Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги, от 2-3 дни ми изписва от време на време грешка: Rear fose > , нещо отзад вдясно ясно, ама това fose какво е ? ПРобвах всички светлини, но са си ОК. То не е грешка, ами индикация с оня ключ гаечния, че нещо е изгоряло май май. И сега пък от днес ми дава Beep failure, което си мисля, че е за клаксона, ама и той си работи в интерес на истината. И то тия грешки ги дава на моменти, не винаги. Някой има ли представа кво иска тоя компотер от мене ?
    Fiat Brava 1.4 12V

    Коментар


      Спестих малко пари и реших да си сложа ксенон, та някакви съвети да имате?
      Виж бейби не сме глупаци,
      ние сме отбор от здравеняци.
      Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
      така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
      http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo

      Коментар


        fiatmaniak написа:
        Спестих малко пари и реших да си сложа ксенон, та някакви съвети да имате?
        Свали предната броня,за да можеш да работиш по-лесно.Иначе,другия начин,колата на крик,махаш подкалника и дерзаеш.Ако си с малки ръце може и да успееш,с много зор и много псувни.Затова по-добре свали предната броня.
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
        Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

        Коментар


          Ръководство - смяна на предни накладки Стило

          Инструменти:Гаечен ключ 12 и 13Тръбен (френски) ключСваляте гумата и въртите волана в крайно положение, за да работите по-лесно с апарата.Развивате маркираните на снимката болтове, те държат апарата.С развиването им, той се вади изключително лесно: Тук се забелязва предпазното фолио, на което пише, че трябва да се свали, а дефакто не е свалено...... италианска му работа Самите накладки вече могат да се извадят директно.Ето старите и разликата в дебелината с новите: Ето супорта със свалени накладки: Може да смените скобите, може и да използвате старите, те реално не се захабяват, въпрос на личен избор.Ако решите да ги сменяте - свалят се с отвертка или клещи: Ето как се закрепят новите пластинки: Следва поставянето на новите накладки: Като предварително с телена четка минах покрайнините на диска и апарата, за да съборя ръждата:Следва прибирането на буталцето, за да може да пасне на новите, по-дебели накладки.За целта използвах тръбен ключ, като много внимателно и бавно го натисках, като цяло се прибра много лесно.Предварително се развива капачката на контейнера за спирачна течност, тъй като при прибирането на буталото, може да прелее.Моята спирачна течност беше на макс и се наложи да източа малко спирачна течност.Някой ще каже, че не трябва с тръбен ключ, но както писах внимателно и бавно натискане - прибира се без проблеми, а и не съм сервиз, за да разполагам със стяга или др. специално приспособление.Следва монтаж на апарата: И завиване на болтовете.Сега за болтовете.... в моите накладки имаше и нови болтове с лепило по тях. Естесвено сложих тях, само че оригиналните се завиваха с гаечен ключ 13, а новите - с 12. Просто да отбележа.http://media.snimka.bg/6163/018580608-big.jpgСлед като направите процедурата и на двете колела, напомпвате педала на спирачките и проверявате има ли нужда от доливане на спирачна течност.Следва по-внимателно спиране в следващите 100-150км.Избраните от мен накладки бяха Textar - 2370802, закупени от Ауто+ Впечатления:След второто спиране, колата спира по същия начин, по който със старите накладки, което е повече от доволно !Да видим след 100-150км градско как ще са. Дисковете са с минимален ръб, чак не си заслужаваше да ходя на стругар.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            Преместване клапана на турбото

            През почивните дни реших и аз да коригирам едно, както мнозина твърдят, не много подходящо конструктивно решение в Стило и да преместя клапана на турбото: от мястото му под левия фар (където се мокрел и правел мизерии) на по-високо и сухо - до акумулатора.

            Понеже на няколко пъти наистина ЕКУ-то регистрира грешка, свързана с въпросния клапан, идеята ми беше да го почистя и преместя. Скромното ми мнение е, че ползата от това упражнение е малко спорна - клапанът изглежда напълно капсулован, единственото място, където според мен може влагата евентуално да причини проблем е буксата на електромагнита. Е, пръснах я с контакт спрей (въпреки че не изглеждаше да има нужда), фъс-фъс със сгъстен въздух и пак обратно.

            Ако все пак някой реши да си премести клапана, ето няколко снимки за ориентир. Във www.fiatforum.com има доста писано по въпроса (вкл. ръководство), та мисля няма нужда от подробни описания (сваляте ляво предно колело и подкалника и ще видите клапана под фара). Мисля, че снимките казват всичко.
            Прикачени файлове
            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

            Коментар


              При мен след тази интервенция проблеми няма вече никакви.Разликата е само новото място на което съм монтирал моят.Преди това нямаше дъжд в който да напомпя колата над 2000 оборота и да не ми светне чека със загубата на мощност.Сега вече си я пришпорвам без проблем и то в доста големи локви и течащи води по улицата.Преди да преместя клапана бях затворил със силикон захранващият куплунг,мислейки че проблема е в него,но...разлика нулева докато не намерих новото местенце на соленоида.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                Възможно е, аз съдя предимно по външния вид и състояние на клапана. Така или иначе, ако и да не е от полза, не е и в минус преместването. Даже, понеже новото място е по-близо до двигателя, може да се скъсят маркучите (ама мен ме домързя ).
                ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                Коментар


                  Ау, забравих да се оплача: Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 само една година откакто карам Стилото и вече ми се наложи ремонт! Възмутен съм! Yellow_Flash_Colorz_PDT_06

                  Стоп-машинката започна да прави мизерии: изглежда единият от превключвателите вътре не превключваше винаги и съответно всички свързани системи се изключваха (Бип: ABS! Бип: ESP! Бип: ASR!).

                  Реших да не губя време и направо да я сменя (~25 лв. в AXM-Auto преди отстъпка). Бях си приготвил целия репертоар от псувни, ама се оказа, че не е толкова трудно. Всъщност повече време загубих в сваляне на предпазната пластмаса над педалите (предполагам, че може и да не се сваля, но няма добра видимост). Иначе смяната става дори без инструменти - машинката просто се завърта на 90 градуса, разкачва се куплунга и се изважда (подобно е като на други автомобили).

                  Та, ако ви се наложи, не се стряскайте. Иска малко гъзурчене, ама става бързо. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15
                  ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                  Коментар


                    Каква марка взе ?EPS ?И моята е за смяна.п.с. туй да ти е ремонта.п.с.с. твоята май от страна различна от Италия я взе или бъркам ? Италианците са мундари, казвал съм го и преди и сега го повтарям.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      Много бързи коли карате и много спирачки ползвате :D Аз да не се смея много,че и моята ще изреве утре.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        Ами честно казано, не знам каква марка е стоп машинката. Обадих се в магазина на AXM в Младост (че този ден имах път в тази посока) и Пламен организира експресно доставката й от другия магазин. Вечерта я смених. Ако ми дойде вдъхновението, може да отворя старата машинка, за да видя какъв точно е бил проблемът.За Стилото: да, докарах го от Австрия, харесах си го по обява в Интернет . Ама не го взех съвсем на сляпо, първо бе изпратен съгледвач, а след като отидох на място - и преглед в сервиз (макар и не съвсем подробен). Към iakvvu: няма да се плашиш, за 10 минути работа е!
                        ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                        Коментар


                          Pecho, не описа какви ти бяха точно симптомите, в кой момент ти изплюва грешките. Предполагам че като натискаш педала на спирачките. При мен ми изплюва ESP и ASR грешки от дъжд на вятър и при по-остро вземане на завоя. По едно време мислех също да сменям тази машинка, но пък не откривам никаква връзка с момента на спиране
                          FIAT Stilo 1.9 JTD 115

                          Коментар


                            Да, при натискане педала на спирачката, след като мине първоначалния чек. Все пак с BO (евала, BO! :P) я вързахме на неговия тестер и колата сама си каза. :D Та мисля най-добре е и ти да направиш същото, няма смисъл от гадаене.
                            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                            Коментар


                              Ха, ами не знаех че колегата ВО вече го предлага като услуга. Ще се възползвам от диагностиката му със сигурност. Отдавна ми се щеше да закача колата при някой от форума :D
                              FIAT Stilo 1.9 JTD 115

                              Коментар


                                Колеги като паля при чека ми пише service 16 dy , преди няколко дена беше 22 dy,? Мисля, че е ще иска service due след тези дни, но на какъв период излиза не е ли на 30 000 км чак от последното закачаве на диагностика , а аз съм минал 9 000 км от последната диагности със смяна и на маслото?

                                Коментар

                                Working...
                                X