Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
GTipo написа:Да, спря.Аз даже сложих малко силикон за уплътнения, хеле позапуши малко.Гледах ТОВА филмче - дали работи? Да взема да пробвам поне как е без EGR?Ето и колегата от съседната тема за загряването със Стило мултивагон също кара без EGR. На твое място бих пробвал малко преди ходене на диагностика, защото компютъра ще ти запише грешка за липса на EGR с оригиналния софтуер, та след диагностиката да си изтрия грешката. Иначе ако ти хареса, аз в момента съм надраскал на AutoCAD планки за запушване с правилната дебелина и ми остава само да ги нарежа на лазер някъде, след което ще елиминирам цялата система културно, за да стане се едно никога не е била там.
'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Това за свалянето на фара,без да сваляш бронята е така,но с леко доуточнение.Пича е свалил пак почти всичко-гума(на снимката е монтирана,но няма как да свалиш пластмасата,без да махнеш гумата) и пластмасовата кора.Самата броня е гъвкава и се криви навсякъде.Според мен по-добре е да се махне бронята нацяло.При мен се получи разместване на лъча на фара надясно(и на двата,свалях ги,за да монтирам ксенона),което разместване не можах да регулирам с двата винта.Наложи се разхлабване на гайките и корекция на целия фар наляво.Тази корекция става при свалена броня по-лесно.С две думи-наложи ли се сваляне на който и да е фар,по-добре свалете и бронята.Няма да се забавите много. Как да не си купя една Голфара 2,всичко е толкова достъпно.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Red Storm написа:.....по-добре свалете и бронята.Няма да се забавите много.....Дам, това за голфарата е вярно....ама седим с брат ми и той вика...бе що не си взех една алфа...а аз - бе що не си взех некой х*йдай....ама и двамата си караме трошките. И неговата не е по-безпроблемна от моята. Само че моята е фул екстри, и наполовин цена.Нито мога да кажа че той е уцелил перфектната бройка, нито аз.Мислех си напоследък да си взема един дребен Х*йдай за градско само, бензин с газове. Без екстри. Да видим дали се троши по-малко.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
И на кората под двигателя трябва да се развият предните болтове.Имайте ме впредвид за планките за запушване на ЕГР.Каквото струва-казвайте. Аз купих един дръглив Ескорт за 250лв, набор *83 с АГУ.Може и да изкара зимата.Напролет ще го дам на моргата.Вместо да купувам четири тенекиени джанти и зимни гуми на Стилото.Като вземеш ксенона звънни,ще скокна до Софето да погледам.Пък и да видя големия град.
Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Привет младежи . Тая вечер поставих термостат на Стилото по начина показан е една от темите .Някъде за около 2 часа стана всичко . Може би повече време отделих да мисля върху някой неща отколкото самото поставяне . Ето операцият в снимки . Хубаво е да разполагате със собствен гараж с работна маса и кабелна телевизияТрябва да имате и такава малка дрелчица на която се поставя такова малко дискче с което да срежете скобата която държи маркуча към радиатора . Заради тая скоба загубих около 40 минути как да я махна докато ми дойде на акъл да я срежа с тая дрелчица само за минутка. :D
Следващата операция за вмъкване на термостата в маркуча ми отне 3-4 минути . Пак мислих дълго време как да стане и го направих по следния начин . Лекичко намазах външното на термостата с масло и го вкарах около 1 см в маркуча . За да не ползвам гореща вода с която да нагрея маркуча то вземах от сервиза си така наречената станция за горещ въздух която я ползваме при ремонта на телевизори . Та с тоя горещ въздух обдухах и затоплих маркуча външно около термостата и той си влезна много лесно . Тъй като вие едва ли ще намерите такава станция за горещ възвух то може предполагам да се затопли и на газов котлон като се държи далеч от пламъка а само топлината да го лъха . Нагряването с въздух запазва маркуча сух и не ти се плъзга когато го натискаш за да влезе термостата ,докато когато го нагряваш с гореща вода той е мокър и се плъзга по ръката ти.
Ето го вече поставен маркуча с термостата вътре на самото място. При мен не се налагаше да се маха капака над радиатора и съвсем удобно се свали маркуча свързващ двигателя с радиатора .
Как източих антифриза без да разлея от него . Вземах една пласмасова бутилка от безалкохолно двулитрова .Отрязах я откъм върха така че се получи фуния . Пробих капачката и имах маркуч 2 метра който го вкарах в капачката и го уплътних . Маркуча го прекарах през прореза пред кората под двигателя и края му го поставих в съд в който да се събира антифриза . Като махнах скобата на съединението към двигателя то лесно се извади и самото съединение и антифриза потече в така направената фуния и по маркуча та в легена . Така се разминах с разливане на антифриз . Сега ми идва на ум че е можело да си купя днеска една пласмасова фуния и направо на нея да надяна маркуча и да не си играя да пробивам капачка и уплътнявам после маркуча към нея. Налях после изтеклия антифриз близо 2 литра беше обратно в казанчето и утре остава да видя дали ще се наложи някакво обезвъдушаване .На пръв поглед лесна работа но не бих я пропоръчал да я прави колега който няма и гараж и инструменти ,защото ще има да псува до девето коляно . Примерно аз за минутка развих скобата от към двигателя , но другата ми скъса нервите от никъде не мърда та накрая ми дойде на акъл за тая дрелчица и прескочих до сервиза си за нея и по пътя ми дойде на акъл да си взема и станцията за горещ въздух . И така с дрелчицата за минутка прерязах скобата и извадих съединението и за няколко минути със станцията загреях съединението и вкарах термостата . :D Дано съм бил полезен за тия които решат и те така да си преработят термостата . Все пак всичко до тук ми струва 11лв термостата и 1.20лв три скоби. А смяната на оригинален с труда с антифриза ми го сметнаха някъде към 200лв.
Коментар
-
Ох и аз съм утре на смяна на термостат също ... запазил съм час, само дето купих термостата оригинален BEHR 120 каймака, и ще артиша от труд само. Таковам го и в термостата толко пари, още ме боли сърцето как ги дадох.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Браво колега, само че цената за нов + труд 200лв е абсурдна.Нов BEHR с ДАТЧИК(много важен, в друга тема съм писал за него) от АХМ е към нас с цена - 112лв.Смяната и сами може, не е сложно.Определено е по-евтино с такъв от Рено, но аз не бих карал с такъв. (лично мнение).п.с. евала за гаражчето и аз искам такаF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ами като го гледам на какво е място и колко маркуча трябва са махнат и антифриз да се излее ще отнеме доста време. И какво като е оригинален за 120лв? Защо като са оригинални се налага често да се сменят ? Аз мисля че по начина по който го направих разбира се видях от други в друга тема че така са го направили е много по практично и струващо три кутии цигари изразено на език на пушачите. :D Върши една и съща работа да не пуска към радиатора антифриз докато не загрее в двигателя до 80 градуса. :D Надявам сега и разхода на гориво още да падне под 4.6л
Коментар
-
E аз затова казах лично мнение.Аз смених на Браво с Вернет и нямах грижи, въпреки че вернет не се тачат много.Но пък не смених датчика на термостата и цяла зима ми горя с над 2л. отгоре.Я да попитам, климатроника май е рядко срещан, повечето обяви в мобилето са с климатик ?Дори има една с нави, но климатик .... Както беше казал Торнадо в една друга тема ... Италианска му работаF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:.Но пък не смених датчика на термостата и цяла зима ми горя с над 2л. отгоре.То до сега като съм минал към 800 км не виждам някаква разлика въпреки че не ми е работил термостата . Даже последните към 300 км компа ми отчете 4.6л на 100 км .
Коментар
-
Да, ако караш с галене на педала - точно толкова!Най-висок разход на извънградско пък - при пикове до 200 ...- 10 на 100.Преди малко имахме доста ползотворна среща.ogo28b се беше наврял в касетофона ми, ilkor под капака, а ние с pecho диагностицирехме ту неговата ту моята трошка.Преди малко пък си седях на бензиностанцията и си мисля...що да не елиминирам EGR-а?! Яааа да видим какво ще стане.Откачих само буксата. За сега не мога да видя разлика - мисля се че няма такива сажди тозад като по-рано, но ми се ще да видя на светло - утре, че да съм сигурен.Разхода ми според ogi28b е теч...и си го има.Ще изкарам данните от дебитомерите и на двете коли. Ще се ориентирате по имената на файловете.Моят явно отчита по-слаба маса. Не знам това какво значи? По-слабо турбо, дупка преди дебитомера...? А може да не съм натиснал педала като хората. Дебитомера обче работи - в стойности ~ 0,200 до 0,800 волта.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар