Аз също имах този проблем преди година. При мен се получи когато акумулатора си отиде един слънчев ден и докато се опитвах да запаля съм блокирал електроусилването на волана. След като закачих новия акумулатор всичко си беше ОК без волана. Оправиха ми го за 10 мин с Екзаминер-а :D Докато я закарам до сервиза обаче, беше много странно - все едно въртиш на жигули :D Та извода е един, като стане нещо - по-внимателно, че да не се получават такива неприятни случки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Стило!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Да съживя малко темата като споделя няколко неща проверени в практиката. Посветих един от почивните дни на поставянето на ксенонов кит на късите светлини и подмяна на габаритните светлини със светодиоди. 1. Каквото и да пише в eLearn, каквото и да твърдят майсторите, да знаете че е напълно възможно да се сменят крушки (дори да се монтира ксенонов кит!) без да се сваля бронята. Вярно, че е много изнервящо на моменти (поради хроничната липса на място) и се изисква известна сръчност и много търпение (в някои моменти може да ви помогне и някоя по адрес на италианските инженери), но става. Вдясно положението е почти комфортно (в сравнение с левия фар) - много помага разкачването на казанчето с течността за чистачките (държи се само на една лесно достъпна гайка).За да преборите левия фар обаче ще трябва да го изненадате отзад , т.е. трябва да свалите подкалника - държи се на 6 (или 7 бяха?) рапидки. Даже може да не сваляте колелото (но ще трябва да го въртите в двете крайни положения, за да си отворите достъп до рапидките).2. Страховете ми, че светодиодите и/или ксеноните ще предизвикат съобщение за грешка (изгоряла крушка), се оказаха напразни. Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Възможно е това да не се отнася за всички светодиоди и баласти, но при мен всичко сработи нормално.Единствениятex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Днес пак ги ядох тия гъби с левия фар (банално стана вече), но поста ми е и за друго. Наложи ми се да наглася крушката, понеже "майстора", който монтира ксенона (намерих го от форума) ги сложи накриво. Толкова накриво, че не може да се обере с настройката. Та аз си ползвам метода със свалябнето на подкалника-10 минути и е долу. Този път обаче се загледах в долната дясна част (до калника) и какво да видя-ми там се образува един хубав джоб дето се пълни с кал и пясък, отгоре на всичко мокър! Изкарах две яки шепи отвътре да му се невиди, а си мислех, че само опелите го могат тоя номер! То си седи там, калника си гние крорко и така 6 години (вж. снимковото доказателство)! Та ако ви остане време, хвърлете едно око и при вас как е. Между другото (ако вече някой не е споделил), проблема с поставянето на капачката на фара идва от куплунга на мигача. Тоя инженер дето е проектирал фара, ще му навия дипломата на фунийка и ще му я пъхна в ....! Така е "измислено", че дори да е на операционна маса, пак трудно ще се затвори и кабелите на мигача винаги ще са прищипани! Олигофрен! Съжалявам, че не направих снимка!Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Хм, това за което пишеш е притеснително. Ама аз като свалях моя подкалник, не забелязах такива работи. Да не би да не е бил поставен правилно или да е липсвала някоя рапидка?За инженерина, няма какво да си говорим. За майка му - още по-малко (горката жена!).ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
При мен абсолютно същата работа беше, но на десния калник това. Когато сменях ремък и махах пластмасата го видях и изрових маса кал. При мен поне обяснение може да бъде, че наистина не ми бяха захванати като хората корите, но джоба си го има и се пълни доста защото е дълбок.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Stoyan_68 написа:Значи ще отворя и десния следващата събота. Подкалника беше сложен добре и шестте рапидки си бяха на мястото.Джоба е така оформен, че като се свали и калта изглежда като част от шасито или калника. Човек може и да го пропусне ако не се загледа.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Здравейте колеги,Имам един въпрос за Стило-то и изглежда това е подходящата тема. Интересно ми е дали заключването на задните врати е повредено при мен или е така на всички Стило-та.Така, при мен задните врати могат да се отварят отвътре дори когато са заключени и това ми изглежда съмнително. По принцип за предните е нормално като дръпнеш дръжката отвътре и вратата да се отключва и отваря, но ми се вижда неправилно да може същото да става и със задните врати.Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
ogi28b написа:Е как няма да се отваря, колега, те инженерите да не са идиоти ?! Не може да се отвори отвътре изобщо, ако пуснеш механичната защита против отваряне от деца, ама тогава няма значение дали е отключено или заключено.Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
Ами и при мен е така и не ми се струва странно. Смисълът на заключването с бутона отвътре е да предотвратиш възможността някой да ти влезе в колата докато си в нея. Няма пречка водач или преден/заден пасажер да излязат ако искат. Пример-жена чака в колата на тъмна уличка. :D Ако возиш децата-колегата ти е казал childlock. И блокажа на задните прозорци е заради тях.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар