Stoyan_68 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
-
iakvvu написа:Stoyan_68 написа:...аз тази топлина предпочитам да я "загубя" във вид на светлина :DFiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Несъмнено по-добрият вариант е да няма допълнителен резистор (защото той наистина разсейва част от енергията във вид на топлина).Може на някоя от срещите да премерим колко е токът през тези светодиоди (само да не забравя и да намерим що-годе точен мултицет).ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Мерихме, Pecho ако се сещаш, твоите диоди са от същия сайт, моите може да са по-нови с 20 дена. Същият модел, същата марка, същото разпределение...бе същите. Ilkor донесе про мултицет. 1.2 А по спомени.Ако измислите по-ефективен начин -казвайте. Но аз мисля че няма.Продават се диоди специални за целта - жични с радиаторчета.Ако си нямам друга работа някой ден ще сменя тези дето съм ги сложил сега щото са без радиаторчета.Греенето е недостатъчно да стопи каквото и да е, особено термоустойчива пластмаса.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Ами ти кажи, ти си ги сложил и имаш впечатления!А ако въпросът ти е във връзка с резисторите, коментираме по принцип - ясно е, че наличието на ограничаващ резистор влошава общия КПД (защото разсейва енергия във вид на топлина, вместо в светлина). Ама ако не предизвикват писъци и ти харесва как светят, значи са екстра. :Dex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Вижда се супер, свети 2 пъти по-силно от нормална крушка. Не остава да свети след загасяване, какот е при Pecho.Получава се обаче един проблем с примигване, ритмично. Даже на таблото подсветката примигва. Не е постоянно.Не знам дали е от това, но по сайтовете има някакви филтри, които се справят с такива проблеми, породени точно от диоди.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Управлението на фабричната аларма е над плафона, там има бутони. ако имаш дупка - значи нямаш, но там идеално може да скатаеш антирадар За ESP-то, Стефан Хаджов обясни (бая назад в темата) кое и как, за да разбереш, но по лесно иди на някой полигон и я сурни в завоите, ако влезе сама в пътя значи имаш.Ама май серийно е в началото на 2003г.Къси - H7Дълги - H1F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Днес на редовната неделна среща при Пипълс с Ники премерихме тока през светодиод (всъщност група от 9 светодиода) като тези, които съм сложил на Стилото. Резултатът се вижда на снимката - малко над 100 mA. Ако приемем, че напрежението на акумулатора е било 12,5V (ми не се сетих да го премеря Yellow_Flash_Colorz_PDT_36 ), това прави ~1,3W обща мощност. При работно напрежение на автомобила мощността ще е около 1,5W (което е мнооого далеч от обявената на сайта Yellow_Flash_Colorz_PDT_11 ).ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Възможно ли е за 140 000км. да съм с оригиналните задни накладки ?Бош се оказаха, както при iakvvu - http://prikachi.com/images/882/2223882D.jpgF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар