Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Коцев си свирка и хич го нее, че си имате проблеми с паленето . :D Гаража ми е топъл, бастър-копче и одма пали, ходих си и до ранчото /с. Къкрина / в неделя . Всичко на шест. :D Незнам само дали от големия студ или от термостата да е, но на връщане от ранчото температурата не можа да мине след първата чертичка . Може би че е все понанадолнище пътуването, защото като влязох в града и докато си стигнах до жилището, чак тогава отиде стрелката на средата . Та сега тая неделя като ще е по топло пак ще видя каква ще е температурата и дали напролет няма да се наложи пак да правя оная операция. Малко за смях работа, но бях забравил, че имам и Мерцедес та днеска като отидох в другия гараж ми притъмня пред очите.Не бях го палил от Коледа . Влезнах в колата, чукнах и веднага запали и замърка както само Мерц си мърка. Та го изкарах и него днеска да подиша чист въздух и малко да му разкърша кокалите. То покрай Стилото го бях забравил него, но се оказа верна машинка. :D
    Фиат Панда 1.2 2006година
    Синджира си идва ,а козата я няма...

    Коментар


      emzo написа:
      Коцев, къде се губиш колега ?Я кажи при минусувите температури, колата беше ли като трактор ?Ето днеска на 0гр. няма вибрации, няма нищо.
      Бъди сигурен че трактора не е от тампоните.

      Коментар


        К’вото такова, но и на колеги трактора е наличен при много ниски температури.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          emzo написа:
          К’вото такова, но и на колеги трактора е наличен при много ниски температури.
          А ако вдигнеш оборотите до към 1200-1300 след студен старт пак ли го има трактора.

          Коментар


            Окачването на двигателя е калпаво.Използва ли са някаква нова идеология в тампоните,която е коренно различна от старите,които пък от своя страна се държат много по добре.Лично при мен вибрациите над 1000-1100 оборота изчезват.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              iakvvu написа:
              Окачването на двигателя е калпаво.Използва ли са някаква нова идеология в тампоните,която е коренно различна от старите,които пък от своя страна се държат много по добре.
              Понеже не съм се заглеждал а тампоните на Стило,би ли обяснил кое е калпавото.Наистина нямам впечатления.Разбрах някъде в някакъв пост че гумата била твърда,но на тампона на преводната кутия.Не са ли тампоните на двигателя пневматични,защото след 2000 год.дизелите минаха на такива тампони.Скоро се сблъсках с тампона на Ауди ТДИ на който даже му бяха сложили датчик за отчитане на състоянието му,и в случай на нередовност регистрира грешка,разбира се по KAN-диагностика.

              Коментар


                Не обърнах внимание за оборотите, да си призная.Ако пак се застуди ще проверя.Един такъв имаи май са 2 такива отзадТози на ск. кутия, който смених беше идеално здрав.Нито напукано, нито скъсано, просто каучука беше адски твърд.Ето инфо за него:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44299 Сигурно почти всички сме го сменили и наистина ефект имаше огромен.А това TDI след 2000г ли е било, че не знам КАН-а, след коя година ги "оплете/обхвана" ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  iakvvu написа:
                  Окачването на двигателя е калпаво.Използва ли са някаква нова идеология в тампоните,която е коренно различна от старите,които пък от своя страна се държат много по добре.Лично при мен вибрациите над 1000-1100 оборота изчезват.
                  Зависи кои стари имаш предвид.На Браво левия и десния са много здрави, но този на ск. кутия доста често "сдава багажа"
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    Двата основни тампона са кръгли като и на двата гумата е прекалено малко.На новият тампон,който излиза като реплейсмънт за скоростанта кутия е направен с чувствително по голямо количество гума и е по мек за разлика от оригиналните които се свалят.По отношение на предният тампон ми направи впечетление че освен малкото гума има голям просвет в тампона,който по моетму позволява на двигателя да вибрира,без да са създадени в него добри условия за погасянето на тези вибрации.Липсва и малката щанга с тампоните която при старите дизели на Фиат груп се явяваше четвърта упорна точка в горната част на двигателя(обикновено захваната в близост до ангренажната кутия)и до голяма степен както погася вибрации,така и ограничава посукването на мотора.Старият тип тампони бяха чашки пълни с много гума(това са предният и задниат тампон),а долните откъм купето доста по големи и здрави като конструкция(поне на пръв поглед)
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      emzo написа:
                      iakvvu написа:
                      Окачването на двигателя е калпаво.Използва ли са някаква нова идеология в тампоните,която е коренно различна от старите,които пък от своя страна се държат много по добре.Лично при мен вибрациите над 1000-1100 оборота изчезват.
                      Зависи кои стари имаш предвид.На Браво левия и десния са много здрави, но този на ск. кутия доста често "сдава багажа"
                      Старите(по старото поколение) които са като чашки.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        Като гледам снимките,наистина тънко са минали тука Фиат и няма пневматични тампони.КЕН-а го въведоха немците по рано от другите,някъде 2001-2002 год.Нали е тяхно произведение и го наложиха.Аудито беше някъде 2004-5 год-помпе дюзе-150 кс.

                        Коментар


                          Определено тук има само гума и може би затова вибрациите са по усезателни.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            iakvvu написа:
                            Двата основни тампона са кръгли като и на двата гумата е прекалено малко.На новият тампон,който излиза като реплейсмънт за скоростанта кутия е направен с чувствително по голямо количество гума и е по мек за разлика от оригиналните които се свалят.По отношение на предният тампон ми направи впечетление че освен малкото гума има голям просвет в тампона,който по моетму позволява на двигателя да вибрира,без да са създадени в него добри условия за погасянето на тези вибрации.Липсва и малката щанга с тампоните която при старите дизели на Фиат груп се явяваше четвърта упорна точка в горната част на двигателя(обикновено захваната в близост до ангренажната кутия)и до голяма степен както погася вибрации,така и ограничава посукването на мотора.Старият тип тампони бяха чашки пълни с много гума(това са предният и задниат тампон),а долните откъм купето доста по големи и здрави като конструкция(поне на пръв поглед)
                            Наистина като гледам тампоните на снимките на emzo изглежда наистина ще са твърдички.Тази щанга горна за която споменаваш при Браво/а е реактивната щанга,която поема реактивния момент от действащия въртящ на двигателя.Като гледам снимките тази функция при Стило се поема от първата приложена снимка на тампон,който е като вилица и той не участва съществено в гасене на вибрации.Най важни са тампоните които поемат тежеста на двигателя.

                            Коментар


                              В случаят тежеста я поемат тампона на първата снимка на emzo и този който е така обсъждан(на скоростната кутия).Посукването на мотора го поемат тампоните в долният край на двигателя,два на брой,разположени един до друг през около 20 см.,които са като на втората снимка.
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар


                                iakvvu написа:
                                В случаят тежеста я поемат тампона на първата снимка на emzo и този който е така обсъждан(на скоростната кутия).Посукването на мотора го поемат тампоните в долният край на двигателя,два на брой,разположени един до друг през около 20 см.,които са като на втората снимка.
                                Точно тези два имах в пред вид за реактивния момент,които са като вилица.Но общо взето хилави са им тампоните за дизелов двигател.То и общия завишен шум от работата на двигателя който се чува в купето се дължи и от това.

                                Коментар

                                Working...
                                X