Имах предвид, че като пусна волана, я на ляво, я на дясно, а сега върви направо машината.
Разбирам, като пусна волана върви направо, но волана стои на криво Веднъж, при скорост от 5 km/h натиснах спирачката рязко докрай и нещо така яко изпука, че хората наоколо се обърнаха да видят кой катастрофира, случва се много много рядко и при разни неравности и тогава волана ми застава накриво, при следващото пукане се изправя. Идея?
Така като гледам сега като застудя леко в града ми прави около 8.5л, но аз съм със счупен термостат, предполагам че зимата при мен ще дигне до 9л/100км максимум, иначе много зависи къде и как караш, а колкото до бордовия компютър и засичанията ми с пълнене има минимална разлика, така че аз на моят борд комп. вярвам :D.
Като запалих днес сутринта, първите 10 секунди работеше точно като дизел после изчезна това и си се оправи, помня, че и преди го правеше това зимата със Selenia 20K, сега маслото е Castrol Magnatec 5W40 C3. Миналата зима, като, че не тракаше толкова или просто съм забравил... какви са тия повдигачи, какво представляват? За няколко секунди го прави това, 5, 6 и не трака много, но се чува.
Колко студено ? При -15 ли колко беше зимата, мойта работеше като трактор Ама според мен беше от тампоните, после смених тоя на кутията и сега ще видим зимъска, гат сняг забръска
Колко студено ? При -15 ли колко беше зимата, мойта работеше като трактор Ама според мен беше от тампоните, после смених тоя на кутията и сега ще видим зимъска, гат сняг забръска
Ами в адския студ, с масло Selenia 20K потракваше малко, пак за много кратко и се оправяше. И то е тихичко, не е като да громоли яко и докарваше точно звук на дизел Сега не е толкоз студено пък защо започна да трака, хем и с по-хубаво масло... да не би само да не е много хубаво това масло от баумакса? Ся и него ако трябва да го сменям .. предишното не можа да изкара 5к заради сменянето на картера...
Така като гледам сега като застудя леко в града ми прави около 8.5л, но аз съм със счупен термостат, предполагам че зимата при мен ще дигне до 9л/100км максимум, иначе много зависи къде и как караш, а колкото до бордовия компютър и засичанията ми с пълнене има минимална разлика, така че аз на моят борд комп. вярвам :D.
И аз съм горе доло там някаде в момента в града (Пловдив) ми дава на компа 7.9л- 8.0л нормално каране и ръчкане естествено!Но при мен термостата е заминал блокирал е в отворено полужение!
И при мен термостата е в същото положение, но аз карам в малък "град" за разлика от Пловдив и тук няма много време да загрее мотора, така че го приемам за нормален разход.
Аз дори вечерта след 20:30ч. като излезна да карам съм бутал разхода до 5,8/100 , но никакво настъпване и до макс до 2000 оборота и с галене на педала .... все едно галиш някоя блондинка ..... Ама предпочитам Стилото пред блондинката .....
Ок.Някой дизеляк да е сменял датчик запалване ?Чудя се дали са си взели поука и са сложили по-бошовски датчици или в най-скоро време .... като чукнат 8-9годинки ще почнем да гаснем по кръстовищата
Оня ден леко жулнах колата отдолу на 1 бордюр, понеже не бях сам, другия човек видя, че е опрял един болт, главата му, той е навит от отдолу нагоре и сякаш държи някаква пластина, какъв е той? така малко зад предната дясна гума е , има го симетрично и от другата страна зад предна лява гума?
Коментар