разликата в цената на гумите между 195 и 205 е около 40-50 лева135-140 срещу 170-185само за справка, за най-добрите от последния тест:1- Pirelli P6 Cinturato2- Nokian H3- Continental Premium Contact 2
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
J T D написа:emzo написа:Има ли смисъл профилактично и ако да, как да почистя и с какво интеркулера ? (като трябва да е готов същия ден)F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Когато сменях тампона,преди да стегна гайката оставих двигателя да провисне за да може да заеме позиция в която да не натоварва другите тампони.Поразклатих го няколко пъти и винаги заемаше това положение.Така го стегнах.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
A при Радо не е така, затова питам.http://www.fiatforum.com/attachment....1245531695Аз вдигах отляво, отдясно, как ли не го нагласях, все така застава.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Докато беше подпрян мотора при мен стоеше в средата,но като го освободих се измести.Можех да го оставя в центъра и така да го стегна но не бях сигурен дали няма да са под напрежение другите тампони.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Момчета след днешната заигравка ще мога да отговоря евентуално на въпроси за разглабяне на вратите на Стило, демпвания, смяна колони и така нататък. Ето какво сътворих на моята лична кочина: Колоните са Hertz EV165 L, преходниците са от Английския ebay и са задължителни за добрата инсталация, направени са много качествено, всички дупки са правилни и фитва перфектно (излизат 30 и няколко лева със самолетна доставка за 4-5 дена, задните преходници излизат 24 лева по същата схема).В допълнение кората на вратата е изолирана отвътре по абсолютно същия начин, но не снимах, защото останах без нерви и исках по-бързо да приключвам. Лошото в цялата история, че вратата до сглобен вид ми отне 6 часа, и другата ще се прави следващата Събота. Много важно ако ще правите подобно упражнение, да изолирате с дунапрен моторчето на стъклото, тоя Hertz направо го кара да се разпада и да видрира жестоко, овит в мек дунапрен става бетон.Впечатления след цялостната операция: лично аз съм доста взискателен и с набит слух, трябва да отбележа че никога не оставам доволен, но тая изолация ме накара да се усмихна като си затворих вратата и стигнах 34 на сидито. Вратата се затваря много добре сега и е супер стегната, няма дрънканици от никъде и изолацията наистина помага много.Това ми е първия сблъсък с колони на кола изобщо, за сефте го правя и съм доволен. Сега чакам преходници за отзад пак от ebay, и като остане време ще взема някакъв Hertz и за отзад, но Hi-Energy минимум.Ако имате въпроси, ще се радвам да помогна на който мога.Следващата седмица също може да очаквате слагенджос на Goodbrige армирани спирачни маркучи, смени ABS блокове и така нататък.P.S. И за малко да забравя, благодарско на бат Emzo че каза как да искарам кората, то било лесно ама друго си е с жокер от приятел.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
emzo написа:И аз вчера ползвах твои жокери, така че сме квит.Супер си го направил, другия уикенд и аз мисля.Обаче аз мисля да намажа метална кора по ръба със силикон.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар