Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    GTipo написа:
    Същото....и то щото обтегача при мен се е изкривил, и криви и оня лагер...Та лагер ли е, или е цяла ос, и лагера е с легло върху нея?!
    Лагер е.Отделен е.Струва около 15 лв и ми казаха че SNR имали много добър такъв лагер.На моя съм му вдигнал мерника още в началото на зимата,но поради една или друга причина все още не съм го сменил.Като цяло-някъде из нета намерих компресора разглобен и след консултации стана ясно че лагерчето се смяня отделно,за разлика от някой други модели където се сменя или цялата ос или цялата шайба.Майсторчето което ми пипа колата се постара да огледа компресора и стигна до извода че без проблем ще смени лагера на място без да се източва фреона и да се сваля компресор.Държи се на 4 болта и е достатъчно достъпно за работа на канал или на подемник.След месец ще сменям ангренажните карантии и тогава мисля да атакувам и лагера на компресора.Айде,който изпревари ще пише по подробно и ще качва снимки.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      Благодаря за отговора, можеш ли да сложиш снимка тук ако имаш...търся безуспешно.
      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

      Коментар


        Ще поровя довечера отново и като намеря ще я пусна тук.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          Компресорът на Стило 1.8 16V/1.9 JTD е DENSO 5SL12C: http://www.autoairparts.co.uk/fiat-s...spНамрих някой неща които ще споделя с Вас.Информацията е комплексна за много модели компресори,но се ориентирайте по модела който коментираме. На места забелязах че има разминаване в ширината на лагера.На едно място го видях 12 мм,а на друго 20 мм.Има сайтове които предлагат цели компресори,както и части за тях,включително цели шайби и отделно само лагери.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            А това е другия, и честно казано прилича на моя повече, по ролката гледам. Също и че е за VW/Audi
            Прикачени файлове
            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

            Коментар


              В описанията пише че монтират или DENSO-то или SANDEN-a който си показал.Аз лично съм с DENSO,а до колкото виждам захвата към блока при SANDEN е различен или понене на макета са изрязани ушите.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                Колеги,от както се позатопли времето откъм двигателя започна да се чува някакъв шум подобен на виенето на диференциал.Шума се чува само когато съм на скорост и ускорявам,когато изключа от скорост или съм по енерция шума изчезва!Някой може ли да ми помогне какъв е проблема?
                Фиат Стило 1.9 jtd 2003 Multi wagon

                Коментар


                  Да не е шума от турбото?Резултата от търсене на обтяжна ролка при мен, не DAICO че да не се смачка пак:BREDA - вътре в пакета DAICO ролкаSKF- вътре в пакета DAICO ролкаINA- вътре в пакета DAICO ролка От къде да си намеря нещо друго...?За сега скърцането, освен от ремъка е от смачкване на самата ролка. Тефлона се вижда как е смачкан от едната страна. Тоест, при рамото токлонението е с милиметри, но ролката седи половин сантиметър настрани. От там натиска лагера и на демфера, и на климатика.Номера на ролката:APV1077 - DAICO71747798 - FIATCR.3273 - BREDA
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    при Христо, поне в каталога има FIATдругия вариант е наистина оригинална през АИ или АА
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      Това обаче са номерата на целият обтяжен механизъм.Миналата седмица ми предлагаха само ролката,но не питах на кой производител.Механизма е между 50-60 лв,а само ролката ми казаха че е доста по евтина.При теб механизма добре ли е?
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        GTipo написа:
                        За сега скърцането, освен от ремъка е от смачкване на самата ролка....
                        Би ли описал скърцането.Постоянно ли е?Зависимо ли е от оборотите?При мен се чува едно скърцане,но само когато натоваря мотора,тоест при тръгване или при работа на друга предавка,но с обороти под ниските(800).Прескърцва докато обротите са ниски(дори умишлено съм ги задържал ниски) и спира с повишаването им поне до 800.Чува се откъм ремъците.По принцип аз съм на 50000 км след смяната им и ролките и е време за нови.Питам само по принцип за да се запозная с твоите симптоми.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          iakvvu Абсолютно същите!Проблема не е в ролката, а в обтяжния механизъм, който се смачква на една страна, там където става обтягаенто.Ето тук се смачква ролката. Вижда се как откъм рамото има леко смачкване на тефлоновата лента, от другата страна се е образувал луфт.
                          Прикачени файлове
                          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                          Коментар


                            здравейте колеги, Моля ви за малко помощ и съдействие. Карам стило 1,2 16v бензин от две години и имам проблем със съобщения на борд. компа.Тъй като не го карам постоянно,а през 2-3 дни го паля,особено в по-хладно и студено време (най вече зимния сезон) почти при всяко студено стартиране на мотора ми изписва "(ABS - Failure,EBD - failure,ASR - Failure)". По принцип винаги изчаквам да угаснат всички лампи и да мине "cheking-a" и тогава въртя.Само след 5 минути всичко е наред и тези съобщения не се появяват повече.(може би до следващото студено палене след 3 дни например) Проблема ми е, че вчера при 15 градуса навън ми изписа "Engine - Failure" i светна жълтата лампа на мотора и така цял ден (поне 4-5 паления на мотора,като лампата не угасна даже за миг). Днес същото нещо, само че първо изписа "(ABS - Failure,EBD - failure,ASR - Failure)", след това отново "Engine - Failure". Реших да пробвам нещо друго, загасих двигателя и запалих Веднага без да чакам да гаснат лампи и проверки.Чудо - останах много изненадан колата запали без проблем и не изписа нито едно съобщение.Повторих- няма проблем, всичко е наред,а веднъж може би не беше палена десетин дни и при стартиране изписа Loose connection, а после всичко беше ОКМолбата ми е - кажете ми какво става с моето Стило и на какво се далжи всичко това.Какво да правя?
                            Fiat Stilo 1.2 - 16v
                            80hp - 6 Speed '02

                            Коментар


                              Диагностика правил ли си ?Принципно много често за ABS - Failure,EBD - failure,ASR - Failure е виновна СТОП машинката:http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=33&subcat=178
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                mayora написа:
                                здравейте колеги, Моля ви за малко помощ и съдействие. Карам стило 1,2 16v бензин от две години и имам проблем със съобщения на борд. компа.Тъй като не го карам постоянно,а през 2-3 дни го паля,особено в по-хладно и студено време (най вече зимния сезон) почти при всяко студено стартиране на мотора ми изписва "(ABS - Failure,EBD - failure,ASR - Failure)". По принцип винаги изчаквам да угаснат всички лампи и да мине "cheking-a" и тогава въртя.Само след 5 минути всичко е наред и тези съобщения не се появяват повече.(може би до следващото студено палене след 3 дни например) Проблема ми е, че вчера при 15 градуса навън ми изписа "Engine - Failure" i светна жълтата лампа на мотора и така цял ден (поне 4-5 паления на мотора,като лампата не угасна даже за миг). Днес същото нещо, само че първо изписа "(ABS - Failure,EBD - failure,ASR - Failure)", след това отново "Engine - Failure". Реших да пробвам нещо друго, загасих двигателя и запалих Веднага без да чакам да гаснат лампи и проверки.Чудо - останах много изненадан колата запали без проблем и не изписа нито едно съобщение.Повторих- няма проблем, всичко е наред,а веднъж може би не беше палена десетин дни и при стартиране изписа Loose connection, а после всичко беше ОКМолбата ми е - кажете ми какво става с моето Стило и на какво се далжи всичко това.Какво да правя?
                                Акумулатор.
                                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                                Kawasaki ER-6n'2012

                                Коментар

                                Working...
                                X