Развиваш пробката отдолу на филтъра, за да изтече водата, цапаш си ръцете с нафта и сменяш доставчика
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
emzo написа:Чудя се какво ли още ми предстои ....F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
tomsan написа:Някой играл ли си е да сваля предните седалки, защото имам проблем с тази на пътника, по-точно с механизма за освобождаване блокирал е и не иска нито напред нито назад..."Let us die young or let us live forever, we don't have the power but we never say never"
------------------------------------------
Fiat Stilo 1,9 JTD 115, 3 врати
Коментар
-
Реших четейки за стилото да споделя нещо интересно от няколко набързо направени теста. Колата е стило 1.4 - 90 коня триврат бензин модел 2007 на около 59 000км.. И така всички знаете как колата се захранва с въздух. Тоест квадратното място до фара, коеот капака затваря. И така смело с дрелката и едно свредло 10мм направих 6 отвора в наклонената част на тази "паничка" от към страната на решетката. Постъпващият въздух не е все още директна струя защото се пада зад преградка на решетката. Какво установих с тази простотия, един диагностичен елмски кабел и малко бензин и време за харчене. Колата при нормални условия и бензин А95 по един и същи маршрут дава температура на входящия въздух около 45-53 градуса, разход при около 3 000 оборота моментен от 6,5 до 9/100 вариращ заради терена. При пробиване на отворите температурата падна с около 10 градуса което при същите терен, гориво и условия подаде разход от окло 5,8-7 при същият начин на каране. След наливането на А98 забелязах следната промяна - колата подобри динамиката си в ниския диапаон от 2200-3500 оборота, като съответно на 4-та и 5-та доускорява малко по-уверено. Рзхода падна, и като цяло колата започна да се чувства една идея по-добре. Като недостатък отчитам опасността от навлизане на вода към канала на филтъра при силен дъж и шофиране, или миене на колата с пароструйка. Мислех да слагам няколко слоя финна мрежика под формата на филтър и т.н но тъй като колата не е моя :D , просто затапих отворите с чер силикон. Това определено потвърждава идеята за - колкото повече свеж и хладен въздух толкова по-добро горене и по-добра работа.Oт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..
Коментар
-
Колеги светна ми червена лампичка която прелича на кранче и колата не може да запали ... Все една няма гориво ...В ръководството за употреба пише, че е за "ENGINE CONTROL SYSTEM FAILURE (EOBD) (amber)" ...Какво ще е това пък сега ? А ето и снимка :http://195.149.248.189:8080/2010-08-...9bf5_920x0.jpg ^^^Докато напиша и слезна до колата тя запали без нищо да изпише или да изписка ... Покарах я малко с повече газ след което направих 3 опита с различен интервал от време - пали и няма проблем ...Дали се е записала сега някаква грешка или нещо да се е ушашавила от топлото ?Най-добре ще я закарам за диагностика да се види ...Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03
Коментар
-
При мен колега компа е натрупал много грешки,от една година несъм го карал на диагностика но тези дни ще го закарам и ще пишем.Нещо ми се случи преди два дена при запалване.Въртим ключа да палим при което загасва цялото табло все едно няма ток,връщам ключа и тогава почва да върти да пали.Повторен опит за запалване пак същата работа,загасва всичко връщам ключа на нула и пак почва да върти да пали без нищо да свети на таблото.Кажи ми каква е причината за това.Много странна работа.FIAT STILO 1.2 16 V.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар