Благодаря за адресите, ако има за 70 лв и аз си купувам веднага.Аз счупих малко дясната и я купих нова за 130лв и тогава питах за цена на средната и беше над 300лв (320 май).Става дума за реално същите кори като тези с които се произвеждат колите от ФИАТ.Предполагам че има и други производители на тези детайли и ако намеря ще пиша
Здравей,под колата има доста предпазни пластмаси. Отпред отдолу са три- две малки отстрани и голяма по средата. Ако има предвид точно голямата отпред под двигателя определено може да караш и без нея. Моето Стило е от Ауто Италия (тоест купувано е в България) и за мое съжаление така си е от магазина още - без среданата кора Обянението което получих е че за южните страни Фиат доставят колите без тази пластмаса за по добро охлаждане. За страни като Швеция, може би Германия снабдяват колите с нея.Може да караш без нея, като недостатък се появява доста прах и мърсотия по двигателя че дажи и по капака му отдолу.
Това е меко казано странно. Кората може да е различна, но да липсва -нема как.Моите и двете вече са ударени, мое дело Що си мисля вечно че карам джип...@iakvvu - смени ли оня лагер на климатика?За сега инфото ми е че да, лагера се сменя, ама не всеки може. Трябва да има педя разстояние пред компресора че да могат да пъхнат скоба неква. Утре ще ходя. При мен положението е плачевно вече. Климатизираните майстори имали само такава скоба, нормалните майстори си мечтаели за нея.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Все още не съм се наканил да сменя тоя гад.Стърже яко,но му свикнах и май затова не се мобилизирам,но така или иначе ще го правя.Чудя се дали да не взема цялата шайба от някой компресор втора употреба,защото доста ме наплашиха,като ми казаха че новите лагери издържали по 20-30 хил.км,а аз ги навъртам за по малко от година.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Вчера смених моя - никаква разлика Лагера си е разбит, но това не е основния проблем.Вземи си хубав лагер, данните на моя са:358х5212S1D3T - това пише на него. Снимката е кофти но дава обща представа.Имам следната теория, надявам се да не е много налудничава...Демферната шайба ми се е удървила, и вече не демферира, което резултира в изкривяване на всеки нов обтегач.Какво мислите?
Прикачени файлове
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Не зная до колко се е удървила :D гумата на шайбата ти,но скоро ми се наложи да разменям местата на шайбите на Стилото ми и на Алфата ми(JTD).И двете шайби са с много твърда гума,като това не оказва влияние върху моторите.В момента едно приятелче си продава Стилото на части и онзи ден имах възможноста да видя и шайбата от неговият мотор-също много твърда гума.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Колеги, имам проблем с чистачките, паля, дърпам лоста за пръскалката, пърсват струйки вода, чистачките правят няколко хода и забиват в крайно горно положение, след минутка като бутна лоста нагоре, пак правят няколко хода и увисват по средата на стъклото, след 4-5 опита застават в изходна позиция, пусна ли на която и да е степен, пак се получава същата мизерия. Дайте жокер къде да гледам. Отделно Airbag failure вече ми е като здравей-здрасти, какво ли не правих, няма оправия, мисля да взема един сноп кабели и поялника и да ги прекарам на ново всичките 9 кабела, че и трите букси вкупом да подменя.
Разглоби си двигателчето и редуктора в него(под черните пластмаси в основата на предното стъкло).Там има една голяма зъбчатка с писти по които се движат четки осигуряващи захранването на двигателчето с цел прибирането на чистачките след пълният цикъл на завъртане независимо в какво положение е включвателя в купето.Огледай какво е състоянието им,ако са износени-сменяй.В повечето случаи се нуждае от почистване и смазване.А за Airbag-a-една диагностика би те ориентирала много добре къде е проблема за да се справиш най точно.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
@iakvvu - в неделя ако искаш да донеса моята старата шайба да я видиш и нея ?Колко е твърда.
Имал си проблеми с нея ли?Знам че я сменя защото беше скъсана.Питам от любопитство.Не съм имал проблеми до сега с твърдоста на шайбата и ми е любопитно да разбера колко по твърда трябва да стане гумата от това което съм виждал че да създава проблеми.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Това с шайбока малко ме успокоява.Това че преди малко видях оригиналния обтегач (Ricambi originali), запечатана кутия, и отново беше DAICO - не особено.Между другото лагера дето свалих е на тази фирма - http://www.nachi-fujikoshi.co.jp/eng...mlНовият не знам на каква е - някаква usa. Дано да правят добра стомана..За сега сменям ремъка с по-къс с 5мм и слагам нов обтегач - да видим.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар