Определено това ми е проблема.Малко тъп въпрос от моя страна.Ще ми е за урок.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Колеги, да ви попитам как се маха централната конзола на парното (предния панел) дето са врътките. В смисъл изгоря ми крушката там и махнах панела, но това прозрачното вътре не мога. Освен болта явно има и друга някаква цака, защото отзад е скосено и не може да излезе през врътките. Другия вариант е да се махат врътките, но не посмях да ги изтегля. И друго: понеже радиото ми работи, но явно не е вързано с антената, предполагам, че трябва да махна и този панел или не ?Fiat Brava 1.4 12V
Коментар
-
Re: Вътрешен накрайник
icodesi написа:Здравейте колеги,искам да ви попитам някой знае ли как се сменя вътрешен накрайник(десен) и някой сменял ли е?Завива ли се или се набива някак?Ако имате опит с това нещо,моля някой да ми обясни по-подробно.Снимки също ще са ми от полза.Единственото сигурно нещо което знам е че след смяната задължително следва реглаж на предницата!Моля помагайтеФиат Стило 1.9 jtd 2003 Multi wagon
Коментар
-
Хах, с каране и мръщене, отговори няма да получиш.Или не са ти видяли въпроса или не знаят хората, ама с фасони .... не си познал.Като тука не намираш инфо:http://www.fiatforum.com/stilo/http:...-clubfiat-net/F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Хах, с каране и мръщене, отговори няма да получиш.Или не са ти видяли въпроса или не знаят хората, ама с фасони .... не си познал.Като тука не намираш инфо:http://www.fiatforum.com/stilo/http:...-clubfiat-net/Фиат Стило 1.9 jtd 2003 Multi wagon
Коментар
-
Отново питанка за СТИЛО/ STILO
Я.. тя май темата от всичко за стило.. станала малко по-различна :D Та аз пак за СТИЛО да питам де.. някой слагал ли е някое от тези:1.) K&N Product Information for 57-0579 ( http://www.knfilters.com/search/prod...x?Prod=57-0579 )или2.) K&N Product Information for 33-2842 ( http://www.knfilters.com/search/prod...x?Prod=33-2842 )не ми е изобщо за конете.. най-малкото защото първо един филтър да добави 1 конска сила или ако и от рекламата да дават до 20.. на конусния.. според мен няма да има повече от 2, но пък ще подобрим "инхалацията" на маторя. Та и в този ред на мисли.. понеже пък колата не е моя .. а собственика е яко на Вие с техниката не ми се обяснява защо е тоя конус там и де е голямата пластмаса над двигателя.. :P Но малко ми се разсъждава и в друга посока..Съдейки от мястото където би се сложил конусният(до казана с вода за чистачките.. ) то той ще смуче малко по-директен въздух , или казано иначе не от малката задънена кутийка под капака от където оригинално сбира вятъра, но все още ще е близо до двигателя и ще има малко остатъчна топлина(вероятно)На този който влиза в оригиналното място.. няма как да му докарам "специално място" за това и той ще си драпа пак през оригиналните кутии и тръбища, НО.. сега ми мина през главата ако се пробие тази кутия(малкото квадратно пространство , колегите ползващи 1,2 и 1,4 мотор знаят за кое говоря) или се изреже каналче под ъгъл в посоката на движение.. така колкото колата се засилва ще се вкарва повече по хладен и нека кажем леко сгъстен въздух. Вероятно компа ще компенсира горивото мерейки въздуха чрез МАФ сензора. Но така дори и малко да порастнат кончетата, ми се струва че от към разход вместо сегашните нормални 6,5-7.0/100 под 8 няма да пада.. а зимата ще е направо кошмар.. или греша в разсъжденията си? :DЩе се радвам на малко коментар по идеята.. или да метна един маркуч нейде до лявата страна на радиатора да смуче да видим как ще е.. та поне да не "модифицирам" нещата без нуждаOт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..
Коментар
-
Здравейте,Този уикенд сложих добавка за дизел и съм много доволен. Част от вибрациите утихнаха, мощноста се върна.Сега за да приглуша всички вибрации следват тампоните. Само трябва да дойда на някоя среша и да погледна Стило с сменени тампони. Много ми е интересно какви вибрации има Коя сряда в месеца имаше среща и къде беше?
Коментар
-
emzo написа:Панeлен, печелиш единствено по-шумен двигател.Лично изпробвано за 1 седмица и после спортния филтър изхвърлен на боклука.Oт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..
Коментар
-
Днес докато си карах по магистралата се откачи предпазната пластмаса отдоло под колата, та мисълта ми е има ли проблем ако карам без нея, защото я свалих. :DВиж бейби не сме глупаци,
ние сме отбор от здравеняци.
Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo
Коментар
-
Здравей,под колата има доста предпазни пластмаси. Отпред отдолу са три- две малки отстрани и голяма по средата. Ако има предвид точно голямата отпред под двигателя определено може да караш и без нея. Моето Стило е от Ауто Италия (тоест купувано е в България) и за мое съжаление така си е от магазина още - без среданата кора Обянението което получих е че за южните страни Фиат доставят колите без тази пластмаса за по добро охлаждане. За страни като Швеция, може би Германия снабдяват колите с нея.Може да караш без нея, като недостатък се появява доста прах и мърсотия по двигателя че дажи и по капака му отдолу.FIAT Stilo 1.4 16V
FIAT Bravo 1.6 16V (преди)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар