2 част
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Оригиналния термостат запушва/отпушва повече от един мъркуч.В даден момент,при определена температура,патрона започва да затваря,но не всички мъркучи наведнъж.Значи някъде е необходимо да се затвори/отвори по-рано. Не знам разсъжденията ми правилни ли са,но макароните щяха да монтират един обикновен термостат и да приключат. P.S.На това хубаво Стило да му забиеш термостат от 5лв е обидно.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Запушва -отпушва както и да е . Днеска на обед отидох да го разкарам малко и за бързо си вдигна до средата стрелката и така си се задържа до края . И мен ми се ще все луканцица да ям но и с бобец пак се живее. Като ги минах тия 800км с отпушен напълно термостат па и разхода си беше чудесен и работата на двигателя беше си добра . Е сега като държи постоянно 80-90 градуса работи още по тихо и спокойно . Д ане вярваме много на учените глави ами това което показва практиката . То ако спазваме това което го дават от завода какво да се прави няма да ни стигнат и две заплати на месец само за подръжката на колата . :D За сега пее пък ако заплача по нататък ще ви пиша .
Коментар
-
Така и аз да кажа какво сътворихме днес със колегата 1115. Смених най-накрая и последния тампон по мотора на моята кола, този стабилизиращия от страната на шофера. Исках да пробвам с малко по-друг тампон както бях писал от 150 mjet моторa, но всички ми казваха, че няма да стане и да не харча пари зян. Днес влезнах в Александър Ауто, там го нямаха наличен, също ми казаха да не се хабя да пробвам ей така и в крайна сметка си купих оригиналния който дават за JTD 115, Иван (1115) го монтира и това е. Вече за силовия тунинг който съм намислил съм укрепил мотора. Като вибрации нищо не се промени нито в по-добра нито в по-лоша насока, може би пресменянето на скорости стана доста по-меко но е възможно да си въобразявам.Сега за термостата, смених и него. Купих оригиналния за вграждане BEHR с чисто нов датчик към него за 125 лева от TN Car. Така, до тук добре ... тръгнахме да го слагаме иииии RedStorm незнам какво му видя лесно човек. Направо щяхме да родиме докато го смениме ... 3 часа мъки и завирания. Самия термостат се държи привидно на два болта да, но тънкия момент е, че е притиснат от тръбата на EGR-a и, за да се смени термостата трябва да се махне ЦЯЛАТА EGR тръбна система ... шанс. Така и така го бяхме закъсали, та решихме да махнеме изцяло EGR-a заедно с подгревната тръба и изобщо всичко. Сега съм на една тапа на изходящия колектор и една на throttle body-то, всичко друго е махнато и само буксата за EGR-a напомня, че е имало такава глупост. Стана много добре ... в крайна сметка сменихме термостата, затегнахме, наляхме чисто нов антифриз, обезвъздушихме от 100 места и сега резултатите. Понеже в съседната тема се пита колко бързо загрява STILO специално направих едно бързо замерване при чисто нов термостат за колегата. Трябваха ми точно 2-3 километра по километраж, за да може стрелката да мине 1.5/3-ти от скалата с което парното вече духаше доволно топло. После седях в някво задръстване 5-6 минути и стрелката си седеше в тази позиция при пуснато парно. В момента на тръгване и каране на 4-тия километър стрелката вече се бе установила на средата (2/3) и повече не мръдна от там, като парното задуха огън. Супер доволен съм ... стария ми термостат беше напълно отворен и сутринта при 5’С минах 20 километра а стрелката едвам се беше надигнала, и изобщо нямаше намерения да минава дори четвърт от скалата. С новия термостат за 4 километра при 5’С външна температура кова средата на скалата и мотора е загрял, парното духа огън.Това е в общи линии, само един съвет ... не се опитвайте да сменяте термостата сами на STILO, личен съвет .... ужасно гадна работа е.Следва операция генерация и преден интеркулер ... днес замерих размери да видиме какво ще се получи.П.С. ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ и на колегата pugsy който ни предостави гаража си и беше така любезен да помогне, ако имате нужда от оборудван гараж той е човека, дава го под наем - тук има повече детайли.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Sev написа:ако стрелката стои "закотвена" в средата на скалата, значи и при Стило е като на някои други колипри 70 оС се лепи на средата и си стои там без да помръдва, за да не се чуди водача'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Не е рядко срещан според мен, просто такъв е вноса тук и избора (в немското мобиле има сума стила със климатроници). Въпрос на оборудване е, климатроника си е хубаво нещо, на Стилото е много добре направен за командване, но според мен трудно ще намериш на добра цена с климатроник и да отговаря на всички минимални критерии за купуване, особенно пък ако търсиш 3 врати. Личен съвет, гледай да вземеш колата със фабрично CD, защото има модели и с касетка (оригиналните панели изглеждат еднакво, но са различни модули), оригиналната музика на колата свири много доволно и с една подмяна на колони нещата стават супер, а по-хубаво от фабричната музика като пасване и лекота на употреба за мен няма.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
radoslavp написа:Точно така трябва да е, вече стрелката ходи само нагоре до установяване на тази температура, замръзва на средата и повече не мърда нито в задръстване, нито при каране. Преди с отворен термостат първо, че стигах средата само лятото в задръстване и адска жега, второ че тя играеше при движение постоянно нагоре надолу.
Коментар
-
Че си е друго с термостат ,друго си е .И парното работи добре и двигателя работи отлично . Снощи като налях обратно антифриза не ми се наложи да правя обезвъдушаване Днеска като го покарах та загрея и отвори термостата гледам че антифриза си е пак до дето си беше в казанчето . Да се надявам ,че ще се размина с операцията обезвъдушаване. :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар