Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Да споделя и да попитам Моята гад счупи скоростите. От втора на трета в един баир се чу пукот и тропот и спрях. Слязох и то роди милото...маслото от скоростите изтече и си го прибрах на репатрак. Това му е второто прибиране на репатрак и ако някога има трето то ще му е последно, защото ми писна и просто вместо в гаража ще го откарам на вторични... Въпроса ми е някой има ли представа за ориентировъчна цена на скоростна кутия и дали скоростната кутия е съвместима със скоростните кутии на някой модел на Алфа? Имам още едни счупени скорости от предишния собственик...явно не е случайно. Ако не успея да направя от двете една - лошо
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      Подреждам си харда на работа и намирам снимки стари, та да питам пак:Как се регулират, че на ръка не мога да го мръдна дори ?Това е под въздушния филтър, не си спомням тръбата в другия край къде отива, предполагам е oil catch tank (маслен сепаратор) ?
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        Слав написа:
        Да споделя и да попитам Моята гад счупи скоростите. От втора на трета в един баир се чу пукот и тропот и спрях. Слязох и то роди милото...маслото от скоростите изтече и си го прибрах на репатрак. Това му е второто прибиране на репатрак и ако някога има трето то ще му е последно, защото ми писна и просто вместо в гаража ще го откарам на вторични... Въпроса ми е някой има ли представа за ориентировъчна цена на скоростна кутия и дали скоростната кутия е съвместима със скоростните кутии на някой модел на Алфа? Имам още едни счупени скорости от предишния собственик...явно не е случайно. Ако не успея да направя от двете една - лошо
        Ехее колега, ти направо ме уплаши, кажето на какво се дължат тези проблеми да се знае?!!

        Коментар


          emzo написа:
          Подреждам си харда на работа и намирам снимки стари, та да питам пак:Как се регулират, че на ръка не мога да го мръдна дори ?Това е под въздушния филтър, не си спомням тръбата в другия край къде отива, предполагам е oil catch tank (маслен сепаратор) ?
          По първият въпрос-при мен се завъртат за около оборот и половина,като за това си развъртане има ход около сантиметър.Така е и на врата на багажника ми.По въпроса с маркуча-другият му край е в смукателната тръба между дебитомера и турбината и най вероятно е точно такава функцията му както я описваш.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            Здравейте от скоро имам Стило 1.9 JTD 3 врати имам следния проблем с парното по-точно с копчето за степените на вентилатора!Проблема е следния: като запаля двигатела и като пусна да духа на 1 или 2,3,4 не духа,загасям и давам на контакт и започва да духа на всичките степени без проблем.Запалвам двигатела пак спира!Някой път примерно 5 от 2пъти като запаля двигатела си започва да работи!Когато иска тръгва когато иска нетръгва!Какъв според Вас е проблема?

            Коментар


              Не исках да пускам цяла нова тема за този проблем, затова реших да ви питам тук: светка ми brake lamp fail и триъгълничето с удивителната. Случва се много рядко, на месец по два пъти, а може и да не светне. Някой имал ли е подобен проблем? Сменях скоро стоп машинката, защото не ми светеха стоповете и мислих, че е от нея, то се оказа, че ми е прерязан единия кабел към нея.. не знам как. Както и да, показваше го това и със старата стоп машинка...

              Коментар


                Отиваш в багажника, вадиш конектора към стопа, разглобяваш го и гледаш за нагари, чистиш и връщаш обратно.Хубаво е да свалиш и стопа, щото може в него да е причината.Мене ме тормози преди време, след гореописаната процедура нямам ядове.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  Свалях ги стоповете, като сменях стоп машинката, да видя дали са здрави крушките и се оказа, че двата стопа на вратата на багажника са изгорели обаче нищо не светкаше за изгоряла крушка. Чак като сложих грешна крушка, се сети да писука. Смених всички крушки и пак писука това. Ще пробвам да почистя конекторите, защото не вярвах, че може от нищо да се разкачат, но на вратата още помня как ми изгаснаха всички копчета и като напръсках с контактен спрей се сети да тръгне. Баси буксите има тва стило ...

                  Коментар


                    При мен го имаше същото писукане, самата крушка не контактуваше както трябва с цокъла и малко съм я побългарил, като съм я увил с лист хартия за да хване по-плътно.Все повече "помагате" на други колеги с този модел, като пишете всички технически въпроси в една-единствена тема. Модераторски екип на fiat-bg.org
                    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                    Коментар


                      Някой да си е правил списък с дреболиите, които е отстранявал по колата ?
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        emzo написа:
                        Някой да си е правил списък с дреболиите, които е отстранявал по колата ?
                        Аз съм си правил 1. Веднъж някой ми преряза кабела за стоп машинката - не ми светеха стоповете.2. Веднъж не ми правеше контакт кабела на вратата и не можеш да си спускам прозорците - напръсках го и се оправи.3. 3 пъти сменях крушка на левия фар, което е баси и невероятното мъчение.... и това е за дреболиите.за големите ремонти: 1. Тампони заден мост.2. Носачи.3. Картер и маслена помпа, но тя си беше ударена, не е виновна фиатката 4. Дискове и накладки, но това си е консуматив. Та това за 3 години и 70 000 км. Чак толкоз зле не е Обаче на теб като съм ти чел проблемите, майко мила, няма такъв късмет, поне нали я направи тип топ сега? :D

                        Коментар


                          Бавно и славно се точи към error free състоние, за справка последното изречение в подписа.Просто има неща, които сам не мога да оправя, а в кой да е сервиз не я оставям, нагледал съм се на некадърници !
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            emzo написа:
                            Бавно и славно се точи към error free състоние, за справка последното изречение в подписа.Просто има неща, които сам не мога да оправя, а в кой да е сервиз не я оставям, нагледал съм се на некадърници !
                            Е има и друго - моя двигател е най-елементарния в моделната гама, ако бях дизел, да сравняваме. Мисълта ми беше, че е до късмет всичко, аз я купих и доста нова и сам съм си я трошил по пътищата. Ако я бях купил чисто нова, досега сигурно, нищо нямаше да се е счупило. С колата на старо винаги си е риск, не знаеш как са я карали и кво е преживяла. Един приятел има бмв 5, 2000-та година, досега какво ли не сменя, но там цените са много различни, едни лагер на главината му е 400 лв. уплътненията на стъклата му изгниха; забравил съм какво ми е разказвал, но доста пари потрошава най-редовно за ремонти, така, че съм доволен аз от фиатките... засега

                            Коментар


                              Мене дреболиите ме дразнят, носачи, дискове и др. консумативи - не ги броя.Ама това да ти скърца механизма за затваряне/закопвачане на вратата ..... егати аз цялата кора свалих, барабар с металната, а то толкоз просто било Aaa и АBS/ASR/EBD/ESP грешките да не пропусна.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                emzo написа:
                                Мене дреболиите ме дразнят, носачи, дискове и др. консумативи - не ги броя.Ама това да ти скърца механизма за затваряне/закопвачане на вратата ..... егати аз цялата кора свалих, барабар с металната, а то толкоз просто било Aaa и АBS/ASR/EBD/ESP грешките да не пропусна.
                                А да, но аз пък нямам ASR и ЕSP, така, че пак не може да сравняваме. Мен ме дразни, че ми тракат стъклата, като с спуснати, просто, ужасно, ужасно ме дразни това. А какво имаш предвид под механизма за затваряне на вратата, копчето ли? Друго ме дразни, че ми трака, нещо в кормилото, пластмасово и не знам какво е. Джамбазите ми бяха откачили буксите на чувала, по неизвестни за мен причини, закачих ги, но сега пак трака нещо, все си мисля, че ми трака съчмата в централата на чувалите. Помня и как като я купих миришеше на бензин и се оказа, че ми е махнат капака на бензиновата помпа и около него се въргалят болтчетата му. Това с прозорците на предните врати още дълго няма да го трая и ще ги разглобявам.

                                Коментар

                                Working...
                                X