ъгъл в посоката на движение.. така колкото колата се засилва ще се вкарва повече по хладен и нека кажем леко сгъстен въздух. Вероятно компа ще компенсира горивото мерейки въздуха чрез МАФ сензора. Но така дори и малко да порастнат кончетата, ми се струва че от към разход вместо сегашните нормални 6,5-7.0/100 под 8 няма да пада.. а зимата ще е направо кошмар.. или греша в разсъжденията си? :DЩе се радвам на малко коментар по идеята.. или да метна един маркуч нейде до лявата страна на радиатора да смуче да видим как ще е.. та поне да не "модифицирам" нещата без нужда
                  Oт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..

                  Коментар


                    Панeлен, печелиш единствено по-шумен двигател.Лично изпробвано за 1 седмица и после спортния филтър изхвърлен на боклука.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      За боклука!!Изпробвано.Ако беше добре,фабриката първа щеше да го използва.Точно обратното-по зле е.

                      Коментар


                        Здравейте,Този уикенд сложих добавка за дизел и съм много доволен. Част от вибрациите утихнаха, мощноста се върна.Сега за да приглуша всички вибрации следват тампоните. Само трябва да дойда на някоя среша и да погледна Стило с сменени тампони. Много ми е интересно какви вибрации има Коя сряда в месеца имаше среща и къде беше?

                        Коментар


                          Пълен списък с регулярните срещи на Фиат Форум БългарияЧат за срещите в София
                          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                          Коментар


                            emzo написа:
                            Панeлен, печелиш единствено по-шумен двигател.Лично изпробвано за 1 седмица и после спортния филтър изхвърлен на боклука.
                            Tакаааа , мерси много за съвета и предпазването да не се засилвам без нужда.. :D Предполагам в туниг форума биха ме разпънали на кръст за неверието ми в прекалено спортините филтри.. но за това и попитах тук Отписах и идеята ми да дупча мястото където смуче въздух. Разглеждайки патакламите забелязах че тръбата която смуче и вкарва преди филтъра има специалне профил във вътрешната страна с цел дроселиране на налягането. Значи по някаква причина тия пичове искат двигателя сам да си го "смуче"(въздуха) а не да разчита на вятър и т.н. Направи ми и следното нещо впечатление празнейки резервоара до почти дупка и пълнене до горе:- само бензин А95Н - колата си върви нормално като за 1.4 мотор.. появява се живот около 3200 оборота като около 4000-4100 има осезаем "вътък", нормално при положение че там е пика на въртящия момент- само бензин А98Н - колата под 1000 оборота има склонност да подрипва. От 2000 оброта се чувства че мотора заработва нормално и ако преди на около 3500 набира.. сега същото явление се наблюдава при 3 000об , и в двата случая разхода е относително еднакъв , като зависи само от стила на каране.. може би.. с А98Н е с 500-600г повечко на 100км Но динамиката е доста по-добра ...- А95-V-power - куца работа.. Единствено.. добе работи в ниските оброти.. от 1000- 2100.. Нагоре си се чувства като нормален А95.. единстено малко дава възможност да се кара примерно по равното с 40км на 4-та или с 60 на 6та.. без да придърпва със сравнително нисък разход..
                            Oт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..

                            Коментар


                              Днес докато си карах по магистралата се откачи предпазната пластмаса отдоло под колата, та мисълта ми е има ли проблем ако карам без нея, защото я свалих. :D
                              Виж бейби не сме глупаци,
                              ние сме отбор от здравеняци.
                              Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
                              така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
                              http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo

                              Коментар


                                Здравей,под колата има доста предпазни пластмаси. Отпред отдолу са три- две малки отстрани и голяма по средата. Ако има предвид точно голямата отпред под двигателя определено може да караш и без нея. Моето Стило е от Ауто Италия (тоест купувано е в България) и за мое съжаление така си е от магазина още - без среданата кора Обянението което получих е че за южните страни Фиат доставят колите без тази пластмаса за по добро охлаждане. За страни като Швеция, може би Германия снабдяват колите с нея.Може да караш без нея, като недостатък се появява доста прах и мърсотия по двигателя че дажи и по капака му отдолу.
                                FIAT Stilo 1.4 16V
                                FIAT Bravo 1.6 16V (преди)

                                Коментар

                                Working...
                                X