Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    разликата в цената на гумите между 195 и 205 е около 40-50 лева135-140 срещу 170-185само за справка, за най-добрите от последния тест:1- Pirelli P6 Cinturato2- Nokian H3- Continental Premium Contact 2
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      J T D написа:
      emzo написа:
      Има ли смисъл профилактично и ако да, как да почистя и с какво интеркулера ? (като трябва да е готов същия ден)
      Meglio!
      Мисията е изпълнена:- почистен интеркулер - вътрешно с кореселин, външно с меглио.Продухан със сгъстен въздух и после нагрят внимателно с пистолет за горещ въздух, бързо изсъхна.Не беше много мръсен.- почистени всички въздуховоди, от ... до .... - пак с кореселин.- смемени всички скоби с нови.- сложих и нов въздушен филтърЗа да се свали интеркулера, трябва да се свали бронята, мислех че няма да трябва, но сгреших.Можеше да стане чуден guide,но mr. Princo не пожела да присъства и да снима.Колеги, нещо нередно в тези снимки:
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        emzo написа:
        Колеги, нещо нередно в тези снимки:
        Оста не е в центъра на отвора.И при мен е точно така.А разлика усети ли в динамиката след почистването на кулера?
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          Не усещам разлика, но и не съм очаквал.Значи и при теб е така.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            Когато сменях тампона,преди да стегна гайката оставих двигателя да провисне за да може да заеме позиция в която да не натоварва другите тампони.Поразклатих го няколко пъти и винаги заемаше това положение.Така го стегнах.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              A при Радо не е така, затова питам.http://www.fiatforum.com/attachment....1245531695Аз вдигах отляво, отдясно, как ли не го нагласях, все така застава.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                Докато беше подпрян мотора при мен стоеше в средата,но като го освободих се измести.Можех да го оставя в центъра и така да го стегна но не бях сигурен дали няма да са под напрежение другите тампони.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  Принципно, трябва да се вдигне нагоре с кран двг, да се разхлабят и 4те тампона, да се запали двг, той се самонамества и след това да се стегнат, ама .....
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    Утре ще опитам да разместя моя и да го оставя в центъра.Ще видя дали има разлиака в реакциите на тампона и вибрациите по купето.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      Супер, да пишеш после.Аз дори нивелир ползвах :D ама .....
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        emzo написа:
                        Супер, да пишеш после.Аз дори нивелир ползвах :D ама .....
                        Ще пиша
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          Service reset tool-a не изтече ли вече някъде из нета ?
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            Момчета след днешната заигравка ще мога да отговоря евентуално на въпроси за разглабяне на вратите на Стило, демпвания, смяна колони и така нататък. Ето какво сътворих на моята лична кочина: Колоните са Hertz EV165 L, преходниците са от Английския ebay и са задължителни за добрата инсталация, направени са много качествено, всички дупки са правилни и фитва перфектно (излизат 30 и няколко лева със самолетна доставка за 4-5 дена, задните преходници излизат 24 лева по същата схема).В допълнение кората на вратата е изолирана отвътре по абсолютно същия начин, но не снимах, защото останах без нерви и исках по-бързо да приключвам. Лошото в цялата история, че вратата до сглобен вид ми отне 6 часа, и другата ще се прави следващата Събота. Много важно ако ще правите подобно упражнение, да изолирате с дунапрен моторчето на стъклото, тоя Hertz направо го кара да се разпада и да видрира жестоко, овит в мек дунапрен става бетон.Впечатления след цялостната операция: лично аз съм доста взискателен и с набит слух, трябва да отбележа че никога не оставам доволен, но тая изолация ме накара да се усмихна като си затворих вратата и стигнах 34 на сидито. Вратата се затваря много добре сега и е супер стегната, няма дрънканици от никъде и изолацията наистина помага много.Това ми е първия сблъсък с колони на кола изобщо, за сефте го правя и съм доволен. Сега чакам преходници за отзад пак от ebay, и като остане време ще взема някакъв Hertz и за отзад, но Hi-Energy минимум.Ако имате въпроси, ще се радвам да помогна на който мога.Следващата седмица също може да очаквате слагенджос на Goodbrige армирани спирачни маркучи, смени ABS блокове и така нататък.P.S. И за малко да забравя, благодарско на бат Emzo че каза как да искарам кората, то било лесно ама друго си е с жокер от приятел.
                            '08 Alfa Romeo 147 Q2
                            ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                            Коментар


                              И аз вчера ползвах твои жокери, така че сме квит.Супер си го направил, другия уикенд и аз мисля.Обаче аз мисля да намажа метална кора по ръба със силикон.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                emzo написа:
                                И аз вчера ползвах твои жокери, така че сме квит.Супер си го направил, другия уикенд и аз мисля.Обаче аз мисля да намажа метална кора по ръба със силикон.
                                При мен тая металната кора беше направена мн добре заводски, беше оплътнена по цялата дължина с тоя готиния аудио маджун който полепва мн плътно. Не мисля че има нужда от силикон.Ти да покажеш изолационната лепенка тия дни.
                                '08 Alfa Romeo 147 Q2
                                ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                                Коментар

                                Working...
                                X