Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Martin’s написа:emzo написа:Не би трябвало.Разкачи акумулатора за час примерно и утре като загрее я "опъни"Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
А добре де, тоя глупав дебитомер неможе ли да се почисти на ръка със сух памук, без да му се моли човек със спирт или каквато и да била друга течност ? Пак ли има опасност да се прецака, дори със сух парцал почистен ? Кое му се преебава и от какво, от течността нещо ли или от натиска при триене ? Аз се каня моя да го почистя идващата Събота, но вие направо ме плашите.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Натиск според мен.Чистия спирт не може да свали покритие.Виж ако е ментолов, салицилов и дръг такъв остават мазни полепи.Но пък моя беше от до покрит в мизерия.До сега нямам скапан дебитомер от чистене.@Martin’s - направи, каквото ти казвам и пробвай, преди да тръгнеш да даваш пари по диагностики.Ако си на ти с уреда, му виж напрежението, но пак да постои 1 час на разкачен акумулатор.Та тази печка, като я гледате, къде стои според вас ?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Та тази печка, като я гледате, къде стои според вас ?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Хъм, да не би и аз да имам подобно нещо че колата да си пуши :Demzo, ти с климатроник ли си? Да не е само за такава версия?Вчера смених задната броня със стара, но здрава от стило същият цвят. Играх си с фенерче по нощите пред блока, ама ентусиазъм...стана супер.Проблема, който остана да имам е същията като на колегата то този форум:http://www.fiatforum.com/stilo/15392...oking-2.htmlВ момента имам доста масло, защото при предната смяна реших да долея - така ми бяха казали онези от сервиза, но може и да съм сложил повечко,дали това не причинява нещо такова?Тези маркучи на интеркулера...вчера видях че малкият е омаслен при сгъвката, започвам да подозирам че е скъсан (снимката не е на моят).Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
При мен не пищи за непоставен колан.Само свети. Дебитомера лично го прецаках чрез топене в спирт.И от Христо купих Бош,пакетиран от Хофер.Само дето никъде не пише,че е Бош. По-добре е да се чисти със силен въздух. Показвания разход е верен.Няколко пъти засичам по метода пълно-пълно.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Пичове стига санували тия печки, Webasto-то съм почти сигурен даже мога да се обзаложа, че серийно в нито едно ниво на Стило го няма. Единствения вариант да имате такава печка е тя да е сложена допълнително. Ако имате сложена такава допълнително повярвайте ми ще знаете, че я има. Единствения начин печката да се активира е през дистанционното показано в ePER (то е с големината на дистанционно, и е с антена), няма как да ви дадат колата без него, защото печката от там се пуска. Също в колата (обикновенно при пепелника или жабката) си има апаратура вързана към печката която е за настройка на таймера. Тези неща няма как да ги пропуснете, с което мисля че е достатъчно ясно, че печка нямате. На доста Мерцедеси и други коли съм виждал, работил с Webasto печка ... няма как да се сбърка. Та към моя въпрос ... да почистя ли тоя дебитомер със суха кърпа ? Предполагам няма кво пък толко да му стане ебаси.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Да споделя и моят скромен опит с почистването на дебитомера на Стило.Правих го с АМД-разредител за бои.Налях в една разрязана на половин кутиика от Кола (около 3-4 см беше нивото) и без всякакви други интервенции по модула на датчика потопих върха и започнах да го движа с кръгообразни,а след това и с хаотични движения в течноста.И така около 3-4 минути.Не съм ползвал тампони или други средства.Само в разредителя.Мога да кажа че всичко светна.А датчика за температурата(това е един диод) почистих с натопена в АМД-то четка за зъби(с внимателно търкане разбира се).След това следва хубаво изтръскване за да падне колкото може повече течноста която е останала и няколко минути(около 10) за да се изпарят остатаците.Следва монтаж и проба.Разултата беше при мен осезаемо добър.И за да затвърдя пробата направих същото и на Алфата ми.Там разликата беше по малка,но и дебитомера беше по чист.Не съм имал проблеми до сега от както съм ги почистил по този начин през миналата зима.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Според мен само, чист спирт, никакво топене, под силикона или лепилото има платка с елементи, ако влезне течност може да е причина за неработещ дебитомер.И с АМД става, но ако наистина има някакво покритие, може да падне.Ако няма - не виждам проблеми и с АМД.@GTipo - с климатик съм.Имам инфо, че всички JTDта произведени 04г. без мултиджета са серийно с печка.Някой да си даде VIN-а, май май всички излиза, че я имат.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар