По същия начин се държеше стария ми, с тази разлика, че отваряше на 65гр. Пак си стигаше средата и си падаше при "спускания".Топлотехниката като се замисля ми липсва, но ако навън е много студено, просто загряването ще стане по-бавно, ако е много горещо ще се включи перката.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Да опознаем Фиат Стило!
				
					Collapse
				
			
		
	Заключена тема
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колеги,недейте да спорите за неща които няма как да установите.Първо не вярвайте много на отчетената температура на таблото.Може реално температурата на двигателя да се мени в някакви стойности и уреда на таблото да не го отчита.Освен това не зависи само от температурата на отваряне на термостата,а зависи и от неговата характеристика/колко млм отваря и на каква температура отваря максималното си сечение/,от неговия хистерезис/не само на каква температура отваря,но и на каква затваря/.Така че спора е излишен и ти и емзо сте прави за сеебе си и наблюденията ви може да са верни.cho написа:Emzo, по думите ти излиза че като ти загрее двигателя стрелката ти цепи десятката и не мърда оттам, без значение в задръстване ли караш или по магистрала, настъпваш ли я или караш по-икономично, плюс или минус трийсе градуса е навън. При мен има значение, в минусови температури и в задръстването първо бавно загрява, второ връща малко стрелката назад когато са ниски оборотите повече време. Елементарната топлотехника казва че за загряване и охлаждане имат значение всички тези неща. Ако имаш лоши условия за повишаване на температурата и достатъчно силно охлаждане къде е връзката с това дали е нов термостата?
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Информация за Stilo-Marea
 
 Здравейте колеги,Исках да попитам какви са ви впечатленията за Stilo-то като цяло. Питам защото обмислям смяна на колата и още се чудя към коя марка да се ориентирам. Никога не съм карал Фиат, харесват ми като дизайн но имам съмнения за качеството. В BG има натрапено мнение, че Фиатите и въобще италианските коли са слаби, красиви но негодни за лошите пътища. Ще се радвам ако някой ми каже как стоят нещата - цени на части, слаби места на колата, проблеми с електроника, окачване. В момента има много изгодни FIAT Marea, с много екстри и много запазани поне външно. Там обаче също нямам информация дали са читави.Мерси :D
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Не си уцелил мястото, тука само ще хвалят, аз пък ще ти кажа лошите страни:- какви ли не проблеми с електрониката (аз да чукна на дърво нямам)- скърцащ/пукащ интериор - зависи от експлоатацията като цяло - това е най-малкия проблем, оправя се лесно, но иска време и сваляне на всички кори и др.- скъпи части, нормално за годините им, а и ако е дизел - една идея по-скъпи- окачването - за кола след 2002-2003г., се сещам само за още една с по-опростено окачване - Октавиа, виж ако си вземеш Алфа 147, в чудо ще се видиш откъм носачи.- возията - добра, в сравнение с Браво/а, тази е като лодка- стабилност - отлична- дизеловите агрегати са динамични и икономичниНо като цяло проблемна кола, доста дреболийки.Още при покупката му ще смениш почти сигурно:- тампони заден мост- термостат- тампон ск. кутияот там нататък, каквото сабя покажеF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Коментарите ми са в зелено:Бих добавил:Фаровете са ултра неудобни за сервизиране, особено на дизела. Слагаш ксенон, и диоди на габаритите, и ги забравяш за дооста дълго време.Колата е дооста висока, не разбирам защо да закача в коловозите?!Вчера бях паркирал в преспа, висока до средата на вратите, и си излязох, без никакво усилие. Пробвах даже да качвам 45 градусов наклон назад, за да видя дали ще го качи...никакъв проблем. Говорим за сериозен сняг и лед.Взимай.Като цяло ще си доволен от колата.emzo написа:Не си уцелил мястото, тука само ще хвалят, аз пък ще ти кажа лошите страни:- какви ли не проблеми с електрониката (аз да чукна на дърво нямам) - при мен - еърбеговете, и покрива - поправени- скърцащ/пукащ интериор - зависи от експлоатацията като цяло - това е най-малкия проблем, оправя се лесно, но иска време и сваляне на всички кори и др. - правилно, и се поправя- скъпи части, нормално за годините им, а и ако е дизел - една идея по-скъпи - в сравнение със всички коли на същите години - 2 идеи по-евтини- окачването - за кола след 2002-2003г., се сещам само за още една с по-опростено окачване - Октавиа, виж ако си вземеш Алфа 147, в чудо ще се видиш откъм носачи. - правилно, отзад вози по-твърдо, отколкото отпред, но за кола с този размер - много меко- возията - добра, в сравнение с Браво/а, тази е като лодка- стабилност - отлична- дизеловите агрегати са динамични и икономични Но като цяло проблемна кола, доста дреболийки.Още при покупката му ще смениш почти сигурно:- тампони заден мост - аз не съм го сменял- термостат- не съм го сменял- тампон ск. кутия детска болест, ако си вземеш след 2004та си е с новия тампонот там нататък, каквото сабя покажеСега Фруктиера в БГ и Додж навън
 Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 При истински 45 градусов наклон ще ти изглежда почти вертикална стена.На повечето офф роуд машини предела им е около 30-35 градуса наклон.На УАЗ-ката при оффроуд сетъп (не комерсиалния) и дават 35 градуса за преодоляване, също колкото и на верижните МТЛБ-та.Смятай на какъв наклон си се катерил.GTipo написа:...Вчера бях паркирал в преспа, висока до средата на вратите, и си излязох, без никакво усилие. Пробвах даже да качвам 45 градусов наклон назад, за да видя дали ще го качи...никакъв проблем. Говорим за сериозен сняг и лед...A20DTH ЖТД ама не баш ЖТД ама не баш
 1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава ; 182A8.000 Брава
 Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

 )
)
							
						
Коментар