Колеги като паля при чека ми пише service 16 dy , преди няколко дена беше 22 dy,? Мисля, че е ще иска service due след тези дни, но на какъв период излиза не е ли на 30 000 км чак от последното закачаве на диагностика , а аз съм минал 9 000 км от последната диагности със смяна и на маслото?
Ако не ме лъже паметта, сервизния период може да се въвежда ръчно. Колкото е зададен след толко ще ти писне, закачането на диагностика няма нищо общо със сервиза на колата.
'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Колеги като паля при чека ми пише service 16 dy , преди няколко дена беше 22 dy,? Мисля, че е ще иска service due след тези дни, но на какъв период излиза не е ли на 30 000 км чак от последното закачаве на диагностика , а аз съм минал 9 000 км от последната диагности със смяна и на маслото?
Ако не ме лъже паметта, сервизния период може да се въвежда ръчно. Колкото е зададен след толко ще ти писне, закачането на диагностика няма нищо общо със сервиза на колата.
Ами чета в книжката че на 30 000 км или 1 година се появава service due, та сигурно при мен ще е от 1 година, някаква комбинация от натискане на бутони да има за ресет ?
Колеги искам да попитам за пружините на моето Стило 1.6 16v, а именно от какъв друг модел Фиат стават(ако изобщо има такъв) и дали от 1.9JTD стават на 1.6 ? А също и как са степенувани цветовете на пружините по твърдост?(жълт, червен, син, розов....)Мерси
Ау, забравих да се оплача: Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 само една година откакто карам Стилото и вече ми се наложи ремонт! Възмутен съм! Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Стоп-машинката започна да прави мизерии: изглежда единият от превключвателите вътре не превключваше винаги и съответно всички свързани системи се изключваха (Бип: ABS! Бип: ESP! Бип: ASR!). Реших да не губя време и направо да я сменя (~25 лв. в AXM-Auto преди отстъпка). Бях си приготвил целия репертоар от псувни, ама се оказа, че не е толкова трудно. Всъщност повече време загубих в сваляне на предпазната пластмаса над педалите (предполагам, че може и да не се сваля, но няма добра видимост). Иначе смяната става дори без инструменти - машинката просто се завърта на 90 градуса, разкачва се куплунга и се изважда (подобно е като на други автомобили).Та, ако ви се наложи, не се стряскайте. Иска малко гъзурчене, ама става бързо. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15
Вече е късно, но не е трябвало да взимаш нова, старата се намества с една степен нагоре и е ОК.
Еми отваря се с тънко ножче и веднага се вижда как се регулира бутона за да е по-висок. Бях писал преди това из форума за тоя яд. Не знам защо, но бутона фабрично е настроен на най-ниско положение. Дори и така не мога да си обясня защо проблема се проявява след време, а не веднага. Както и да е, една позиция по-нагоре и си бачка. Нямам снимки на карантията за съжаление, но из нета съм виждал да се мотат.
Най-сетне си монтирах cd-то и стана доста добре ,а и разликата от преди е огромна. Вижте как стана:
Прикачени файлове
Виж бейби не сме глупаци,
ние сме отбор от здравеняци.
Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
така че качвай се на дансинга и започвай да играеш! http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo
Браво, добре е станало. Преходника ти е най-добрият вид.При мен онзи ден светна Engine check, направих диагностика, и какво да видя.. P0235! Изчистих грешките и пак се записа. Реших че е соленоида на Пешо. Видях че го е местил, и реших да го преместя и аз - хем да го изчистя.Местих и чистих - нищо. Грешката си остана. Видях че едната тръбичка излиза отпред, и при стартиран двигател - от нея смуче, към другата.Това чудо нали мери налягането в турбото?ПП. Гледам в нета че пише също да се чисти MAP...ще пробвам и това.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар