Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Стило!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    По същия начин се държеше стария ми, с тази разлика, че отваряше на 65гр. Пак си стигаше средата и си падаше при "спускания".Топлотехниката като се замисля ми липсва, но ако навън е много студено, просто загряването ще стане по-бавно, ако е много горещо ще се включи перката.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      cho написа:
      Emzo, по думите ти излиза че като ти загрее двигателя стрелката ти цепи десятката и не мърда оттам, без значение в задръстване ли караш или по магистрала, настъпваш ли я или караш по-икономично, плюс или минус трийсе градуса е навън. При мен има значение, в минусови температури и в задръстването първо бавно загрява, второ връща малко стрелката назад когато са ниски оборотите повече време. Елементарната топлотехника казва че за загряване и охлаждане имат значение всички тези неща. Ако имаш лоши условия за повишаване на температурата и достатъчно силно охлаждане къде е връзката с това дали е нов термостата?
      Колеги,недейте да спорите за неща които няма как да установите.Първо не вярвайте много на отчетената температура на таблото.Може реално температурата на двигателя да се мени в някакви стойности и уреда на таблото да не го отчита.Освен това не зависи само от температурата на отваряне на термостата,а зависи и от неговата характеристика/колко млм отваря и на каква температура отваря максималното си сечение/,от неговия хистерезис/не само на каква температура отваря,но и на каква затваря/.Така че спора е излишен и ти и емзо сте прави за сеебе си и наблюденията ви може да са верни.

      Коментар


        ASR-a била хубава екстра.То като се замисля сити-то и asr-а ме отказаха да си взема А3/А4 (тия до 2000г.).
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          Информация за Stilo-Marea

          Здравейте колеги,Исках да попитам какви са ви впечатленията за Stilo-то като цяло. Питам защото обмислям смяна на колата и още се чудя към коя марка да се ориентирам. Никога не съм карал Фиат, харесват ми като дизайн но имам съмнения за качеството. В BG има натрапено мнение, че Фиатите и въобще италианските коли са слаби, красиви но негодни за лошите пътища. Ще се радвам ако някой ми каже как стоят нещата - цени на части, слаби места на колата, проблеми с електроника, окачване. В момента има много изгодни FIAT Marea, с много екстри и много запазани поне външно. Там обаче също нямам информация дали са читави.Мерси :D

          Коментар


            Не си уцелил мястото, тука само ще хвалят, аз пък ще ти кажа лошите страни:- какви ли не проблеми с електрониката (аз да чукна на дърво нямам)- скърцащ/пукащ интериор - зависи от експлоатацията като цяло - това е най-малкия проблем, оправя се лесно, но иска време и сваляне на всички кори и др.- скъпи части, нормално за годините им, а и ако е дизел - една идея по-скъпи- окачването - за кола след 2002-2003г., се сещам само за още една с по-опростено окачване - Октавиа, виж ако си вземеш Алфа 147, в чудо ще се видиш откъм носачи.- возията - добра, в сравнение с Браво/а, тази е като лодка- стабилност - отлична- дизеловите агрегати са динамични и икономичниНо като цяло проблемна кола, доста дреболийки.Още при покупката му ще смениш почти сигурно:- тампони заден мост- термостат- тампон ск. кутияот там нататък, каквото сабя покаже
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              каквото и да си говорим - колата е добракато всяка кола си има проблеминавремето не се прие добре по няколко причини, но според мен си беше изпреварила времето...това, че в моделът който я наследи много от нещата са идентични говори достатъчно
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                Колеги, в тези коловози, ако са замръзнали, имам чувството , че ще хартисат някои неща по колата отдолу? )

                Коментар


                  Коментарите ми са в зелено:
                  emzo написа:
                  Не си уцелил мястото, тука само ще хвалят, аз пък ще ти кажа лошите страни:- какви ли не проблеми с електрониката (аз да чукна на дърво нямам) - при мен - еърбеговете, и покрива - поправени- скърцащ/пукащ интериор - зависи от експлоатацията като цяло - това е най-малкия проблем, оправя се лесно, но иска време и сваляне на всички кори и др. - правилно, и се поправя- скъпи части, нормално за годините им, а и ако е дизел - една идея по-скъпи - в сравнение със всички коли на същите години - 2 идеи по-евтини- окачването - за кола след 2002-2003г., се сещам само за още една с по-опростено окачване - Октавиа, виж ако си вземеш Алфа 147, в чудо ще се видиш откъм носачи. - правилно, отзад вози по-твърдо, отколкото отпред, но за кола с този размер - много меко- возията - добра, в сравнение с Браво/а, тази е като лодка- стабилност - отлична- дизеловите агрегати са динамични и икономични Но като цяло проблемна кола, доста дреболийки.Още при покупката му ще смениш почти сигурно:- тампони заден мост - аз не съм го сменял- термостат- не съм го сменял- тампон ск. кутия детска болест, ако си вземеш след 2004та си е с новия тампонот там нататък, каквото сабя покаже
                  Бих добавил:Фаровете са ултра неудобни за сервизиране, особено на дизела. Слагаш ксенон, и диоди на габаритите, и ги забравяш за дооста дълго време.Колата е дооста висока, не разбирам защо да закача в коловозите?!Вчера бях паркирал в преспа, висока до средата на вратите, и си излязох, без никакво усилие. Пробвах даже да качвам 45 градусов наклон назад, за да видя дали ще го качи...никакъв проблем. Говорим за сериозен сняг и лед.Взимай.Като цяло ще си доволен от колата.
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    GTipo написа:
                    ...Вчера бях паркирал в преспа, висока до средата на вратите, и си излязох, без никакво усилие. Пробвах даже да качвам 45 градусов наклон назад, за да видя дали ще го качи...никакъв проблем. Говорим за сериозен сняг и лед...
                    При истински 45 градусов наклон ще ти изглежда почти вертикална стена.На повечето офф роуд машини предела им е около 30-35 градуса наклон.На УАЗ-ката при оффроуд сетъп (не комерсиалния) и дават 35 градуса за преодоляване, също колкото и на верижните МТЛБ-та.Смятай на какъв наклон си се катерил.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      GTipo написа:
                      Пробвах даже да качвам 45 градусов наклон назад, за да видя дали ще го качи...никакъв проблем. Говорим за сериозен сняг и лед.
                      Да не би да си збравил десетичната точка-45 гр или 4,5 гр.

                      Коментар


                        Стойността за изминатите километри официална ли е в EDC15 ?
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          emzo написа:
                          Стойността за изминатите километри официална ли е в EDC15 ?
                          Не.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            А в EDC16 ? Изобщо има ли я официално документирана ?
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              Stefan Hadjov написа:
                              Първо не вярвайте много на отчетената температура на таблото.
                              Taka e. На Стило и едно Нуово Браво бензиново - средата на стрелката отговаря на 79-80гр, мерено със софтуер и пак не се знае дали е точна стойност !
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                emzo написа:
                                А в EDC16 ? Изобщо има ли я официално документирана ?
                                Да.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X