Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За кулера може от подкалника. Аз бих ти препоръчал да смениш въздушния филтър и да измиеш въздуховодите. По този начин ще почистиш и турбината и дебитомера. Ако не се оправи поне нещата ще са по-ясни. За промиването на въздуховодите можеш да ползваш -дизел апликатор флуид- това е на ПРО-ТЕК немско, или нещо подобно.
    FIAT Stilo 1.9 Jtd

    Коментар


      @GTipo - a какво стана с дебитомера ?
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        cec0 написа:
        ...Важна особеност е че файловата система на носителите трябва да е FAT16 или FAT32. NTFS не се потдържа!!! (а аз бях си форматирал и двете флашки под NTFS )
        Честито! :D И нали помниш: не повече от 2 GB, ако не искаш да ти забива.
        ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

        Коментар


          cekop написа:
          За кулера може от подкалника. Аз бих ти препоръчал да смениш въздушния филтър и да измиеш въздуховодите. По този начин ще почистиш и турбината и дебитомера. Ако не се оправи поне нещата ще са по-ясни. За промиването на въздуховодите можеш да ползваш -дизел апликатор флуид- това е на ПРО-ТЕК немско, или нещо подобно.
          Без да сваля бронята ще му е трудно.Кулера е хванат горе с един болт,а долу на тампон.Аз го свалях,за да го мия отвън.Там,където въздуховода минава през подкалника беше протрит и го смених.
          Octavia RS
          Evo 10-служебната играчка.

          Коментар


            Red Storm написа:
            cekop написа:
            За кулера може от подкалника. Аз бих ти препоръчал да смениш въздушния филтър и да измиеш въздуховодите. По този начин ще почистиш и турбината и дебитомера. Ако не се оправи поне нещата ще са по-ясни. За промиването на въздуховодите можеш да ползваш -дизел апликатор флуид- това е на ПРО-ТЕК немско, или нещо подобно.
            Без да сваля бронята ще му е трудно.Кулера е хванат горе с един болт,а долу на тампон.Аз го свалях,за да го мия отвън.Там,където въздуховода минава през подкалника беше протрит и го смених.
            Това промиване се извършва без да се сваля кулера. Имаше една тема за почистване на кулера с минимално усилие. За това става вапрос.Само откачаш маркуча от въздушния филтър( след филтъра) и впръскваш течноста. В темата беше описана процедурата с кореселин.
            FIAT Stilo 1.9 Jtd

            Коментар


              cec0 написа:
              Да се похваля, днес се набутах да си купя XCarLink
              Честито ! Да си призная, Вистеона си е много добре.Сега съм с едно CD Панасоник и свири ужасно.Ще търся оригинално CD.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                cekop написа:
                Red Storm написа:
                cekop написа:
                За кулера може от подкалника. Аз бих ти препоръчал да смениш въздушния филтър и да измиеш въздуховодите. По този начин ще почистиш и турбината и дебитомера. Ако не се оправи поне нещата ще са по-ясни. За промиването на въздуховодите можеш да ползваш -дизел апликатор флуид- това е на ПРО-ТЕК немско, или нещо подобно.
                Без да сваля бронята ще му е трудно.Кулера е хванат горе с един болт,а долу на тампон.Аз го свалях,за да го мия отвън.Там,където въздуховода минава през подкалника беше протрит и го смених.
                Това промиване се извършва без да се сваля кулера. Имаше една тема за почистване на кулера с минимално усилие. За това става вапрос.Само откачаш маркуча от въздушния филтър( след филтъра) и впръскваш течноста. В темата беше описана процедурата с кореселин.
                Утре сутрин ще ми е ден за това. Всичко ми е в багажника - масло, филтри...само скоби нямам....и маркучи, ако се наложи.Първо ще сменя маслото, взех и оная простотия за прочистване на двигателя при смяна на масло.@RedStorm - къде точно? Щото предния собственик да е минавал през ниви...?@emzo - дебитомера е временен, на RedStorm, не съм взимал нов, липса на пари..за малко колата си постоя пред блока щото бях във Варна.От къе да взема това нещо....линк?Днес прегледах всичко що е маркуч. Няма дупки. Омасляване си има. Започвам да си мисля че е турбото.
                Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                Коментар


                  стило 1.6 16В

                  Значи проблема с грешки при паленето ми изчезнаха след като вече не чакам на стартер да чекне системите, а си паля веднага и като мине чека всичко и е ок! Сега пък не иска да ми чете дисковете сд чейнджъра, пъхам 2-3 диска, и не тръгват пише ми чек диск и толкова, и не иска да ги вади дори, мигат всички бутони за дисковете, и така, кажете как да го оправя, някъде да има ресет бутон за тоя чейнджър? Благодаря предварително, от 2 месеца я имам колата и още не съм и разбрал всички чалъми!

                  Коментар


                    Отвои го и внимателно изчисти лещата, друго не се сещам. Не мисля че можеш да го оправиш. Просто еи остарял и не чете, или, както се случва с всички подобни - разместване в оптиката. Оправяне - няма.
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар


                      svetljotod, аз нямам чейнджър и съм с само оригиналното CD. Проблеми с дисковете имах само в началото, когато ги записвах на компа, докато не установих че не ги харесва CDплеъра в колата. Оттогава в него слагам само купувани дискове и проблеми нямам абсолютно никакви, а и саунда е коренно различен. Дори смятам че по този начин предпазвам системата от прецакване. Единствения минус е ако нямаш колекция купувани дискове.Аз лично се задоволих на 100 процента с първите 5 албума на Metallica :D
                      FIAT Stilo 1.9 JTD 115

                      Коментар


                        Аз карам само на записвани дискове.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          СтЗ - ПлД - 100км/ч на аутобана - 4,5/100 , не мога да падна под тази стойност :DПлД - СтЗ - 140/150 един ластик до 200 без малко - 6,3/100Данни по борд компа.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            Може ли едно рамо по този проблем, моля...Стило 1.9 JTD 115hphttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=50866

                            Коментар


                              emzo написа:
                              СтЗ - ПлД - 100км/ч на аутобана - 4,5/100 , не мога да падна под тази стойност :DПлД - СтЗ - 140/150 един ластик до 200 без малко - 6,3/100Данни по борд компа.
                              Мисля че е нормално при тези температури навън.Лятото може да ти покаже и 4/100 при 100 км/ч.
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар


                                п.с. забравих, че термостата ми е за смяна, отваря на 65гр. и вдига повече от 70-75.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X