Един въпрос, от начинаещ шофьор на дизел и на Стило На колко оборота е нормално да се вдине предавката и на колко да се свали?И между колко оборота е нормално да се държи на предавка?
Един въпрос, от начинаещ шофьор на дизел и на Стило На колко оборота е нормално да се вдине предавката и на колко да се свали?И между колко оборота е нормално да се държи на предавка?
Без да карам Стило, но като шофьор карал първата си кола без оборотомер - превключваш "на ухо"... така е най-лесно.Иначе моят дизел - преминавам на по-горна предавка на 3000 ако карам по-спокойно. Ако пък карам мързеливо - понякога се случва на 5та да съм на 1800 оборота. Субективно е... Като изпреварвам например понякога докато не завърши изпреварването не сменям, но ако пък се "удължи" и мотора почне да реве като бензинка - минавам на по-горна ...
Както каза колега по нагоре, трябва да си усещаш колата какво иска. Всичко е много относително, има значение дали се спускаш или изкачваш, насрещен вятър...................................Аз лично гледам да я държа между 2000-3000 об/м в града я карам не повече от 2000 защото там е тръгни спри.
Както каза колега по нагоре, трябва да си усещаш колата какво иска. Всичко е много относително, има значение дали се спускаш или изкачваш, насрещен вятър...................................Аз лично гледам да я държа между 2000-3000 об/м в града я карам не повече от 2000 защото там е тръгни спри.
Точно. При мен е между 1500 и 2000 при бавно каране или 2000 - 3000 при бързо. За сравнение бензинката съм карал от 2000-3000 при бавно и 2500-3500 при бързо.Между другото, погледнете тази тема и кажете ако нещо липсва, и ми дайте линкhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=582016#582016:)
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Имам един въпрос относно ASR-a, и по-точно каква му е функцията и винаги ли е включено или трябва да се включва при необходимост. Копчето ми се намира при скоростния лост, под колпчето за CITY режима на волана. Но когато го натисна на таблото ми излиза един инициал, а също и надпис ASR off.
Виж бейби не сме глупаци,
ние сме отбор от здравеняци.
Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
така че качвай се на дансинга и започвай да играеш! http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo
Имам един въпрос относно ASR-a, и по-точно каква му е функцията и винаги ли е включено или трябва да се включва при необходимост. Копчето ми се намира при скоростния лост, под колпчето за CITY режима на волана. Но когато го натисна на таблото ми излиза един инициал, а също и надпис ASR off.
колега, излез на сняг и потегли по-бързо с вкл. и изкл. ASR.
С нов Behr термостат съм, чудех се, маех се дали да не сложа един от рено 5 близо 2 месеца, ама накрая прежалих 120лв.Оказа се, че Стило-то имало парно и стрелката можела да седи _|_ СтЗ - Ямбол - студен (60гр. работна темп.) 4,9/100Ямбол - Стз - изряден - 4,6/100Скорост - колкото позволяваше трафика
С нов Behr термостат съм, чудех се, маех се дали да не сложа един от рено 5 близо 2 месеца, ама накрая прежалих 120лв.Оказа се, че Стило-то имало парно и стрелката можела да седи _|_ СтЗ - Ямбол - студен (60гр. работна темп.) 4,9/100Ямбол - Стз - изряден - 4,6/100Скорост - колкото позволяваше трафика
От вчера и аз съм с нов Бер и наистина парното грее повече,но пак си загрява бавно.Потроших си ръцете докато го сменя :D а колко благословии отнесоха италианците...Но наистина е факт че разхода чувствително пада.Както ми показваше 7,5/100 градско,за един ден каране(около 50 -60 км) разхода падна на 7,1/100 без да нулирам показанието.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Привет,имам нужда от консултация за задните светлини, ето проблема:десния стоп пропуска вода и забелязвам че се е натрупала мръсотийка вътре. Забелязвам че долната страна на тялото е най-мръсна и там се е отлепил процепа между прозрачната и черната пластмаса. Предполагам че от там идва проблема. Ето малко снимки:Въпросът ми е има ли начин да разглобя тялото?Целта ми е да го почистя и след това да залепя и уплътня с прозрачен силикон.Някой имал ли е подобен проблем и успял ли е да го реши?Желая Ви весела коледа!!!ПС:Искам да помоля всички които възнамеряват да пуснат пост като горният на fiatmaniak, първо да си прочетът инструкцията (handbook) и ако след това е неободима консулация тогава да генерират "lame" текст.
Моя при Хит-Ко го сменях и майстора накрая ме погледна и рече:Че аз съединителя по-лесно сменям
Само главата дето не свалих за да го сменя.На пръв поглед си казах че за около час и половина съм готов.Ноооо....това е само заблуда.Сваля се вакуум помпата,клапана на смукателният колектор за да се осигури нормален достъп до термостата.Проблема идва от модула под термостата в системата на EGR-a,който е закрепен на единият болт на термостата и трябва да се свали за да излезе термостата.Като се добави и плетеницата от мъркучи и кабели картинката е..........А за да се монтира след това нормално въпросният модул се сваля като допълнение и EGR-a.Ако някой е решил да се справи сам с това предизвикателство да се заради с търпение и нагласа за доста работа.Поне си смених всички скоби на водните съединения.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Да и аз го гледах и си виках - то широко там, има място, не е като на Браво-то тясно, ама и като го видях ........ пък и Радо ми каза, че е супер гадно...., а и като нямам гараж, на тоя студ нищо не пипам.
Коментар