Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Имах съмненията относно този соленоид,но щом като emzo прочете грешката за пренадуване(Благодаря за което :D ) се надъхах допълнително да се поровя и да установя реалната причина.Върху отдушника на соленоида има предпазно капаче,което обаче не предпазва достатъчно.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      Ами първо да се извиня че не знам какво означава ремапната кола! :D Ако значи че нещо е барникана може би преди да я купя!Не мога да знам.Относно датчика за външната температура дали е развален или може да се оправи с някакъв ремонт?Когато паля колата и тя е още студена оборотите играят нагоре надолу.Чак когато загрее се успокояват.Също така когато в движение изключа от скорост,оборотите забиват под 800(почти гасне)след което се нормализират.Може ли това да е от зацапан дебитомер или някой от филтрите (горивен или въздушен) да е задръстен?Помагайте кой с каквото може!
      Фиат Стило 1.9 jtd 2003 Multi wagon

      Коментар


        Първата ти работа е една хубава диагностика, след това ще обсъждаме.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          За оборотите проблема може да е запушено throttle body, EGR и така нататък. Имаш ли загуба на мощност при ускоряване (това говориме когато не ти светва engine check-a). Ремапвана кола значи такава с променен и презаписан софтуер, в 99% от случаите за повишаване на мощността.
          '08 Alfa Romeo 147 Q2
          ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

          Коментар


            icodesi написа:
            Ами първо да се извиня че не знам какво означава ремапната кола! :D Ако значи че нещо е барникана може би преди да я купя!Не мога да знам.Относно датчика за външната температура дали е развален или може да се оправи с някакъв ремонт?Когато паля колата и тя е още студена оборотите играят нагоре надолу.Чак когато загрее се успокояват.Също така когато в движение изключа от скорост,оборотите забиват под 800(почти гасне)след което се нормализират.Може ли това да е от зацапан дебитомер или някой от филтрите (горивен или въздушен) да е задръстен?Помагайте кой с каквото може!
            Koлега,провери си датчика за външна температура който се намира в МАП-сензора,а също и самия МАП.За играенето на оборотите може да си сигурен че не е проблема в throttle body или EGR- системата щом като загрее се оправя.Освен това EGR-a не работи докъто колата е студена.

            Коментар


              Емо най-добре го каза-една хубава диагностика.Аз например залагам на дюза/и.Ама да хварляме само боб...
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                Колеги искам да попитам нормално ли е при спускане по наклони без газ както е студено на вън, да изстива колата до последната черта преди средата, и като и подам газ си заковава по средата , защото ми направи впечатление преди седмица като пътувах варна - ловеч, и на старата ми самара беше така, но все пак да питам? И като пътувах имах доста разреден концентрат за чистачки с вода в съда , та ми замръзваха дюзите на капака къде пръска, та се наложи да ги захапвам с уста и да ги чистя с кламер, налях и на една бензиностанция готов разтвор, че нямаха концентрат, но проблема продължи, ще трябва да и зема някакъв добър концентрат за минусови температури поне -20С, колата е стило 1.6!?

                Коментар


                  Съдейки по новия ми термостат - не, но пък аз съм нафтаджия.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    стило

                    Днеска закарах стилото на майстор за смяна на датчик темпетарура,оказа се че трябва да сменим първо датчик распределителен вал и тогава да се пристъпи към смяна на втория датчик(така ми казаха в сервиза).Направили са му пълна диагностика.Въпроса ми е:дали може да се смени само датчика темп.или има нещо опщо с въпросния распределителен вал та трябва първо него да сменим,и някой знаели каде се намира въпросният датчик темп.Благодаря ви предварително за помоща.
                    FIAT STILO 1.2 16 V.

                    Коментар


                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        Re: стило

                        ekna написа:
                        Днеска закарах стилото на майстор за смяна на датчик темпетарура,оказа се че трябва да сменим първо датчик распределителен вал и тогава да се пристъпи към смяна на втория датчик(така ми казаха в сервиза).Направили са му пълна диагностика.Въпроса ми е:дали може да се смени само датчика темп.или има нещо опщо с въпросния распределителен вал та трябва първо него да сменим,и някой знаели каде се намира въпросният датчик темп.Благодаря ви предварително за помоща.
                        Двата датчика нямат функционална връзка и си работят независимо един от друг.И се намират на различни места на двигателя.Защо трябва да се смени единия като преди това се смени другия най добре би трябвало да ти обясни майстора извършил диагностиката.Двигателя може да си работи и без датчика на разпредел вал,но би трябвало да ти свети лампата на таблото.

                        Коментар


                          svetljotod написа:
                          Колеги искам да попитам нормално ли е при спускане по наклони без газ както е студено на вън, да изстива колата до последната черта преди средата, и като и подам газ си заковава по средата , защото ми направи впечатление преди седмица като пътувах варна - ловеч, и на старата ми самара беше така, но все пак да питам?
                          нормално е при положение че спускането е по-дълго и колата е на скоросткато не даваш газ и си на скорост - не се подава гориво и като е студено навън моторът изстива
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            Сев, пак го натрапвам, но съдейки по моя не е нормално, но пък пак да отбележа, че съм печкаджия.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              Не знам, ще видим как ще се държи при следващото пътуване, това изстиване се получаваше като съм на 5та и без газ 2-3 км с 70-80 кмч, иначе като и подам газ за 5-10 секунди си заковава на средата, така беше сега се сещам преди Нова Година, като се връщах от беклемето ама там пък 50-60 кмч без газ 15-20 км, и после още в троян закова на средата и си стоя там до Ловеч още 30км! Ако има пак проблеми ще пиша!

                              Коментар


                                Emzo, по думите ти излиза че като ти загрее двигателя стрелката ти цепи десятката и не мърда оттам, без значение в задръстване ли караш или по магистрала, настъпваш ли я или караш по-икономично, плюс или минус трийсе градуса е навън. При мен има значение, в минусови температури и в задръстването първо бавно загрява, второ връща малко стрелката назад когато са ниски оборотите повече време. Елементарната топлотехника казва че за загряване и охлаждане имат значение всички тези неща. Ако имаш лоши условия за повишаване на температурата и достатъчно силно охлаждане къде е връзката с това дали е нов термостата?
                                FIAT Stilo 1.9 JTD 115

                                Коментар

                                Working...
                                X