Към fotop: ето списъка със софийските срещи: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=446080#446080 (с уточнението, че на неделната среща рядко се появява някой преди 12 ч. ).Предлагам да си премерим дебитомерите тази неделя на обичайната среща до Пипълс. Мисля, че мястото и времето са подходящи. За тези, които не са идвали: ето картата с мястото:В темата има и снимки на мястото, не ми се вярва някой да се обърка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
yani написа:GTipo написа:Ново инфо!Вчера тествахме колата на Pecho за сравнение с моята. Давам неговите резултати, сравнете ги с моите и на emzo. Кои са верните?Резултата при мен е с дебитомера на Red Storm, старият.Можете да се ориентирате по имената на файловете.Тествахме програмата на yani. Изкарва същите резултати като унидиаг.@yani - с кои дефиниции действа програмата?@emzo - можеш ли да тестваш при теб с програмата на yani, ако твоите са верни - на 3 коли тук сме с изгоряли дебитомери, а твоят е ок?yaniA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Аз искам да споделя едно мое изследване.Преди да се появи твоя софтуер, както виждаш повечето използват Унидиаг.Та наблюдението е следното.Като мериш със софтуера и гледаш напреженията от дебитомера, след това съответно обърнати и в показания според ЕКУ-то излиза, че дебитомера не е наред. Винаги показва някакви такива резултати - 0.3-0.8 волта и т.н. Това ми се случва на две коли последователно с еднакъв резултат - все с EDC15-C7. Обаче много ме усъмни абсолютно еднаквите показания (все едно 1:1).Имаше два варианта - или да са се развалили 1:1, което е някакво невероятно съвпадение, или нещо да не е както трябва.Естествено преминах на втория вариант и извадих мултицета и оп изненада - като мериш напрежението директно върху дебитомера си показва напрежение ориентировъчно колкото трябва - да речем 1.9 волта на празен ход. Гледаш по софтуер в този момент - той показва 0.3 волта. Ха сега къде е истината и къде е лъжата. Не се закачих върху пина директно на ЕКУ-то да видя, ама при еднакви последователни напрежения, за да има нещо по връзката и то по един и същи начин трябва да е някакво голямо съвпадение. За това аз лично отдавам грешките, които мерат колегите може би в някакъв проблем в софта и да има някъде някакво разминаване. А може и просто съвпадението да е огромно и от тези измерени графики, които се показват нещата вече стават с много еднакви съвпадения.За това личен мой съвет, не купувайте дебитомери веднага - все пак не е евтино.Вземете и му замерете напрежението, то да си каже какво му е. Чак тогава преминавайте следващата стъпка към покупката.Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
Pecho написа:Към fotop: ето списъка със софийските срещи: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=446080#446080 (с уточнението, че на неделната среща рядко се появява някой преди 12 ч. ).Предлагам да си премерим дебитомерите тази неделя на обичайната среща до Пипълс. Мисля, че мястото и времето са подходящи. За тези, които не са идвали: ето картата с мястото:В темата има и снимки на мястото, не ми се вярва някой да се обърка.
Коментар
-
Стило среща!Ще взема да пусан една тема, който е със Стило да идва!http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=565098#565098Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
yani написа:BO написа:Аз искам да споделя едно мое изследване.Преди да се появи твоя софтуер, както виждаш повечето използват Унидиаг.Та наблюдението е следното.Като мериш със софтуера и гледаш напреженията от дебитомера, след това съответно обърнати и в показания според ЕКУ-то излиза, че дебитомера не е наред. Винаги показва някакви такива резултати - 0.3-0.8 волта и т.н. Това ми се случва на две коли последователно с еднакъв резултат - все с EDC15-C7. Обаче много ме усъмни абсолютно еднаквите показания (все едно 1:1).Имаше два варианта - или да са се развалили 1:1, което е някакво невероятно съвпадение, или нещо да не е както трябва.Естествено преминах на втория вариант и извадих мултицета и оп изненада - като мериш напрежението директно върху дебитомера си показва напрежение ориентировъчно колкото трябва - да речем 1.9 волта на празен ход. Гледаш по софтуер в този момент - той показва 0.3 волта. Ха сега къде е истината и къде е лъжата. Не се закачих върху пина директно на ЕКУ-то да видя, ама при еднакви последователни напрежения, за да има нещо по връзката и то по един и същи начин трябва да е някакво голямо съвпадение. За това аз лично отдавам грешките, които мерат колегите може би в някакъв проблем в софта и да има някъде някакво разминаване. А може и просто съвпадението да е огромно и от тези измерени графики, които се показват нещата вече стават с много еднакви съвпадения.За това личен мой съвет, не купувайте дебитомери веднага - все пак не е евтино.Вземете и му замерете напрежението, то да си каже какво му е. Чак тогава преминавайте следващата стъпка към покупката.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Винаги съм използвал деф - AlfaFiatLancia_1924JTD_EDC15C7.defStilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
yani написа:BO написа:Винаги съм използвал деф - AlfaFiatLancia_1924JTD_EDC15C7.defA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Един минус на стилото - Задните колани са адски неудобни ! Колкото и да се въртях и сучих,неудобни са !Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Въведох данните от измерванията (с които разполагам) от днешната Стило среща. Бях предвидил да се регистрират и други данни, освен тези в таблицата по-долу, но нещо измерванията не бяха много систематични . Все пак, няколко думи:- Резултатите в таблицата са свалени с Galeto и с програмата на yani (Fiat ECU Scanner v. 1.1)- Темпуратурата на въздуха ~20 градуса, атм. налягане ~950 mbar- Данните са приблизителни (трудно се удържат примерно 4000 об./мин до стабилно показание! )Да спомена също, че накрая изглежда интерфейсният ми кабел започна да прави мизерии, защото много често се губеше връзката с ECU-то. Започвам да се чудя дали затова данните от Стилото на Red_Storm за въздуха са толкова различни от останалите! Но пък защо останалите параметри са съпоставими?За който иска да съпоставя отделните показания, прилагам и екселския файл (иначе в него е същото като на картинката).Прикачени файловеex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар