Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Задачка-закачка !Що е то, те това на снимката:Само дизелите го имат.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      Печка.
      Fiat Stilo 1.8 16V

      Коментар


        Martin’s написа:
        emzo написа:
        Не би трябвало.Разкачи акумулатора за час примерно и утре като загрее я "опъни"
        А има ли вариант да съм го прецакал нещо ?
        Да, има.Казвам го от опит... И аз моят така го почистих... Много внимателно, но се прецака. После напрежението става 1V и не се променя по никакъв начин. Резултата от прецакан дебитомер се усеща веднага... Докато успееш вдигнеш 50 км и след теб се събира колона от поне 10 коли.Можеш да го премериш с волтметър, или на диагностика.
        Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
        Punto HLX JTD '02

        Коментар


          А добре де, тоя глупав дебитомер неможе ли да се почисти на ръка със сух памук, без да му се моли човек със спирт или каквато и да била друга течност ? Пак ли има опасност да се прецака, дори със сух парцал почистен ? Кое му се преебава и от какво, от течността нещо ли или от натиска при триене ? Аз се каня моя да го почистя идващата Събота, но вие направо ме плашите.
          '08 Alfa Romeo 147 Q2
          ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

          Коментар


            Натиск според мен.Чистия спирт не може да свали покритие.Виж ако е ментолов, салицилов и дръг такъв остават мазни полепи.Но пък моя беше от до покрит в мизерия.До сега нямам скапан дебитомер от чистене.@Martin’s - направи, каквото ти казвам и пробвай, преди да тръгнеш да даваш пари по диагностики.Ако си на ти с уреда, му виж напрежението, но пак да постои 1 час на разкачен акумулатор.Та тази печка, като я гледате, къде стои според вас ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              emzo написа:
              Та тази печка, като я гледате, къде стои според вас ?
              Имаш ли табло за управление в купето на въпросната печка?Най-вероятно същата е Webasto.Въпросната може да се намира пред предно ляво колело или пък дясно.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                Нямам, управлението като гледам е дистанционно (позиция 7).Може и да са я свалили тук, но с моя ВИН в ЕПЕР е активна селекцията.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  Хъм, да не би и аз да имам подобно нещо че колата да си пуши :Demzo, ти с климатроник ли си? Да не е само за такава версия?Вчера смених задната броня със стара, но здрава от стило същият цвят. Играх си с фенерче по нощите пред блока, ама ентусиазъм...стана супер.Проблема, който остана да имам е същията като на колегата то този форум:http://www.fiatforum.com/stilo/15392...oking-2.htmlВ момента имам доста масло, защото при предната смяна реших да долея - така ми бяха казали онези от сервиза, но може и да съм сложил повечко,дали това не причинява нещо такова?Тези маркучи на интеркулера...вчера видях че малкият е омаслен при сгъвката, започвам да подозирам че е скъсан (снимката не е на моят).
                  Прикачени файлове
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    При мен не пищи за непоставен колан.Само свети. Дебитомера лично го прецаках чрез топене в спирт.И от Христо купих Бош,пакетиран от Хофер.Само дето никъде не пише,че е Бош. По-добре е да се чисти със силен въздух. Показвания разход е верен.Няколко пъти засичам по метода пълно-пълно.
                    Octavia RS
                    Evo 10-служебната играчка.

                    Коментар


                      Пичове стига санували тия печки, Webasto-то съм почти сигурен даже мога да се обзаложа, че серийно в нито едно ниво на Стило го няма. Единствения вариант да имате такава печка е тя да е сложена допълнително. Ако имате сложена такава допълнително повярвайте ми ще знаете, че я има. Единствения начин печката да се активира е през дистанционното показано в ePER (то е с големината на дистанционно, и е с антена), няма как да ви дадат колата без него, защото печката от там се пуска. Също в колата (обикновенно при пепелника или жабката) си има апаратура вързана към печката която е за настройка на таймера. Тези неща няма как да ги пропуснете, с което мисля че е достатъчно ясно, че печка нямате. На доста Мерцедеси и други коли съм виждал, работил с Webasto печка ... няма как да се сбърка. Та към моя въпрос ... да почистя ли тоя дебитомер със суха кърпа ? Предполагам няма кво пък толко да му стане ебаси.
                      '08 Alfa Romeo 147 Q2
                      ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                      Коментар


                        Аз си мисля за малко памук и тампони за уши.
                        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                        Коментар


                          Мисля си за печката... не е ли по-добре да се имплантира едно дистанционно запалване на автомобила, пак същия ефект ще се постигне, но и двигателя ще е позагрял при тръгването. Макар че ще е трудно без имобилайзера в ключа.
                          Fiat Stilo 1.8 16V

                          Коментар


                            Да споделя и моят скромен опит с почистването на дебитомера на Стило.Правих го с АМД-разредител за бои.Налях в една разрязана на половин кутиика от Кола (около 3-4 см беше нивото) и без всякакви други интервенции по модула на датчика потопих върха и започнах да го движа с кръгообразни,а след това и с хаотични движения в течноста.И така около 3-4 минути.Не съм ползвал тампони или други средства.Само в разредителя.Мога да кажа че всичко светна.А датчика за температурата(това е един диод) почистих с натопена в АМД-то четка за зъби(с внимателно търкане разбира се).След това следва хубаво изтръскване за да падне колкото може повече течноста която е останала и няколко минути(около 10) за да се изпарят остатаците.Следва монтаж и проба.Разултата беше при мен осезаемо добър.И за да затвърдя пробата направих същото и на Алфата ми.Там разликата беше по малка,но и дебитомера беше по чист.Не съм имал проблеми до сега от както съм ги почистил по този начин през миналата зима.
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              Според мен само, чист спирт, никакво топене, под силикона или лепилото има платка с елементи, ако влезне течност може да е причина за неработещ дебитомер.И с АМД става, но ако наистина има някакво покритие, може да падне.Ако няма - не виждам проблеми и с АМД.@GTipo - с климатик съм.Имам инфо, че всички JTDта произведени 04г. без мултиджета са серийно с печка.Някой да си даде VIN-а, май май всички излиза, че я имат.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                emzo написа:
                                Имам инфо, че всички JTDта произведени 04г. без мултиджета са серийно с печка.Някой да си даде VIN-а, май май всички излиза, че я имат.
                                трудна работа да е сериятази печка струва доста паричкиосвен това в ценовите листи за топлите страни я нямасамо в Норвегия съм я виждал
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X