Колеги, от 2-3 дни ми изписва от време на време грешка: Rear fose > , нещо отзад вдясно ясно, ама това fose какво е ? ПРобвах всички светлини, но са си ОК. То не е грешка, ами индикация с оня ключ гаечния, че нещо е изгоряло май май. И сега пък от днес ми дава Beep failure, което си мисля, че е за клаксона, ама и той си работи в интерес на истината. И то тия грешки ги дава на моменти, не винаги. Някой има ли представа кво иска тоя компотер от мене ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Спестих малко пари и реших да си сложа ксенон, та някакви съвети да имате?Виж бейби не сме глупаци,
ние сме отбор от здравеняци.
Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo
Коментар
-
fiatmaniak написа:Спестих малко пари и реших да си сложа ксенон, та някакви съвети да имате?Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Ръководство - смяна на предни накладки Стило
Инструменти:Гаечен ключ 12 и 13Тръбен (френски) ключСваляте гумата и въртите волана в крайно положение, за да работите по-лесно с апарата.Развивате маркираните на снимката болтове, те държат апарата.С развиването им, той се вади изключително лесно: Тук се забелязва предпазното фолио, на което пише, че трябва да се свали, а дефакто не е свалено...... италианска му работа Самите накладки вече могат да се извадят директно.Ето старите и разликата в дебелината с новите: Ето супорта със свалени накладки: Може да смените скобите, може и да използвате старите, те реално не се захабяват, въпрос на личен избор.Ако решите да ги сменяте - свалят се с отвертка или клещи: Ето как се закрепят новите пластинки: Следва поставянето на новите накладки: Като предварително с телена четка минах покрайнините на диска и апарата, за да съборя ръждата:Следва прибирането на буталцето, за да може да пасне на новите, по-дебели накладки.За целта използвах тръбен ключ, като много внимателно и бавно го натисках, като цяло се прибра много лесно.Предварително се развива капачката на контейнера за спирачна течност, тъй като при прибирането на буталото, може да прелее.Моята спирачна течност беше на макс и се наложи да източа малко спирачна течност.Някой ще каже, че не трябва с тръбен ключ, но както писах внимателно и бавно натискане - прибира се без проблеми, а и не съм сервиз, за да разполагам със стяга или др. специално приспособление.Следва монтаж на апарата: И завиване на болтовете.Сега за болтовете.... в моите накладки имаше и нови болтове с лепило по тях. Естесвено сложих тях, само че оригиналните се завиваха с гаечен ключ 13, а новите - с 12. Просто да отбележа.http://media.snimka.bg/6163/018580608-big.jpgСлед като направите процедурата и на двете колела, напомпвате педала на спирачките и проверявате има ли нужда от доливане на спирачна течност.Следва по-внимателно спиране в следващите 100-150км.Избраните от мен накладки бяха Textar - 2370802, закупени от Ауто+ Впечатления:След второто спиране, колата спира по същия начин, по който със старите накладки, което е повече от доволно !Да видим след 100-150км градско как ще са. Дисковете са с минимален ръб, чак не си заслужаваше да ходя на стругар.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Преместване клапана на турбото
През почивните дни реших и аз да коригирам едно, както мнозина твърдят, не много подходящо конструктивно решение в Стило и да преместя клапана на турбото: от мястото му под левия фар (където се мокрел и правел мизерии) на по-високо и сухо - до акумулатора.
Понеже на няколко пъти наистина ЕКУ-то регистрира грешка, свързана с въпросния клапан, идеята ми беше да го почистя и преместя. Скромното ми мнение е, че ползата от това упражнение е малко спорна - клапанът изглежда напълно капсулован, единственото място, където според мен може влагата евентуално да причини проблем е буксата на електромагнита. Е, пръснах я с контакт спрей (въпреки че не изглеждаше да има нужда), фъс-фъс със сгъстен въздух и пак обратно.
Ако все пак някой реши да си премести клапана, ето няколко снимки за ориентир. Във www.fiatforum.com има доста писано по въпроса (вкл. ръководство), та мисля няма нужда от подробни описания (сваляте ляво предно колело и подкалника и ще видите клапана под фара). Мисля, че снимките казват всичко.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
При мен след тази интервенция проблеми няма вече никакви.Разликата е само новото място на което съм монтирал моят.Преди това нямаше дъжд в който да напомпя колата над 2000 оборота и да не ми светне чека със загубата на мощност.Сега вече си я пришпорвам без проблем и то в доста големи локви и течащи води по улицата.Преди да преместя клапана бях затворил със силикон захранващият куплунг,мислейки че проблема е в него,но...разлика нулева докато не намерих новото местенце на соленоида.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Ау, забравих да се оплача: Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 само една година откакто карам Стилото и вече ми се наложи ремонт! Възмутен съм! Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
Стоп-машинката започна да прави мизерии: изглежда единият от превключвателите вътре не превключваше винаги и съответно всички свързани системи се изключваха (Бип: ABS! Бип: ESP! Бип: ASR!).
Реших да не губя време и направо да я сменя (~25 лв. в AXM-Auto преди отстъпка). Бях си приготвил целия репертоар от псувни, ама се оказа, че не е толкова трудно. Всъщност повече време загубих в сваляне на предпазната пластмаса над педалите (предполагам, че може и да не се сваля, но няма добра видимост). Иначе смяната става дори без инструменти - машинката просто се завърта на 90 градуса, разкачва се куплунга и се изважда (подобно е като на други автомобили).
Та, ако ви се наложи, не се стряскайте. Иска малко гъзурчене, ама става бързо. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Ами честно казано, не знам каква марка е стоп машинката. Обадих се в магазина на AXM в Младост (че този ден имах път в тази посока) и Пламен организира експресно доставката й от другия магазин. Вечерта я смених. Ако ми дойде вдъхновението, може да отворя старата машинка, за да видя какъв точно е бил проблемът.За Стилото: да, докарах го от Австрия, харесах си го по обява в Интернет . Ама не го взех съвсем на сляпо, първо бе изпратен съгледвач, а след като отидох на място - и преглед в сервиз (макар и не съвсем подробен). Към iakvvu: няма да се плашиш, за 10 минути работа е!ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Pecho, не описа какви ти бяха точно симптомите, в кой момент ти изплюва грешките. Предполагам че като натискаш педала на спирачките. При мен ми изплюва ESP и ASR грешки от дъжд на вятър и при по-остро вземане на завоя. По едно време мислех също да сменям тази машинка, но пък не откривам никаква връзка с момента на спиранеFIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
Колеги като паля при чека ми пише service 16 dy , преди няколко дена беше 22 dy,? Мисля, че е ще иска service due след тези дни, но на какъв период излиза не е ли на 30 000 км чак от последното закачаве на диагностика , а аз съм минал 9 000 км от последната диагности със смяна и на маслото?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар