Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Sev, в eLearn проверих първо, но там въпреки, че съм избрал JTD отваря за бензинов вариант.Има една схемичка, която тотално не съответства.Не ме питайте колко време си разреждах антифриза, след като установих, че са ми сипали чист концентрат.Така или иначе скоро ще сменям термостат и ще сипя друг антифриз.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      гледах лърна за Браво JTD 8vзначи трябва да има пробка в долния край на радиатора...след това за обезвъздушаване има пробка на радиатора (в горната му част), както и още една на тръбата от мотора към радиатора (или обратното беше )
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        emzo написа:
        GTipo написа:
        @850rpm - 36,5 - Target = 350@4000rpm - 130 - Target = 1200
        Какво трябва да означват цифрите 36,5 и 130 в случая ?
        Както unidiag изписва -Air mass measured - 36,5 Mg/inj 130 Mg/injTarget air mass при 850 оборота - 350Mg/inj, при 4000 оборота - 1200Mg/inj.Не съм сигурен дали тези мерни единици са правилни - по-скоро ми се струва че не са.Тук по-рано съм дал снимчици:При празен ход - заблудил съм се и по-рано е била такава стойността:При натиснат педал до 3000 оборота -тук пък изглежда сега измерва по-малко Има ли желаещи за диагностика за да направим ново сравнение?Следователно в момента измерва повече при по-ниски обороти и по-малко при високи. Ултра странно!
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          Най-просто казано, TARGET трябва да е равно или поне много близко до MEASURED.850rpm:2500rpm:
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            стило

            Значи от скоро се появи следния проблем, като не съм карал колата 3-4 дена, и като я запаля ми изписва, висока температура на охлаждане и стрелката за загряване отива до края на дясно и се връща сама веднага в ляво, където трябва да си е, като си дам на контакт преди палене си стой където трябва в ляво, за 1 секунда като запаля отива така надясно и пише проблема, иначе от там нататък никакъв проблем всичко е нормално? Нормално ли е това по принцип, да не понеже почти винаги докато я вкарам в гаража върти перката на охлаждането, там даже към минута след като загася мотора, някакви идеи колеги, благодаря?

            Коментар


              Re: стило

              svetljotod написа:
              Значи от скоро се появи следния проблем, като не съм карал колата 3-4 дена, и като я запаля ми изписва, висока температура на охлаждане и стрелката за загряване отива до края на дясно и се връща сама веднага в ляво, където трябва да си е, като си дам на контакт преди палене си стой където трябва в ляво, за 1 секунда като запаля отива така надясно и пише проблема, иначе от там нататък никакъв проблем всичко е нормално? Нормално ли е това по принцип, да не понеже почти винаги докато я вкарам в гаража върти перката на охлаждането, там даже към минута след като загася мотора, някакви идеи колеги, благодаря?
              Добро четиво за теб: http://www.fiatforum.com/stilo-guide...ероятно датчика за температура ти прави проблеми.
              '08 Alfa Romeo 147 Q2
              ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

              Коментар


                emzo написа:
                Най-просто казано, TARGET трябва да е равно или поне много близко до MEASURED......
                Ясно. Търся дебитомер. Сигурно затова пуши.
                Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                Коментар


                  GTipo написа:
                  emzo написа:
                  Най-просто казано, TARGET трябва да е равно или поне много близко до MEASURED......
                  Ясно. Търся дебитомер. Сигурно затова пуши.
                  Аз сложих Хофер,но не съм доволен.Бил Бош де,ма пакетиран от Хофер.Само че никъде не пише Бош.Снощи взех оригинален Бош.И вървенето се оправи, и разхода е по-малък.Ако ще взимаш дебитомер,не прави компромис.Ебем ти Хофера.
                  Octavia RS
                  Evo 10-служебната играчка.

                  Коментар


                    Red Storm мерси за съвета!След чистенето вчера, резултата е показание 0...вчера забелязах и как е станало - изнасилване с клечка за уши.... Тази сутрин не мога да изпреваря тролея, камион от 20 тона ми присвятква в дясната лента и така. От друга страна - не пуши вече.В момента търся, и точно си мислех да не взимам Бош щото навсякъде пишат колко са зле.От друга страна хвалят едни Piersberghttp://www.italiaricambi.it/en/product/78/Air-Flow-Mass-Meter-Original-Pierburg-7.22701.04.aspЛинка намерих в алфа форума. Проблема е че за Стило не виждам да има. Виждате ли там заместител?
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар


                      Веднага получаваш снимания Хофер на промо цена.
                      Octavia RS
                      Evo 10-служебната играчка.

                      Коментар


                        Току-що звънях в ахм, дебитомера дето те имат е на Хофер, но казаха че някои са бош но пакетирани от хофер, други - не. ще гледам да не е като този то твоята снимка. Дай да го измерим този бъклук какво дава...тъкмо ще го върнеш с пожелания.Този, дето ми намериха пишeло Bosch и Made in Germany. Предполагам е оригинален. Ще ходя да го видя след работа. Ще си нося и лаптопчето :D
                        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                        Коментар


                          Ауто+, Киров - ако искаш Бош Бош
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            emzo написа:
                            Ауто+, Киров - ако искаш Бош Бош
                            Амин!Че и аз карам с от тия бошове в жълтите кутиики, премаркирани, за вграждане или там каквато лъжа е на дневен ред. Отново, няма безплатен обяд пичове, такива бошове по 130-140 лева при цена на оригинален в порядъка 400 и нагоре няма.
                            '08 Alfa Romeo 147 Q2
                            ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                            Коментар


                              radoslavp написа:
                              emzo написа:
                              Ауто+, Киров - ако искаш Бош Бош
                              Амин!Че и аз карам с от тия бошове в жълтите кутиики, премаркирани, за вграждане или там каквато лъжа е на дневен ред. Отново, няма безплатен обяд пичове, такива бошове по 130-140 лева при цена на оригинален в порядъка 400 и нагоре няма.
                              Не знам дали четете и други форуми, но всичко живо се оплаква от оригиналните бошове, не разбирам какво повече ще получа за парите си ако си взема бош на който пише бош. (Едит: тук имам в предвид ако си намеря такъв за по-ниска цена, който си е с всички означения) Затова мислех а друга марка, като купувам веднъж да е веднъж. Вижте по-горния ми пост с линка към чужбинските.Въпроса беше дали има някои от тези, който ще стане - говоря за другата марка, не за бош - Pierburg
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар


                                Ох, тук семейството имаме доста изисквания към едно автомобилче и едното от тях е да бъде под 100 коня... а повечето така ги правят по 101, 105, че направо да те хване яд!!! Много ни допада Stiloto и можем да си го позволим, но ни дърпа това,че са все по 100 и наогре кончета и данъка става от към 20-тина лв на 120,130 лв. Вярно,че е годишно, но според мен въобще не си струва да е така... Та въпроса ми е има ли някой jtd дизелово Stilo което да е под 100-те? Мисля,че няма и не намерих такова, но да попитам и тук....

                                Коментар

                                Working...
                                X