Ако опре до датчик то ще го изолирам и ще си поставя ключе някъде около подлакътника и ръчната спирачка и когато ми се наложи ще си светна принудително с него . :D
Тоя датчик не вярвам да струва повече от 10 - 12 кинта, както каза Пешо ти направо на излъгация си го подкарал.
'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Ако опре до датчик то ще го изолирам и ще си поставя ключе някъде около подлакътника и ръчната спирачка и когато ми се наложи ще си светна принудително с него . :D
Голямо НЕ. Ако обаче намериш датчик, кажи му кода че и по епер излиза едно ... (едно време си мислех да има емотикон с л**но ама айде....) ...дето никъде го няма.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Уф младежи вие хептен ме взехте за мезе :D След като съм имал толкова пари да го купя Стилото как ви се вижда ,че нямам две -три хилядарки за подръжка ??? Имам и още как . Но ако тоя датчик е заврян на майната му и трябва много разглабяне за да се стигне до него то за предпочитане е едно ключе а такива има от хубави по хубави и ще заспи работата .Но първо да си видя крушките и пробвам идва ли ток до тях и тогава ще го побългарявам Аз съм си на принципа ,че когато може по лесно нещо да се направи не е нужно да го правим по трудно.
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
коцев отиди на сервиз и ще стане по най-лесния възможен начин ... смяната да отнеме има няма 10-15 минути. Датчика би трябвало да се намира отзад отдолу на скоростната кутия, според мен след сваляне на кора трябва да се види директно.Леле няма да ти отговарям повече честно ... за елементарни неща кви глупости говориме. Ти по тая желязна логика, за да не си изпразниш пепелника сигурно ще завариш планка да сложиш чашка от кола, че там да си тръскаш цигарата ... така по-лесно. GTipo номера на датчика трябва да е 71745445, поне мен този switch най-много ми прелича на това което представлява подобен датчик.
'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
ОК Радо . :D За пепелника няма да говорим защото от рождение не пуша .Пък колкото до задните светлини сега като се замисля пък и за какво ли ми са ? Я ми се е наложило някога я не . Така ще я и продам след десетина години без светлини Като ми си наложи да пътувам нощем ще си карам Мерца . Той поне си има всичко .
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
Привет,да попитам някой купил ли си е Xcarlink емулатор на cd changer?Имам няколко неясноти които искам да си изясня:-това нещо съвместимо ли е със Stilo? (не го пише в сайта им, но по форумите май пише че става)-Самото устройство универсално ли е, като раликите да са само в куплунга? тук в БГ струва 237 лв (XCarLink.bg), което ми се струва множко. В e-bay го има по евтино ама незнам дали само кабелите се различват? (http://cgi.ebay.com/TOYOTA-Lexus-MP3...item2a0262d41c)иначе на снимката изглежда че има всякакви букси....:http://brbdc.free.fr/golf4/8_xcarlink.jpgНякой има ли отговори на горните два въпроса?
По първия въпрос (дали е съвместимо със Стило): ако въпросът е дали работи на Стило - отговорът е да.По втория (дали е универсално) - не знам, може би. Ама може интерфейсите да са различни (въпреки, че на външен вид устройствата изглеждат еднакво, гледам че се обявяват за различни марки автомобили).Конкретно за екземпляра за Фиат: работи, но има и недостатъци. Например:- Не може да се
xcarlink1 не работи на Стило.Новите "уж" работят.Loudlink имат по-голяма съвместимост.Чакам си преходника от ибейско да разкарам радиотокасетофончето.Само на радио не се живее, друг е въпроса, че в СтЗ ги заглушават
Благодаря за информацията!Хмм, сякаш като да не ми се рискува да го поръчвам Xcarlink за toyota от e-bay. Вярно е по-евтино ама няма гаранция че ще работи.А за Loudlink, един колега с Lancia Lybra си взе. Н е е лошо. добре работи, не е бавно, може да превърта, няма cd-text, звука е качествен... ама повече пари и по-малко функции.Може да отида на място (по телефона ми казаха че не е проблем първо да пробвам, после да купувам) и тогава да преценя дали си заслужават тези 237лв.
Така.Да започна отначало. На стиловската среша в София подхвърлих,че ми покапва нафтюга от помпата.А по време на пътуването ,за секунда , светна зловещия надпис ENGINE FAILURE.Във вторник смъкнах помпата,за да сменя уплътненията,които мислех че са проблемни.Комплекта струва 37лв.Не е трудно,смених ги.Качих помпата доволен и направих пробно кръгче.Ужасния надпис светна веднага.Прочетоха ми грешката-ниско налягане в рейла.Последва второ сваляне и основен преглед.Самите буталца,три на брой по около 70лв,са с доста язви,а аз си мислех,че е мръсотия.Добрата новина е,че няма луфт на вала.Поръчах необходимите карантии от Бош-имат всичко,но уговорката е те да събират помпата. Ще снимам подробно всичко.Самата помпа е същата като на Браво/а,Мареа и някои Алфи.Не мога да се сетя кой от софийските колеги имаше подобен проблем.Не беше ли Васко?
Така.Да започна отначало. На стиловската среша в София подхвърлих,че ми покапва нафтюга от помпата.А по време на пътуването ,за секунда , светна зловещия надпис ENGINE FAILURE.Във вторник смъкнах помпата,за да сменя уплътненията,които мислех че са проблемни.Комплекта струва 37лв.Не е трудно,смених ги.Качих помпата доволен и направих пробно кръгче.Ужасния надпис светна веднага.Прочетоха ми грешката-ниско налягане в рейла.Последва второ сваляне и основен преглед.Самите буталца,три на брой по около 70лв,са с доста язви,а аз си мислех,че е мръсотия.Добрата новина е,че няма луфт на вала.Поръчах необходимите карантии от Бош-имат всичко,но уговорката е те да събират помпата. Ще снимам подробно всичко.Самата помпа е същата като на Браво/а,Мареа и някои Алфи.Не мога да се сетя кой от софийските колеги имаше подобен проблем.Не беше ли Васко?
Съжалявам да го чуя, дано ремонта не ти излезне скъпо. П.С. Поне на връщанка апна ли едни убави пилешки хапки загърнати за вкъщи. Леле това "заведение" беше нещо ужасно.
'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Така.Да започна отначало. На стиловската среша в София подхвърлих,че ми покапва нафтюга от помпата.А по време на пътуването ,за секунда , светна зловещия надпис ENGINE FAILURE.Във вторник смъкнах помпата,за да сменя уплътненията,които мислех че са проблемни.Комплекта струва 37лв.Не е трудно,смених ги.Качих помпата доволен и направих пробно кръгче.Ужасния надпис светна веднага.Прочетоха ми грешката-ниско налягане в рейла.Последва второ сваляне и основен преглед.Самите буталца,три на брой по около 70лв,са с доста язви,а аз си мислех,че е мръсотия.Добрата новина е,че няма луфт на вала.Поръчах необходимите карантии от Бош-имат всичко,но уговорката е те да събират помпата. Ще снимам подробно всичко.Самата помпа е същата като на Браво/а,Мареа и някои Алфи.Не мога да се сетя кой от софийските колеги имаше подобен проблем.Не беше ли Васко?
Васко. При мен също имаше леко, но ти казах че проблема при мен не е от помпата.Аз като виках за другата кръчма....тази всички си я знаем. Обаче паркинга си е ненадминат до сега.Ккато казах вчера, всички консумативи са ми в багажника, без маслото...ще видим дали пушенето има нещо общо.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар